abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 maart 2020 @ 13:32:36 #41
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_191958519
Tweet in kwestie, maar bevestiging is er niet
https://twitter.com/RobScheepers/status/1237707202229665793
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 11 maart 2020 @ 13:33:41 #42
75556 erkel
back from Dagestan
pi_191958540
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:17 schreef Predator40 het volgende:

[..]

gericht ??? ik lees en hoor tientallen verhalen met serieuze klachten en zelfs mensen die naar noord italie zijn geweest en klachten hebben die NIET getest worden.
Ik snap niet zo goed waarom mensen perse getest willen worden? Voor mensen met een onderliggende aandoening wel, maar normaal gezonde mensen kunnen toch gewoon zelf maatregelen treffen en thuis uitzieken? Of willen ze zo zonder problemen twee weken "vakantie" bij hun werkgever afdwingen?

Of zijn deze mensen allemaal zo wetenschappelijk ingesteld en doen ze het om de cijfers zoveel mogelijk bij de realiteit aan te laten sluiten?
Weisst
pi_191958543
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Op het vliegveld van Rome zitten meerdere Nederlanders vast die terug naar huis willen, zoals Lindsey (22). Zij vertrok samen met haar vriend naar Rome voordat het reisadvies werd aangescherpt. Verschillende vluchten terug naar Nederland zijn geannuleerd, laat ze ons via Facebook weten. "We hebben geboekt via TUI, maar die sturen ons door naar KLM, omdat zij vluchten annuleren."

Bij de balie van KLM kan ze kosteloos hun vlucht omboeken, maar de vraag is of er wel een vliegtuig gaat. "De eerstvolgende vlucht via KLM is vanavond, maar deze is vol en wordt waarschijnlijk ook weer gecanceld."

Lindsey had vooraf geprobeerd haar vakantie te annuleren, maar omdat er geen negatief reisadvies was, kon dat niet zonder kosten. "Na veel wikken en wegen zijn we toch maar gegaan, maar dat hadden we beter niet kunnen doen."

nos

Dat excuus dat er geen negatief reisadvies was de hele tijd....
Daar hebben we Lindsey weer domme naïeve trut :')

Ze zoekt het maar uit hoe ze terugkomt :W
  woensdag 11 maart 2020 @ 13:34:23 #44
62913 Blik
The one and Only!
pi_191958547
wat is de link voor dat csv bestand?
pi_191958556
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:34 schreef Blik het volgende:
wat is de link voor dat csv bestand?
https://www.volksgezondhe(...)k_corona11032020.csv
pi_191958560
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tweet in kwestie, maar bevestiging is er niet
https://twitter.com/RobScheepers/status/1237707202229665793
Dank, neem het niet echt serieus meer nu ik de bron zie...
pi_191958567
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:33 schreef erkel het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom mensen perse getest willen worden? Voor mensen met een onderliggende aandoening wel, maar normaal gezonden mensen kunnen toch gewoon zelf maatregelen treffen en thuis uitzieken? Of willen ze zo zonder problemen twee weken "vakantie" bij hun werkgever afdwingen?

Of zijn deze mensen allemaal zo wetenschappelijk ingesteld en doen ze het om de cijfers zoveel mogelijk bij de realiteit aan te laten sluiten?
Nou vanuit de theorie 'alles er aan doen om in te dammen' is het logisch om alle gevallen te willen opsporen. A la Z-Korea. Nu krijgen we wel te horen dat we in de 'indamfase' zitten maar lijken dit soort niet-testen maatregelen daar niet mee te matchen
  woensdag 11 maart 2020 @ 13:36:34 #48
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_191958578
Het scheelt wel heel veel filefrustraties :D

Geen files in Noord-Brabant door coronamaatregelen
De oproep van het RIVM aan Brabanders om thuis te blijven bij milde klachten heeft invloed op de spits, meldt Rijkswaterstaat woensdag. Op dinsdagavond was er een piek van 99 kilometer file, terwijl het gemiddelde op die dag op 275 kilometer ligt. In Brabant stond de afgelopen dagen zelfs helemaal geen file. "Hoewel de oproep thuis te blijven vooral gericht was op inwoners van Brabant, was het niet alleen in het zuiden rustig op de weg. Het effect straalt uit over een groot deel van Nederland, waaronder de regio's Utrecht en Rotterdam", aldus Rijkswaterstaat.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Manager PR/Moderator woensdag 11 maart 2020 @ 13:37:00 #49
269689 crew  Viv
pi_191958587
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:33 schreef erkel het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom mensen perse getest willen worden? Voor mensen met een onderliggende aandoening wel, maar normaal gezonde mensen kunnen toch gewoon zelf maatregelen treffen en thuis uitzieken? Of willen ze zo zonder problemen twee weken "vakantie" bij hun werkgever afdwingen?
Een diagnose COVID-19 kan inderdaad op meer begrip rekenen van een werkgever/opdrachtgever/klant dan uit voorzorg thuis blijven met een kuchje. Bovendien moeten bij een diagnose COVID-19 ook alle huisgenoten 2 weken thuis blijven, en zó ver zullen de meeste mensen niet gaan uit eigen initiatief, bij iets dat ook gewoon een normale verkoudheid kan zijn.
  woensdag 11 maart 2020 @ 13:37:47 #50
75556 erkel
back from Dagestan
pi_191958597
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:35 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Nou vanuit de theorie 'alles er aan doen om in te dammen' is het logisch om alle gevallen te willen opsporen. A la Z-Korea. Nu krijgen we wel te horen dat we in de 'indamfase' zitten maar lijken dit soort niet-testen maatregelen daar niet mee te matchen
Ik snap het wel vanuit oogpunt van het RIVM of de overheid. Zo kan je onderzoek doen naar de bron, maar voor de mensen zelf die klachten vertonen en die met alle macht getest willen worden. Je biedt je aan voor testen en als het geweigerd wordt, so be it...toch?
Weisst
pi_191958598
Night boat to Cairo :+

46 Franse en Amerikaanse toeristen die op een cruiseschip in de Egyptische stad Luxor in quarantaine zaten vanwege een aantal besmettingen met het coronavirus, zijn de afgelopen nacht gerepatrieerd, meldt het ministerie van Toerisme.

Op de boot werden 45 positieve gevallen van het coronavirus vastgesteld, op een honderdtal opvarenden. Er werden vanochtend ook achttien Indiase toeristen overgebracht naar de luchthaven van Caïro voor hun terugvlucht.

Het zouden de laatste buitenlanders zijn die aanwezig waren op de 'A-Sara'. Het schip lag sinds vorige week vast in Luxor. Drieëndertig van de toeristen aan boord werden dit weekend in het ziekenhuis opgenomen.

pi_191958603
quote:
Op het vliegveld van Rome zitten meerdere Nederlanders vast die terug naar huis willen, zoals Lindsey (22). Zij vertrok samen met haar vriend naar Rome voordat het reisadvies werd aangescherpt. Verschillende vluchten terug naar Nederland zijn geannuleerd, laat ze ons via Facebook weten. "We hebben geboekt via TUI, maar die sturen ons door naar KLM, omdat zij vluchten annuleren."

Bij de balie van KLM kan ze kosteloos hun vlucht omboeken, maar de vraag is of er wel een vliegtuig gaat. "De eerstvolgende vlucht via KLM is vanavond, maar deze is vol en wordt waarschijnlijk ook weer gecanceld."

Lindsey had vooraf geprobeerd haar vakantie te annuleren, maar omdat er geen negatief reisadvies was, kon dat niet zonder kosten. "Na veel wikken en wegen zijn we toch maar gegaan, maar dat hadden we beter niet kunnen doen."

nos

Hahaha wat een koe...
pi_191958610
quote:

nos

Inderdaad. 2x vermelden. Maarja ik snap de twijfel wel. Je hebt (veel) geld betaald en de overheden zijn niet duidelijk. Bovendien leek het in Rome ook nog mee te vallen een paar dagen terug.

Als ik Lindsey was zou ik een flixbusje zoeken. Misschien dat die nog rijden?
pi_191958614
China gaat idd mogelijk medisch personeel sturen naar Italië, of is daar ondertussen al mee aangevangen.
  woensdag 11 maart 2020 @ 13:39:05 #55
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_191958616
quote:

nos

Dan pakt ze toch de trein?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Redactie Frontpage woensdag 11 maart 2020 @ 13:39:25 #56
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_191958620
quote:
NLdoet gaat door, maar zonder Brabanders

Komend weekend is NLdoet, de grootste vrijwilligersactie van Nederland van het Oranje Fonds. De organisator zegt het adviezen van het RIVM over het coronavirus op te volgen. Dat betekent dat er geen reden is om het evenement in zijn geheel af te gelasten, maar dat aan Brabanders wel het advies wordt gegeven om thuis te blijven.

Daarnaast raadt het Oranje Fonds iedereen aan om zelf een afweging te maken of deelname verstandig is. "We begrijpen het volledig wanneer organisaties en vrijwilligers dit jaar afzien van deelname. Hoe jammer ook, niets is zo belangrijk als gezondheid", zegt waarnemend directeur Marc van Hal.

https://nos.nl/liveblog/2(...)rijden-afgelast.html
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_191958626
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:38 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Inderdaad. 2x vermelden. Maarja ik snap de twijfel wel. Je hebt (veel) geld betaald en de overheden zijn niet duidelijk. Bovendien leek het in Rome ook nog mee te vallen een paar dagen terug.

Als ik Lindsey was zou ik een flixbusje zoeken. Misschien dat die nog rijden?
Rijden sinds zondag ook niet meer, enige hoop is iemand paaien die je op wil komen pikken.
Kunnen ze daarna meteen in quarantaine.
blablablabla
  woensdag 11 maart 2020 @ 13:40:00 #58
75556 erkel
back from Dagestan
pi_191958628
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:37 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Een diagnose COVID-19 kan inderdaad op meer begrip rekenen van een werkgever/opdrachtgever/klant dan uit voorzorg thuis blijven met een kuchje. Bovendien moeten bij een diagnose COVID-19 ook alle huisgenoten 2 weken thuis blijven, en zó ver zullen de meeste mensen niet gaan uit eigen initiatief, bij iets dat ook gewoon een normale verkoudheid kan zijn.
Ik mag toch hopen dat nu iedereen zo ver is, dat ze zelf wel verantwoordelijkheid nemen. Het labeltje Corona op je klachten is niet nodig lijkt me. Ga in zelfquarantaine en laat het de rest weten.
Weisst
  woensdag 11 maart 2020 @ 13:40:14 #59
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_191958632
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:37 schreef erkel het volgende:

[..]

Ik snap het wel vanuit oogpunt van het RIVM of de overheid. Zo kan je onderzoek doen naar de bron, maar voor de mensen zelf die klachten vertonen en die met alle macht getest willen worden. Je biedt je aan voor testen en als het geweigerd wordt, so be it...toch?
Zo zou ik er ook instaan ja. Dan gewoon thuiswerken de komende 2 weken, ben wel benieuwd hoe je daar uitkomt :P
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_191958636
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:37 schreef erkel het volgende:

[..]

Ja persoonlijk zou ik het ook niet hoeven weten inderdaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')