Ja, let maar goed opquote:
quote:
Wilde jij ook mee?quote:
En hier compleet bevolktquote:
Hier wel af en toequote:Op woensdag 11 maart 2020 10:21 schreef noodgang het volgende:
De zon probeert zich erdoor te wurmen, maar het wil nog niet echt lukken
Oh jammer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben zelf net onder de douche geweest
quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet of er een douche groot genoeg is om haags en dud0r in te herbergen
De Duitsers kunnen dat vast makenquote:Op woensdag 11 maart 2020 10:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die reacties ook altijdquote:Op woensdag 11 maart 2020 10:30 schreef Filosoofert het volgende:
haloa
Hebben jullie deze parel al gezien?
WGR / Wat kan ik zeggen bij een sollicitatiegesprek Help?
Ja maar die vraag begint het al mee, en dan die upquote:
Mwa of je zoiets ook echt serieus noemt nemen geen idee, heb er wel even op gereageerdquote:Op woensdag 11 maart 2020 10:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja maar die vraag begint het al mee, en dan die up
Netjesquote:Op woensdag 11 maart 2020 10:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa of je zoiets ook echt serieus noemt nemen geen idee, heb er wel even op gereageerd
quote:
GODVERDOMMEquote:Op woensdag 11 maart 2020 10:30 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
De Duitsers kunnen dat vast maken
Ja maar nu ben ik al klaarquote:
Wij gaan onder de olifanten douche staan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
And it's gonequote:Op woensdag 11 maart 2020 10:30 schreef Filosoofert het volgende:
haloa
Hebben jullie deze parel al gezien?
WGR / Wat kan ik zeggen bij een sollicitatiegesprek Help?
Ahhh partypooperquote:
kan ook echt nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 10:37 schreef skysherrif het volgende:
ben boos omdat ik daar veel te hard om moest lachen
Deze vond ik ook leuk van haar.quote:
Haha wat denk je zelf?quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:40 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Deze vond ik ook leuk van haar.
SES / Wat houd een talentscan in ?
Vraag me alleen af of ik niet in een troll getrapt ben
Uhhhhhhquote:
twitter:therealkenyan_ twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 12:59:56BREAKING NEWS: Sad day as KENYA's only female white giraffe and her calf are killed by poachers at Ishaqbini Hirola Conservancy in Ijara, Garissa County. 🦒🦒😢😢😢😢😢 https://t.co/tnXZVjz86M reageer retweet
Hahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 10:43 schreef skysherrif het volgende:
Als het toch een troll is kan ik wel even reageren
quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:45 schreef skysherrif het volgende:
twitter:therealkenyan_ twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 12:59:56BREAKING NEWS: Sad day as KENYA's only female white giraffe and her calf are killed by poachers at Ishaqbini Hirola Conservancy in Ijara, Garissa County. 🦒🦒😢😢😢😢😢 https://t.co/tnXZVjz86M reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |