de ziung 1974 vor nederland en is de moeder van JDMquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei hou helemaal niet van die muziek, dus luister ze ook net
Al was ze de moeder van de Koningin, dan nog luisterde ik nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
de ziung 1974 vor nederland en is de moeder van JDM
wilma alberti is de moeder van john de molquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al was ze de moeder van de Koningin, dan nog luisterde ik niet
Weet ik, maar daarom zingt ze nog geen lekkere nummersquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
wilma alberti is de moeder van john de mol
Neequote:
Dan ga ik het nog niet luisterenquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
wilma alberti is de moeder van john de mol
Je wilt punten maar je bolkt steeds jezelfquote:
kom in mijn kutje...quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik, maar daarom zingt ze nog geen lekkere nummers
Naar mens vind ik dat, geen een programma met haar kijk ik. Raar he eigenlijk dat je een antipathie tegen iemand kan hebben door de TV.quote:
Geen ideequote:
Ik heb dat eigenlijk niet snel met iemand.quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar mens vind ik dat, geen een programma met haar kijk ik. Raar he eigenlijk dat je een antipathie tegen iemand kan hebben door de TV.
Mario toch.quote:
Behalve met sky. En die zie ik niet eens op tvquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk niet snel met iemand.
Ja op tv wel, zo in het echte leven niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk niet snel met iemand.
Sommige mensen komen gewoon vervelend overquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja op tv wel, zo in het echte leven niet.
Eens.quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Behalve met sky. En die zie ik niet eens op tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |