Waarom niet? Gewoon iedere winter iedereen binnen houden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Maar jongens... dit is toch maar the first of many? Denk ik dan.
Griep muteert ook elk jaar wel weer. Dus volgend jaar nieuwe corona.
Kan toch niet elk jaar Feb-maart iedereen thuis laten zitten?
Een sociale winterslaap.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon iedere winter iedereen binnen houden.
Hoe zie je dat voor je met de economie?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon iedere winter iedereen binnen houden.
Hoeft niet, heb me niet ingelezen over de huidige mutatie-rate van de Corona, maar veel van die kinderziekten etc muteren ook niet, zijn al decennia stabiel. En sommige blijf je eeuwig houden omdat ze goed kunnen verstoppen (HIV/ Herpes).quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Maar jongens... dit is toch maar the first of many? Denk ik dan.
Griep muteert ook elk jaar wel weer. Dus volgend jaar nieuwe corona.
Kan toch niet elk jaar Feb-maart iedereen thuis laten zitten?
Gelukkig komen de Amazon drones er aan. *Ride of the Valkyries deuntje*quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je met de economie?
Dat eten in de supermarkten komt er ook door menselijke handen he?
Laten we t hopenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoeft niet, heb me niet ingelezen over de huidige mutatie-rate van de Corona, maar veel van die kinderziekten etc muteren ook niet, zijn al decennia stabiel. En sommige blijf je eeuwig houden omdat ze goed kunnen verstoppen (HIV/ Herpes).
Het ene virus is het andere niet![]()
En ons immuunsysteem is nu nog ermee onbekend, zelfs als het muteert dan kan je lichaam de tweede keer sneller reageren. Is met de griep ookquote:
Nou dan ga ik me nu ff exposen! Voordat volgend jaar de echte echte komt!quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:33 schreef Californium het volgende:
[..]
En ons immuunsysteem is nu nog ermee onbekend, zelfs als het muteert dan kan je lichaam de tweede keer sneller reageren. Is met de griep ook
ipadsquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t altijd zo frappant dat mensen denken vanuit hun eigen straatje:
ja, IK kan best 2 maanden thuis uitzingen! Dan ga ik ondertussen ff naar de supermarkt, en dit en dat.
Uh... dat zijn ook banen he. En mensen.
Ik zie onze fabriek bv ook niet 2 maanden echt dicht gaan.
Logistiek, Magazijn, Fabriek. Allemaal aan t werk op dit moment. Show must go on, anders hebben jullie geen iPads tegen de tijd dat de Sint in t land komt. Moeten jullie dan eens horen!
Ah, ik had al zo'n vermoeden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:33 schreef Californium het volgende:
[..]
En ons immuunsysteem is nu nog ermee onbekend, zelfs als het muteert dan kan je lichaam de tweede keer sneller reageren. Is met de griep ook
Het gaat grote kans toch een keer komenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan ga ik me nu ff exposen! Voordat volgend jaar de echte echte komt!
Neem je pillen manquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ipadsapple
Zou alleen maar fijn zijn als die er niet zijn.
O.a. als voorbeeld.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ipadsapple
Zou alleen maar fijn zijn als die er niet zijn.
Ja dat denk ik dan ook. Wie weet heb ik t zelfs al en merk ik t gewoon niet. Altijd een lichte sniffel in Maart, zo met dat klote weer en na Carnaval. En of die sniffel nu verkoudheid is of corona, who knows?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Het gaat grote kans toch een keer komen
Als je bij ons had gewerkt had je thuis moeten blijven. En idd, niet naar het bejaardentehuis of ziekenhuis / arts bezoekenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dan ook. Wie weet heb ik t zelfs al en merk ik t gewoon niet. Altijd een lichte sniffel in Maart, zo met dat klote weer en na Carnaval. En of die sniffel niu verkoudheid is of corona, who knows?
Gewoon ff niet naar t bejaardentehuios bij m'n vrienden op bezoek.
Nee, maar ik snap de haat weer eens niet. Net als met de andere discussie, waarom voelen mensen zich zo geroepen om dingen te haten, waarom gewoon niet kopen? Hij vindt het niets, dat mag, maar daarom moet het maar weg?quote:
Oh boehoe het is fok. Zo gaat dat hier altijd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap de haat weer eens niet. Net als met de andere discussie, waarom voelen mensen zich zo geroepen om dingen te haten, waarom gewoon niet kopen? Hij vindt het niets, dat mag, maar daarom moet het maar weg?
Denk eerder andersom.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:43 schreef Chia het volgende:
Ik lees zulke dingen niet als haat, maar misschien ben ik daar ook wel iets te luchtig in en is dat meer mijn eigen projectie.
Ik ben thuisquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je bij ons had gewerkt had je thuis moeten blijven. En idd, niet naar het bejaardentehuis of ziekenhuis / arts bezoeken
Ja, dus? Ik doe toch gewoon mee dan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh boehoe het is fok. Zo gaat dat hier altijd.
We haten zelfs op patat en friet
Meedoen is dus gewoon terug 'haten', want er valt niks te snappen aan iets wat er niet is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik doe toch gewoon mee dan?
"Ik hou zelf niet van" vs "Ik vind t stom" vs "Ik haat t"quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:43 schreef Chia het volgende:
Ik lees zulke dingen niet als haat, maar misschien ben ik daar ook wel iets te luchtig in en is dat meer mijn eigen projectie en bedoelde Luctor het wel als haat.
Ik wel hoor, minder vrijheid, duur etc.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:49 schreef rival het volgende:
Ik snap in ieder geval niet zo goed wat iemand tegen die makkelijke en altijd werkende apparaten heeft
Ik lees dus geen van die varianten in Luctor's post, maar zeker weten doen we het pas als hij daar zelf opheldering over geeft.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ik hou zelf niet van" vs "Ik vind t stom" vs "Ik haat t"
Same, but different, but same.
Foei!quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:53 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb wel serieus een hekel aan Apple. Falende producten gehad in het verleden, slechte service. DOEI
Mijn magnetron van Samsung is kut en de tv van Samsung ging ook nét buiten de garantieperiode stuk. Ik kijk al vijf jaar tegen een kapot lampje aan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:53 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb wel serieus een hekel aan Apple. Falende producten gehad in het verleden, slechte service. DOEI
Apple.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:53 schreef gcjoel het volgende:
Mijn oude 50 inch Samsung doet het nog prima, in de slaapkamerquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn magnetron van Samsung is kut en de tv van Samsung ging ook nét buiten de garantieperiode stuk. Ik kijk al vijf jaar tegen een kapot lampje aan.
Ik heb geen haat aan apple-producten, want ik ga ze ook zeker niet kopen. Ik neem wel een beter en goedkopere variant. Ik heb meer een hekel aan apple-fanboysquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap de haat weer eens niet. Net als met de andere discussie, waarom voelen mensen zich zo geroepen om dingen te haten, waarom gewoon niet kopen? Hij vindt het niets, dat mag, maar daarom moet het maar weg?
Zo heeft iedereen wel iets toch. En een prima reden voor jou om dan geen Samsung meer te kopen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn magnetron van Samsung is kut en de tv van Samsung ging ook nét buiten de garantieperiode stuk. Ik kijk al vijf jaar tegen een kapot lampje aan.
En niet aan fangirls? Wat is dit voor seksismequote:Op woensdag 11 maart 2020 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen haat aan apple-producten, want ik ga ze ook zeker niet kopen. Ik neem wel een beter en goedkopere variant. Ik heb meer een hekel aan apple-fanboys
Misschien komt volgend jaar eindelijl die Apple magnetron met wifi en bluetooth voor ¤3999quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus kotssmilies en willen dat het niet zou bestaan is geen haat?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen haat aan apple-producten, want ik ga ze ook zeker niet kopen. Ik neem wel een beter en goedkopere variant. Ik heb meer een hekel aan apple-fanboys
Als ik ooit voor Android ga om wat voor reden dan ook, zal dat wel Motorola of Sony ofzo zijnquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen wel iets toch. En een prima reden voor jou om dan geen Samsung meer te kopen.
Mijn LG tv en Panasonic magnetron werken perfectquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Enige wat ik van Apple heb is de ipod. Daar ben ik op zich wel blij mee en de service vind ik ook altijd wel goed. Daar heb ik geen klagen over.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:53 schreef gcjoel het volgende:
Nee, want girlsquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En niet aan fangirls? Wat is dit voor seksisme
Ik haat vooral het fanboy(en girl!)schap van sommige mensen. Altijd als we op bezoek waren bij mijn schoonouders ging het minstens een uur over producten van Apple.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:53 schreef gcjoel het volgende:
Godsamme jong.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus kotssmilies en willen dat het niet zou bestaan is geen haat?
OK:
Mensen van buiten Amsterdam
Ik wou dat ze niet zouden bestaan!
Geen haat.
clickwheel? Is die eruit?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:58 schreef CherryLips het volgende:
iPodIk mis het clickwheel wel een beetje.
Ik kan alleen nog maar het hoerige iTunes herinneren van mn iPod.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Enige wat ik van Apple heb is de ipod. Daar ben ik op zich wel blij mee en de service vind ik ook altijd wel goed. Daar heb ik geen klagen over.
Ik gebruik nu ook itunes om naar muziek te luisteren.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kan alleen nog maar het hoerige iTunes herinneren van mn iPod.
Huh waarom die haat op gefrituurde aardappelstaafjes?quote:
nee dankje, heb net de lunch opquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:00 schreef DrMarten het volgende:
Voordeel van een dagje thuis werken met zicht op de tuin. Ik had een pindakaasvetbol aan het voederhuisje gehangen, maar de vogels maakten er geen gebruik van. Zag ik vaochtend een roodborste proberen te eten van dat ding, maar die kon er niet op landen en gaf dus maar op. Nu dat ding in een plantenbak gelegd en rooodborstje zit er direct weer bij te eten
Ja precies.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik haat vooral het fanboy(en girl!)schap van sommige mensen. Altijd als we op bezoek waren bij mijn schoonouders ging het minstens een uur over producten van Apple.En niet op een inhoudelijke interessante manier of zo.
Of mensen die voor hun werk voor het eerst in jaren weer een Android in handen krijgen en dan niet direct alles kunnen vinden en dat dan wijten aan de gebruiksvriendelijkheid van iPhones. Terwijl een notoire Androidgebruiker (ikke, hoewel ik af en toe nog de iPhone van vriend in handen heb) daarop ook niet direct alles kan vinden en dat denken ze dan wel.
OK, iTunes is kutquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo mogelijk een nog groter stuk hoerensoftware danquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toen ik een paar jaar geleden een nieuwe iPhone had en die tijdens een dagje weg even tevoorschijn haalde om iets op te zoeken begon een vriend van me een of andere monoloog over dat zijn Samsung beter was en de beste camera van alle telefoons had, inclusief iPhones, en dat het veel te dure meuk was etc etc.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik haat vooral het fanboy(en girl!)schap van sommige mensen. Altijd als we op bezoek waren bij mijn schoonouders ging het minstens een uur over producten van Apple.En niet op een inhoudelijke interessante manier of zo.
Of mensen die voor hun werk voor het eerst in jaren weer een Android in handen krijgen en dan niet direct alles kunnen vinden en dat dan wijten aan de gebruiksvriendelijkheid van iPhones. Terwijl een notoire Androidgebruiker (ikke, hoewel ik af en toe nog de iPhone van vriend in handen heb) daarop ook niet direct alles kan vinden en dat denken ze dan wel.
Niet? Hoe werkt dat dan tegenwoordig? Of heb ik nog een oude versie waarbij dat nog wel benodigd is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, iTunes is kut.
Maar al jaren niet meer nodig.
Snap ik wel hoor, maar er zijn ook feestjes waar het uren over makeup of soaps gaat, laat me met rustquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
Kies wat je wil maar laat me verder met rust. Wat het ook is. Apple of Android.
Ja iTunes moet wel dood.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
SAP.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo mogelijk een nog groter stuk hoerensoftware danSAP
Bijna alles is gewoon wireless, nieuwe iPhone? Oude naast de nieuwe leggen en hij zet alles automatisch over naar de nieuwe. Geen PC meer nodig.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet? Hoe werkt dat dan tegenwoordig? Of heb ik nog een oude versie waarbij dat nog wel benodigd is.![]()
Fijn dat zijn telefoon de beste camera heeft van alle telefoons. Ik heb een fotocamera daarvoor. Maar denk dat ik die ook niet meer ga meenemen op vakantie voortaan. Ik maak wel foto's met mijn mobiel. Zijn ook prima kwaliteit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik een paar jaar geleden een nieuwe iPhone had en die tijdens een dagje weg even tevoorschijn haalde om iets op te zoeken begon een vriend van me een of andere monoloog over dat zijn Samsung beter was en de beste camera van alle telefoons had, inclusief iPhones, en dat het veel te dure meuk was etc etc.
Ik:
Het gaat echt beide kanten op.
Dat heb ik met mijn mobiel ook. Maar mijn ipod werkt nog met een kabeltje.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijna alles is gewoon wireless, nieuwe iPhone? Oude naast de nieuwe leggen en hij zet alles automatisch over naar de nieuwe. Geen PC meer nodig.
Ja op vakantie met hem ook, hij maakte alle foto's met zijn telefoon en dat zag er op dat schermpje mooi uit. Ik had een of ander klein cameraatje van Sony mee met 30 x zoom. Voordelen: de zoom, als ik die laat donderen kost het me geen 700 euro voor een nieuwe en kan ik het geheugenkaartje waarschijnlijk nog gebruiken, 30 x zoom, en gewoon toch net wat betere foto's en meer opties, en als hij gejat wordt ben ik alleen de foto's kwijt en niet m'n halve leven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn dat zijn telefoon de beste camera heeft van alle telefoons. Ik heb een fotocamera daarvoor. Maar denk dat ik die ook niet meer ga meenemen op vakantie voortaan. Ik maak wel foto's met mijn mobiel. Zijn ook prima kwaliteit.
Gewoon gaan voor zo'n Chinese afluistertelefoon.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:04 schreef HeatWave het volgende:
De nieuwe Samsung kost ook makkelijk 1400 euro hoor, dus de prijs is niet echt meer een voordeel bij Samsung, dan kan je beter naar een ander merk kijken als je bang for buck wil.
Ja ok, wat oudere modellen hebben dat nog niet, maar dat is met alles zoquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn mobiel ook. Maar mijn ipod werkt nog met een kabeltje.Die heeft echt geen draadloze verbinding.
Restwaarde is bij die Androids ook een stuk lager.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:04 schreef HeatWave het volgende:
De nieuwe Samsung kost ook makkelijk 1400 euro hoor, dus de prijs is niet echt meer een voordeel bij Samsung, dan kan je beter naar een ander merk kijken als je bang for buck wil.
Inderdaad. Nadeel van een fotocamera is wel dat het minder makkelijk meeneemt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja op vakantie met hem ook, hij maakte alle foto's met zijn telefoon en dat zag er op dat schermpje mooi uit. Ik had een of ander klein cameraatje van Sony mee met 30 x zoom. Voordelen: de zoom, als ik die laat donderen kost het me geen 700 euro voor een nieuwe en kan ik het geheugenkaartje waarschijnlijk nog gebruiken, 30 x zoom, en gewoon toch net wat betere foto's en meer opties, en als hij gejat wordt ben ik alleen de foto's kwijt en niet m'n halve leven.
Bedankt, ik had deze erkenning even nodig.quote:
Voor mijn gevoel is mijn ipod nog niet zo heel oud eigenlijk, maar misschien wel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, wat oudere modellen hebben dat nog niet, maar dat is met alles zo.
Kan, opzich zitten er wel coole modellen tussen voor weinig, en ze hebben toch geen tijd om je af te luisteren met dat virusquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon gaan voor zo'n Chinese afluistertelefoon.
Volgens mij ben ik ook nog niet zo oud eigenlijk, maar misschien welquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is mijn ipod nog niet zo heel oud eigenlijk, maar misschien wel.
Is het trouwens al iets bekend over Google dat zij weer toegang hebben gekregen tot Huawei? Want daar hadden ze een verzoek voor ingediend.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, opzich zitten er wel coole modellen tussen voor weinig, en ze hebben toch geen tijd om je af te luisteren met dat virus.
Ik heb wel een paar China Android dingen liggen hier, best geinig om mee te kloten.
Jawel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook nog niet zo oud eigenlijk, maar misschien wel.
Nog niets van gehoord eigenlijk, maar die maken ook redelijke spullen opzich, alleen het luchtje van spyware eraan is toch een beetje engquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het trouwens al iets bekend over Google dat zij weer toegang hebben gekregen tot Huawei? Want daar hadden ze een verzoek voor ingediend.
True.quote:
Same.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Bedankt, ik had deze erkenning even nodig.
Maar voor mij wel de juiste analogie met hoe ik zo'n post als 'Apple' lees. Gewoon in dezelfde categorie als 'friet
' dus.
Alsof de Amerikanen dat niet doen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog niets van gehoord eigenlijk, maar die maken ook redelijke spullen opzich, alleen het luchtje van spyware eraan is toch een beetje eng.
True, maar liever Trump dan communistenquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof de Amerikanen dat niet doen.
hmm, neh, dan ga ik toch voor de commiesquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar liever Trump dan communisten.
Ja, cool, een idiologie die tientallen miljoenen heeft vermoord, overal keihard is mislukt en landen in pure ellende en armoede heeft gestort, echt een prima keuzequote:Op woensdag 11 maart 2020 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, neh, dan ga ik toch voor de commies
Dit is zo'n kleintje, past net in m'n broekzak.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Nadeel van een fotocamera is wel dat het minder makkelijk meeneemt.
Oh ja verrek, al jaren niet gebruikt. Maar iTunes.... FUCKING HAAT AAN APPLEquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel beter. Ik heb zo'n grote met een aparte schoudertas.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is zo'n kleintje, past net in m'n broekzak.
Een land dat eigenlijk al failliet zou moeten zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar liever Trump dan communisten.
Daar heb ik het geduld niet voor om steeds in te stellen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel beter. Ik heb zo'n grote met een aparte schoudertas.
Bij mij staat ie gewoon altijd op auto.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik het geduld niet voor om steeds in te stellen.
Oh, het is het beloofde land niet. Maar komop, communist china is een van de meest repressieve regeringen op de planeet, echt 9483934 keer liever de VS dan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een land dat eigenlijk al failliet zou moeten zijn.
Ik blijf wel lekker in Europaquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, het is het beloofde land niet. Maar komop, communist china is een van de meest repressieve regeringen op de planeet, echt 9483934 keer liever de VS dan.
dankje, ik ben er nog steeds erg gelukkig mee.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, cool, een idiologie die tientallen miljoenen heeft vermoord, overal keihard is mislukt en landen in pure ellende en armoede heeft gestort, echt een prima keuze.
Ik ook hoor, maar als ik moest kiezen wie me mocht bespioneren dan geef ik Donald mijn wachtwoord welquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik blijf wel lekker in Europa![]()
Ja zo kan ik het ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij staat ie gewoon altijd op auto.Want ik heb er geen verstand van verder.
Dan staat het binnenkort op twitter.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar als ik moest kiezen wie me mocht bespioneren dan geef ik Donald mijn wachtwoord wel.
HeatWave is covfefe!quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan staat het binnenkort op twitter.
Berenpak1quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In feite zijn mijn wachtwoorden al in handen van Trump.
Als je dan toch mijn leven overneemt. Ga jij dan verder met werken.quote:
Sure, what could possibly go wrong? (for me)quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je dan toch mijn leven overneemt. Ga jij dan verder met werken.
Fantastisch.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, what could possibly go wrong? (for me).
Dat is ook niet de reden natuurlijk. Maar de verschrikkelijk slechte service toen wel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Oh ja verrek, al jaren niet gebruikt. Maar iTunes.... FUCKING HAAT AAN APPLE![]()
Ik vind iTunes reden genoeg. Ik ben om.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is ook niet de reden natuurlijk. Maar de verschrikkelijk slechte service toen wel.
Kan je ook wel zeggen over Amerikaquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, cool, een idiologie die tientallen miljoenen heeft vermoord, overal keihard is mislukt en landen in pure ellende en armoede heeft gestort, echt een prima keuze.
Ik was juist wel tevreden met de servicequote:Op woensdag 11 maart 2020 13:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is ook niet de reden natuurlijk. Maar de verschrikkelijk slechte service toen wel.
Wel waarheid. Maar toen was het de enige optie met genoeg opslagruimte voor mijn muziek.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind iTunes reden genoeg. Ik ben om.
Oh er is genoeg mis met de VS hoor, dat hoor je mij niet ontkennen, maar het is toch anders dan in China waar je een soort sociaal paspoort hebt met een puntensysteem, teveel punten? Weg rechten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kan je ook wel zeggen over Amerikahoeveel Amerikanen sterven er jaarlijks omdat het te duur is om naar de dokter te gaan?
Dat is nog eens een uitvinding hequote:Op woensdag 11 maart 2020 13:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel waarheid. Maar toen was het de enige optie met genoeg opslagruimte voor mijn muziek.
Nu heb ik Spotify
Ik mis toch wel teveel muziek op Spotify.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel waarheid. Maar toen was het de enige optie met genoeg opslagruimte voor mijn muziek.
Nu heb ik Spotify
Het is idd super handig, mijn enige "bezwaar" is dat je wel moet dokken, maar het is niet van jou, zodra je opzegt heb je niets meer, dat was met CD's natuurlijk anders. Zelfde met games, allemaal digitaal, uitgever geen zin meer, game weg.quote:
Daarom mag Steam nooit weg of Valve failliet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is idd super handig, mijn enige "bezwaar" is dat je wel moet dokken, maar het is niet van jou, zodra je opzegt heb je niets meer, dat was met CD's natuurlijk anders. Zelfde met games, allemaal digitaal, uitgever geen zin meer, game weg.
Dus ik hoard nog wel een hoop.
Dat dus, als Steam ermee kapt heb je niets meer. Al is er wel een kans dat je je games nog kan downloaden voor ze offline gaan ofzo. Maar een gekraakte versie op mijn backups doen het over 10 jaar nogquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom mag Steam nooit weg of Valve failliet.
Anders gaat dat wel uitmonden is heel wat zelfmoorden, denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus, als Steam ermee kapt heb je niets meer. Al is er wel een kans dat je je games nog kan downloaden voor ze offline gaan ofzo. Maar een gekraakte versie op mijn backups doen het over 10 jaar nog.
Mja die cd's kopen kost een veelvoud. En als ik iets na 1x luisteren stom vind luister ik gewoon nooit meer. Mijn abbo wordt door 5 mensen gebruikt dus kost echt geen drolquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is idd super handig, mijn enige "bezwaar" is dat je wel moet dokken, maar het is niet van jou, zodra je opzegt heb je niets meer, dat was met CD's natuurlijk anders. Zelfde met games, allemaal digitaal, uitgever geen zin meer, game weg.
Dus ik hoard nog wel een hoop.
Is ook zo hoor, het kost geen moer opzich natuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja die cd's kopen kost een veelvoud. En als ik iets na 1x luisteren stom vind luister ik gewoon nooit meer. Mijn abbo wordt door 5 mensen gebruikt dus kost echt geen drol
Wie of wat houd je tegen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:14 schreef Barbusse het volgende:
Geen zin. De zon schijnt. Ik wil naar buiten.
Ja en waar moet je dat allemaal kwijt joh. Zonde van mn tijd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook zo hoor, het kost geen moer opzich natuurlijk. Dat tientje per maand is echt prima.
Niet dat ik het doe, maar je zou evt ook nog alles in MP3 kunnen downloaden.
Willikquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:18 schreef Debsterr het volgende:
Inplannen van bijwerken laatste tattoeage. Mooie reden om er meteen weer 1 bij te zetten.
Ja... heb er al 1 een tijdje op het oog, maar moet eens iets laten ontwerpen en dan even laten doenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:18 schreef Debsterr het volgende:
Inplannen van bijwerken laatste tattoeage. Mooie reden om er meteen weer 1 bij te zetten.
Ik heb 24TB opslag alleen al op mijn main PC, en stapels harddisks als backupsquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en waar moet je dat allemaal kwijt joh. Zonde van mn tijd.
M'n baan. Stom gedoe allemaal. Geef me gewoon geld joh.quote:
flexibele uren ftw. Ook al heb ik die ook niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
M'n baan. Stom gedoe allemaal. Geef me gewoon geld joh.
De watte?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Debster zit helemaal onder de tatoeage's.
Haha, valt ook wel weer mee. Heb er nu.. *telt* 6quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Debster zit helemaal onder de tatoeage's.
Oké sneeuwvlokje.quote:Dan zou ik nooit meer naar de film kunnen... want als mamma van 3 kinderen en partner van ons kantoor, moet ik altijd bereikbaar zijn.
Alle ringtones uitproberen!quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Discussie op FB met mensen die het oké vinden om in de bios met de telefoon te kloten en met allerlei smoesjes aan komen zetten
Want toen er nog geen mobiele telefoons waren gingen moeders en mensen met hoge functies binnen hun bedrijf nooit naar de bioscoop, boodschappen doen zonder kinderen, op vakantie etc.quote:
Besloten FB van Pathé Unlimited.quote:
Ik snap dat je nog een beetje een privéleven wil hebben, en aan de ene kant snap ik het ook, maar als iedereen zo denkt heb je zo een zaal met 500 stoelen vol oplichtende schermpjes. Kun je net zo goed naar een concert gaan.quote:mijn moeder lag 1,5 jaar in een hospice... Het is dat ik respect heb voor al die andere bezoekers, anders zou ik speciaal voor jou het geluid hard zetten en het licht vol open. Maar tot dat niveau verlaag ik mij niet en probeer zo veel mogelijk rekening te houden met anderen terwijl ik gewoon naar de film ga.
Omgikbenzobelangrijkquote:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Want toen er nog geen mobiele telefoons waren gingen moeders en mensen met hoge functies binnen hun bedrijf nooit naar de bioscoop, boodschappen doen zonder kinderen, op vakantie etc.
Dit soort volk moeten ze opsluiten
Je moeder ligt slecht versus 1,5 in een hospice. Ja, ik snap dat je je telefoon niet uitzet, maar je hoeft hem dan ook niet elke 10 seconden te checken toch.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Besloten FB van Pathé Unlimited.
Als iemand zegt dat toen d'r moeder slecht lag ze ook altijd even op de telefoon keek en ik zeg 'waarom ga je naar de bios als er iemand op sterven ligt':
[..]
Ik snap dat je nog een beetje een privéleven wil hebben, en aan de ene kant snap ik het ook, maar als iedereen zo denkt heb je zo een zaal met 500 stoelen vol oplichtende schermpjes. Kun je net zo goed naar een concert gaan.
Kinderen werden nooit bij de oppas gelaten onder het mom van 'tot over drie uur'.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Want toen er nog geen mobiele telefoons waren gingen moeders en mensen met hoge functies binnen hun bedrijf nooit naar de bioscoop, boodschappen doen zonder kinderen, op vakantie etc.
Ja bij 'slecht liggen' dacht ik dat ze op sterven lag.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moeder ligt slecht versus 1,5 in een hospice. Ja, ik snap dat je je telefoon niet uitzet, maar je hoeft hem dan ook niet elke 10 seconden te checken toch.
Speciaal voor "mij". Trust me, die ziet die film echt niet hoorquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Besloten FB van Pathé Unlimited.
Als iemand zegt dat toen d'r moeder slecht lag ze ook altijd even op de telefoon keek en ik zeg 'waarom ga je naar de bios als er iemand op sterven ligt':
[..]
Ik snap dat je nog een beetje een privéleven wil hebben, en aan de ene kant snap ik het ook, maar als iedereen zo denkt heb je zo een zaal met 500 stoelen vol oplichtende schermpjes. Kun je net zo goed naar een concert gaan.
mensen met hoge functies zitten hun telefoon toch altijd uit zodat ze niet door het gepeupel lastig gevallen wordenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging om mensen in brand te steken door dat soort gedrag...quote:
Daar heb je een secretaresse voor inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen met hoge functies zitten hun telefoon toch altijd uit zodat ze niet door het gepeupel lastig gevallen worden
Ja maar ik ben de tokkie natuurlijk, terwijl er op meerdere plekken wordt aangegeven dat je je muil moet houden en je telefoon niet moet gebruiken, maar zij zijn belangrijk en die regels gelden niet voor hen. Tig mensen zeggen in dat draadje dat het vervelend is en afleidt, en veel mensen blijven met kutsmoesjes komen waarom ze het toch blijven doen. Alsof ze de enige zijn die op de telefoon kijken. Iedereen heeft een smoesje en dan heb je dus de hele tijd oplichtende schermpjes want er kan voor hen toch wel even een uitzondering worden gemaakt? Nee ik ben de tokkie.quote:
Zo, jij zit ook niet lekker vandaag of wel?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging om mensen in brand te steken door dat soort gedrag...
JA TOKKIEquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik ben de tokkie natuurlijk, terwijl er op meerdere plekken wordt aangegeven dat je je muil moet houden en je telefoon niet moet gebruiken, maar zij zijn belangrijk en die regels gelden niet voor hen. Tig mensen zeggen in dat draadje dat het vervelend is en afleidt, en veel mensen blijven met kutsmoesjes komen waarom ze het toch blijven doen. Alsof ze de enige zijn die op de telefoon kijken. Iedereen heeft een smoesje en dan heb je dus de hele tijd oplichtende schermpjes want er kan voor hen toch wel even een uitzondering worden gemaakt? Nee ik ben de tokkie.
Ik heb wel een GSM stoorzender, maar dat is een "tikje" illegaalquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
EMP zou bijna standaard uitrusting moeten worden.
Dit is mijn standaard modus operandiquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo, jij zit ook niet lekker vandaag of wel?
In de bios, vind ik het toegestaan. Ik denk niet dat een EMP legaal is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb wel een GSM stoorzender, maar dat is een "tikje" illegaal.
Uiteraard. Kritiek geven ist verboten natuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik ben de tokkie natuurlijk, terwijl er op meerdere plekken wordt aangegeven dat je je muil moet houden en je telefoon niet moet gebruiken, maar zij zijn belangrijk en die regels gelden niet voor hen. Tig mensen zeggen in dat draadje dat het vervelend is en afleidt, en veel mensen blijven met kutsmoesjes komen waarom ze het toch blijven doen. Alsof ze de enige zijn die op de telefoon kijken. Iedereen heeft een smoesje en dan heb je dus de hele tijd oplichtende schermpjes want er kan voor hen toch wel even een uitzondering worden gemaakt? Nee ik ben de tokkie.
6!quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, valt ook wel weer mee. Heb er nu.. *telt* 6
Was ze er erg vroeg bij.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Mamma van 3 ook. Is dat bijzonder? Mijn moeder lacht d'r uit.
Nee, en ook niet gericht, dus je eigen mobiel is ook gefrituurdquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de bios, vind ik het toegestaan. Ik denk niet dat een EMP legaal is.
Niet alleen mobiel, projector van de bios ook, gok ik zo.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en ook niet gericht, dus je eigen mobiel is ook gefrituurd.
Ding is wel grappig voor op feestjes.
Niets mis mee verder hoor, heb je niet eerder zo zien reageren denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is mijn standaard modus operandi
Ja, alles is wel naar de kloten, maar goed, soms heiligt het doel de middelenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet alleen mobiel, projector van de bios ook, gok ik zo.
Die neiging heb ik sowieso altijd al.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging om mensen in brand te steken door dat soort gedrag...
Sowieso wanneer je mensen ziet, heb je al de neiging om ze in brand te steken.quote:
Zou ik ook hebben in Utrechtquote:
hebben advocaten ook piketdiensten?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Ook mensen die zeggen 'wat als je advocaat bent en picketdienst (??) hebt'. Ja goeie, als ik bereikbaar moet zijn ga ik ook naar een plek waar ik niet kan bellen. Ik ken meerdere mensen die achterwacht oid in de zorg zijn en die gaan dan niet ver weg, hoor. Misschien naar een verjaardag in de buurt, maar ze gaan niet ergens uit eten of naar een museum of een bioscoop.
Wat is dat toch voor mensen dat ze denken speciaal te zijn en een uitzondering verdienen.
Ik kan je aanraden om regelmatig te gaan vliegen; zoveel mensen die denken dat ze bijzonder zijnquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Ook mensen die zeggen 'wat als je advocaat bent en picketdienst (??) hebt'. Ja goeie, als ik bereikbaar moet zijn ga ik ook naar een plek waar ik niet kan bellen. Ik ken meerdere mensen die achterwacht oid in de zorg zijn en die gaan dan niet ver weg, hoor. Misschien naar een verjaardag in de buurt, maar ze gaan niet ergens uit eten of naar een museum of een bioscoop.
Wat is dat toch voor mensen dat ze denken speciaal te zijn en een uitzondering verdienen.
Of in de Horecaquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden om regelmatig te gaan vliegen; zoveel mensen die denken dat ze bijzonder zijn
Dat betekent slechts dat ik het niet vaak doequote:Op woensdag 11 maart 2020 14:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niets mis mee verder hoor, heb je niet eerder zo zien reageren denk ik.
Je bent een Limburger...quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn blijkbaar altijd tokkies waar ik mee om ga dan. Misschien ben ik er zelf ook wel een.
wat wil je daar mee zeggen?quote:
Snapchat is zo passé, ze zitten tegenwoordig allemaal op TikTok toch.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Oh noes, sneptjet is down, suicides incoming!.
True, maar ik las het toevallig, ik gebruik het nooit verder. En TikToks krijg ik elke dag een high light lijstje doorgestuurd van mijn oppaskind, dus dan ben ik ook weer bijquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Snapchat is zo passé, ze zitten tegenwoordig allemaal op TikTok toch.
Ik maak een uitzonderingquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat is dit voor haat op Limburgers? Dit mag godverdomme niet van hw
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat is dit voor haat op Limburgers? Dit mag godverdomme niet van hw
C.E snapt me.quote:
Iets tegen tattoos?quote:
heb jij tattoos?quote:
Maybequote:
Nee.quote:
Denk niet dat CE van het tattoo type is.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk niet dat CE van het tattoo type is.
Ik zou er wel iets moeite mee hebben. Al vind ik het soms wel stoer.
pics!quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil er wel nog 1 bij zoals ik zei
Ja. Neuhquote:
bij, dus dan heb je er minimaal al 1.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil er wel nog 1 bij zoals ik zei
Kloptquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bij, dus dan heb je er minimaal al 1.
Oh. Ik nietquote:
Vertel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt tattoos en tattoos, ik ben in principe zeker niet tegen, maar er zijn grenzen.
er zijn grenzen inderdaad.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt tattoos en tattoos, ik ben in principe zeker niet tegen, maar er zijn grenzen.
Nou ja, dat is mijn persoonlijke smaak natuurlijk. Ik vind bijv die van gc echt heel erg mooi, maar opzich wel weer een beetje grootquote:
Hoe zou je mijn type omschrijven?quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk niet dat CE van het tattoo type is.
Ik zou er wel iets moeite mee hebben. Al vind ik het soms wel stoer.
Hehe, ik ben niet jouw typequote:Op woensdag 11 maart 2020 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat is mijn persoonlijke smaak natuurlijk. Ik vind bijv die van gc echt heel erg mooi, maar opzich wel weer een beetje groot.
Als het mooie, goed gemaakte tattoos zijn kan ik het wel waarderen, iemand die helemaal onder allerlei losse rare dingen zit vind ik maar niets.
Dat is geen antwoordquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe zou je mijn type omschrijven?
Hoe weet je dat, kut. Ik ga overal naartoe.quote:Gelukkig ga ik naar films waar jij niet naar toe gaat, dus zullen we elkaar nooit tot last zijn.
nu wil ik ook pics van gcquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat is mijn persoonlijke smaak natuurlijk. Ik vind bijv die van gc echt heel erg mooi, maar opzich wel weer een beetje groot.
Als het mooie, goed gemaakte tattoos zijn kan ik het wel waarderen, iemand die helemaal onder allerlei losse rare dingen zit vind ik maar niets.
Beetjequote:Op woensdag 11 maart 2020 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel redelijk knap, intelligent en beschaafd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe zou je mijn type omschrijven?
Heb nog nooit iemand gedate zonder.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord
Wel een goede vraag![]()
Nou ja, losse dingen vooral. Het vertelt niet echt 1 verhaal ofzo. Plus er zitten ook wel 2 dubieuze tussen (kwaliteit en onderwerp).quote:
Godver lekker voorbeeld ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit (buiten de vent om) vind ik dus niets, zo'n verzameling krabbels.
I know, het is wat lastig zoeken naar wat ik precies bedoelquote:
Ik denk het.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lopen ze er zo bij in Amsterdam?
Het zijn eigenlijk altijd van die rare alto/tattoo typesquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel redelijk knap, intelligent en beschaafd.
Geen alto/tattoo type denk ik.
Nou ik val al af, zie ik.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
dit is beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
O hai.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk altijd van die rare alto/tattoo types
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ik ook niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die grote van jou volgens mij nooit gezien.
Dat vind ik ook niks.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:22 schreef Debsterr het volgende:
Een vriendinnetje van mij heeft wel allemaal losse plaatjes (en kort haar dus je zullen het sowieso niks vinden)DoetnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:22 schreef Debsterr het volgende:
Een vriendinnetje van mij heeft wel allemaal losse plaatjes (en kort haar dus je zullen het sowieso niks vinden)Pagina niet gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja hoe moet die link dan. Ik weet het nietquote:
Dit is ook wel een overdreven voorbeeld uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
dat zei je net ook alquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Grooot
[..]
Ja precies, je moet het in verhouding zien.
quote:
Volgende meet naakt!quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die grote van jou volgens mij nooit gezien.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:25 schreef Debsterr het volgende:
oh wachtIk kan er maar een paar zien, maar dit is nog wel ok hoor, het zijn idd kleine losse tattoos maar het lijken me wel weer nette plaatjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
oh wachtVan die grote tatoeage's op de armen, ben ik geen fan van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
i like where this is goingquote:
oh wachtKnap meisje maar de tattoos vind ik maar mwoah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snap ik dan wel weerquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:29 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind losse dingen wel leuk, kun je tenminste wat vaker wat nieuws laten zetten.
Ja maar ik vind tattoos sowieso wel leuker bij knappe dunne mensenquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:29 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind losse dingen wel leuk, kun je tenminste wat vaker wat nieuws laten zetten.
He, dus omdat je niet hyperslank bent is het tokkiequote:Op woensdag 11 maart 2020 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik vind tattoos sowieso wel leuker bij knappe dunne mensenIk zou er wel meer willen maar vindt het bij mezelf een beetje tokkie worden dan. En ik kan niet zo goed tegen kritiek
Terwijl ik wel ideeën heb. Maar goed ik ben toch #foreveralone dus wat maakt het ook uit.
Gewoon een mega Q op je rug laten zettenquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik vind tattoos sowieso wel leuker bij knappe dunne mensenIk zou er wel meer willen maar vindt het bij mezelf een beetje tokkie worden dan. En ik kan niet zo goed tegen kritiek
Terwijl ik wel ideeën heb. Maar goed ik ben toch #foreveralone dus wat maakt het ook uit.
Ik heb stiekem ook losse plaatjes verder. Dat is toch het makkelijkst qua zetten ja.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:29 schreef Debsterr het volgende:
Moderne trampstamp?quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon een mega Q op je rug laten zetten.
Nou ja, meer een "property of" stempelquote:
Dikke Dennisquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Neusring?quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Kan ik dan niet gewoon een piercing nemen en daar een ketting aan maken?
Septumquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Kan ik dan niet gewoon een piercing nemen en daar een ketting aan maken?
Welnee, gewoon doenquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, maar ben er nu wel te oud en burgerlijk voor.
Aww jammer. Ik zou de helft van de tijd tranen in m'n ogen hebben denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had ik ooit maar wilde niet goed genezen
De helft van welke tijd?quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aww jammer. Ik zou de helft van de tijd tranen in m'n ogen hebben denk ik.
Jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand gedate zonder.
Geeft dat een antwoord op je vraag?
Ohquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk altijd van die rare alto/tattoo types
Dat idee heb ik, dat het prikt en kriebeltquote:
Ik ben iig ongeveer 0.5 van deze lijstquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooooh zo. Nee, dat is niet, het is wel heel lang heel gevoelig aan het puntje van je neusquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat idee heb ik, dat het prikt en kriebeltNet als wanneer je een haartje in je neus hebt ofzo. De hele tijd net tegen het randje van niezen zitten.
Zoals wanneer je een gevoelig puistje nét op het randje van je neusgat hebt zittenquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooh zo. Nee, dat is niet, het is wel heel lang heel gevoelig aan het puntje van je neusdus dat is onhandig.
Ja! En dan pas ontdek je hoe vaak je aan (het puntje van) je neus zitquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals wanneer je een gevoelig puistje nét op het randje van je neusgat hebt zitten
Je moet nu toch zo weinig mogelijk aan je gezicht zittenquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja! En dan pas ontdek je hoe vaak je aan (het puntje van) je neus zit
Dat kan ik nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet nu toch zo weinig mogelijk aan je gezicht zitten.
Niemand kan dat, maar als je er op let is het echt heel vaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |