Nou wil niets meer van jou zijnquote:
snap nog steeds niet wat ie deedquote:
Hey Marioquote:
Ik wel. We hielpen mee aan een gerucht dat Mario met ene Sara uit Bleiburg had gezoend op een gemaskerd bal waar hij aanwezig was. Sara had corona dus mario ook werd gevreesd.quote:
ow taxibusje was leukerquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wel. We hielpen mee aan een gerucht dat Mario met ene Sara uit Bleiburg had gezoend op een gemaskerd bal waar hij aanwezig was. Sara had corona dus mario ook werd gevreesd.
Hij geeft aaan alleen glazen te hebben gezoend, alleen gedronken dus.
Je hebt het glazen schoentje, het rubbere lulletje zou je ook een glazen kutje hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:47 schreef Nizno het volgende:
ik stel me gewoon een taxibusje voor waar hij de ramen van een wasbeurt heeft gegeven
Wel het kartonnen kutjequote:Op woensdag 11 maart 2020 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het glazen schoentje, het rubbere lulletje zou je ook een glazen kutje hebben
hij heeft een glazen oog, houten been en plastic zak?quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het glazen schoentje, het rubbere lulletje zou je ook een glazen kutje hebben
dropquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat en conjomens is dat
de heeft niet alle latten am zaun![]()
wel dubbelzout danquote:
quote:
Pestkopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |