quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:32 schreef Puntenjager het volgende:
Als men begint bij het beluisteren van de housemuziek
Dan zal men op een gegeven moment moeite gaan krijgen met bidden
Men zal ook op een gegeven moment niet meer naar de kerk mee willen gaan met hun ouders
Je ziet veel dat ze... de haar kaalscheren
Ze worden eigenlijk van god afgesneden
Omdat ze zich laten arresteren, eigenlijk, door de housemuziek
Wat van Satan zelf is
quote:
WoW!!!quote:
Las het nieuws toevallig vandaag ... brought back many memories ...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WoW!!!![]()
62 jaar...Damn!!![]()
Thnx voor deze reminder trouwens![]()
, ik was dit nummer alweer vergeten![]()
Als 15-jarige veel naar geluisterd
Bij mij nu ook!!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
Las het nieuws toevallig vandaag ... brought back many memories ...
Wauwquote:
Je kent J&J niet? Tamelijk bekend duo uit die tijd, met helaas een heel tragisch einde. Dit is een van hun meer toepasselijke nummers momenteel.quote:
Nee. Veel mensen noemen me oud maar dit predates mij toch wel by een generation of twee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je kent J&J niet? Tamelijk bekend duo uit die tijd, met helaas een heel tragisch einde. Dit is een van hun meer toepasselijke nummers momenteel.
Geweldig! Heel leuk, toch een terugkerend thema kennelijkquote:
quote:
Dankzij m'n homie Hovv heb ik deze opgezetquote:
quote:
quote:
Vrolijk genoeg?quote:
Ms Puzziequote:
quote:
Tering, die deden we bij de eindejaarsafsluiting toen ik in groep 8 zatquote:
lekker schuifelenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tering, die deden we bij de eindejaarsafsluiting toen ik in groep 8 zat
Om daar meisjes te vingeren?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
lekker schuifelen
Ik vluchtte toen naar t toilet
Ik greep gewoon de jongen die ergens achteraf stond te rokenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
lekker schuifelen
Dat kan ookquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik greep gewoon de jongen die ergens achteraf stond te rokenBij voorkeur buiten de deur
Ik wou helemaal niet met meisjes schuifelen etc.quote:
Ik moest meeplaybacken op het podium en daarna een van de meisjes zogenaamd een kusje geven. Saillaint detail: de twee meisjes die meededen waren allebei m'n vriendinnetjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
lekker schuifelen
Je moest playbacken op dat nummer van die meisjes? Vaagquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moest meeplaybacken op het podium en daarna een van de meisjes zogenaamd een kusje geven. Saillaint detail: de twee meisjes die meededen waren allebei m'n vriendinnetjeIk had "iets" met de ene, en toen de ander er achter kwam toen we met de bus terug naar school gingen na gymles zat ze voor me, draaide zich om en zei "ik weet dat Jasmijn je vriendinnetje is en ik wil dat ook!" Mijn antwoord: "ok."
Playah playah, toen al
Heerlijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moest meeplaybacken op het podium en daarna een van de meisjes zogenaamd een kusje geven. Saillaint detail: de twee meisjes die meededen waren allebei m'n vriendinnetjeIk had "iets" met de ene, en toen de ander er achter kwam toen we met de bus terug naar school gingen na gymles zat ze voor me, draaide zich om en zei "ik weet dat Jasmijn je vriendinnetje is en ik wil dat ook!" Mijn antwoord: "ok."
Playah playah, toen al
Mensen in mijn klas waren voor PSVquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:10 schreef KillemWieft het volgende:
Toen ik in groep 8 zat wilde de meiden in de klas graag naar Dirty Dancing.
Huh? We stonden met z'n vieren op het podium dat nummer te playbackenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Je moest playbacken op dat nummer van die meisjes? VaagMij deed dat lied vooral aan het "vrouwen bezwangeren" topic denken
Niks mis meequote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:10 schreef KillemWieft het volgende:
Toen ik in groep 8 zat wilde de meiden in de klas graag naar Dirty Dancing.
picsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Huh? We stonden met z'n vieren op het podium dat nummer te playbacken
Ja hek nie.quote:
Oke nouja gezelligquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Huh? We stonden met z'n vieren op het podium dat nummer te playbacken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |