Kan er wel tegen, maar al die mensen er om heen is ook ellendequote:Op woensdag 11 maart 2020 07:08 schreef engine het volgende:
[..]
Kan het sowieso niet aanzien. Ga mezelf dat niet aandoen als dat niet nodig is.
Maak op het werk veel foto's maar daarbuiten eigenlijk amper...merk dat ik ze eigenlijk nooit terug kijk en ze vanzelf verloren gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een camera op mobiel is fijn, handig en vooral een leuke functie maar mag niet misbruikt worden voor dit soort praktijken.
Ja, en dan geef je het aan de politie, niet aan de krant of zet je het zelf onlinequote:Op woensdag 11 maart 2020 07:14 schreef dud0r het volgende:
Als je het doet als bewijsmateriaal zoals bij die kerel die toen op z'n vrouw aan het insteken was jaren terug snap ik het nog enigszins. Maar anders niet
Morguh 84quote:
Heequote:
Hij heeft het online gezet, dus denk wel dat hij op te sporen isquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:18 schreef mario390 het volgende:
deze idiot met de film kunnen ze niet pakken niet vinden waarschijnlijk
wat en conjomens is datquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft het online gezet, dus denk wel dat hij op te sporen is
Eensquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dan geef je het aan de politie, niet aan de krant of zet je het zelf online
[..]
Morguh 84
Soofquote:
Pumpiequote:
Liefjequote:
UITSCHOT!!!quote:
Ja mooi he, ik zag het ook.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
De boys zijn gewoon tegelijk online
Ik vind ze een beetje de fred en george van harry potterquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mooi he, ik zag het ook.
Lijkt wel afgesproken
Dit zegt mij niksquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind ze een beetje de fred en george van harry potter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |