We moeten België en Zweden wel zien af te schudden uiteraard in de tussenstand.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik voorspel voor vandaag overigens een stijging in nieuwe besmettingen ten opzichte van gister. Ik ga uit van rond de 80 nieuwe.
Het lijkt me niet echt een wedstrijdje.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We moeten België en Zweden wel zien af te schudden uiteraard in de tussenstand.
quote:Eerste coronadode in België
Er is een eerste coronadode te betreuren in België. Dat melden minister van Volksgezondheid Maggie De Block en haar Brusselse collega Alain Maron. De patiënt was 90 jaar.
De nieuwe besmettingen in de officiële cijfers zullen vooral afhangen van het aantal tests wat gedaan wordt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik voorspel voor vandaag overigens een stijging in nieuwe besmettingen ten opzichte van gister. Ik ga uit van rond de 80 nieuwe.
Ik probeer er maar het grappige van in te zien. Hele dag depri doen heeft weinig zin.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het lijkt me niet echt een wedstrijdje.
Groningen moet nog komen. Die komen zo met minsten 100 tegelijkertijd in 1 meldingquote:Op
woensdag 11 maart 2020 09:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ah in plaatje twee zie je dus een groot verschil tussen de coevorden strain en die in tilburgquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:20 schreef _I het volgende:
Wij zijn de groene bolletjes en er is te zien dat onze gevallen uit twee verschillende aftakkingen komen. (Wat op dit moment nog niet zoveel zegt.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Nextstrain
quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:31 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Groningen moet nog komen. Die komen zo met minstens 100 tegelijkertijd in 1 melding
Officieus is dat natuurlijk al jaren van kracht....quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:17 schreef KingRadler het volgende:
Negatief Reis Advies naar Brabant ik hoop niet dat het zo ver gaat komen.
Tof dat je er bent!quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah in plaatje twee zie je dus een groot verschil tussen de coevorden strain en die in tilburg
Ohnee toch niet tilburgers zitten in beide takken. Coevorden maar in één. Ik kan alleen italië niet terug vindenquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah in plaatje twee zie je dus een groot verschil tussen de coevorden strain en die in tilburg
Why? Aantallen lopen juist terugquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:54 schreef Whipper het volgende:
Brabant op slot was dus een van de opties gisteren. Nu 7 dagen geen tot weinig sociaal contact. Klinkt voor veel mensen 'oh nog naar 6 dagen'. Ik denk dat vanaf dinsdag deze maatregel echter ook voor Utrecht en Limburg geldt en Noord Brabant op slot gaat.
India blijft ook rustig doorgaan.twitter:ANI twitterde op woensdag 11-03-2020 om 08:24:15Ministry of Health & Family Welfare, Government of India: 10 new cases of #COVID19 confirmed. 8 cases are from Kerala and 1 each from Rajasthan & Delhi. Total cases rise to 60 across the country. https://t.co/61eGPUKeiE reageer retweet
tja....met zulke criteria van het RIVM wel ja....maar de echte aantallen nemen heel snel toe !quote:
Deze van 2018 is niet veel beter...quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:02 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Je kijkt naar een kaartje van oktober 2004
Bruins zei dat die hun data niet ingeleverd hadden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohnee toch niet tilburgers zitten in beide takken. Coevorden maar in één. Ik kan alleen italië niet terug vinden
Ah italië zit weer in een andere tak.. interesant.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohnee toch niet tilburgers zitten in beide takken. Coevorden maar in één. Ik kan alleen italië niet terug vinden
Valt welquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
tja....met zulke criteria van het RIVM wel ja....maar de echte aantallen nemen heel snel toe !
?quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En volgens Trump geen doden, terwijl dat er ook al 19 minstens zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |