O, dat heeft lang geduurd dan in Turkijequote:Op woensdag 11 maart 2020 07:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hey eerste geval in turkiye jullie zijn toch niet zulk genetisch uitschot dat zelfs corona jullie mijdt.
Alhoewel het misschien per ongeluk was natuurlijk.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen probleem ik stoot wel 84 mm in zijn noodgang
Corona mijdt vooralsnog wel Afrikaquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hey eerste geval in turkiye jullie zijn toch niet zulk genetisch uitschot dat zelfs corona jullie mijdt.
Alhoewel het misschien per ongeluk was natuurlijk.
Corona is niet gek.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:33 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Corona mijdt vooralsnog wel Afrika
Hoe zou dat komen? Door de warmte en luchtvochtigheid?quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:33 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Corona mijdt vooralsnog wel Afrika
quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:31 schreef Dotteke het volgende:
O Noodgang moet zijn best gaan doen anders verstoot 84 hem weer uit de top 20 zie ik
Hangt er een beetje vanaf welke vakantie je bedoelt. Paas- wordt al lastig. Kerst hopelijk iets gemakkelijker.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat heeft lang geduurd dan in Turkije
Ben benieuwd of het voor de vakantie helemaal opgelost is met dit virus
Ga verder slapenquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:35 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf welke vakantie je bedoelt. Paas- wordt al lastig. Kerst hopelijk iets gemakkelijker.
Jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
je komt en zet en tr,vind je dat top?
Ik bedoelde eigenlijk die daar tussen inquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:35 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf welke vakantie je bedoelt. Paas- wordt al lastig. Kerst hopelijk iets gemakkelijker.
Zo goed als geen testen die worden gedaan. Zijn wel al gevallen bekend in Egypte, Nigeria en Zuid-Afrika.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe zou dat komen? Door de warmte en luchtvochtigheid?
Wat dven zegt denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe zou dat komen? Door de warmte en luchtvochtigheid?
Daar hoor je weinig over.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:36 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zo goed als geen testen die worden gedaan. Zijn wel al gevallen bekend in Egypte, Nigeria en Zuid-Afrika.
Heyhaagsquote:
Valt ook niet exht binnen de nieuwscriteria.quote:
Mensen in Afrika gaan al jaren dood aan van alles en nog wat idd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:38 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Valt ook niet exht binnen de nieuwscriteria.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |