7 miljoen. Ik snap dat Roma dat wil hebben, maar ik zou er niets van begrijpen als we dat gaan betalen. Maximaal 3.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:41 schreef Zipportal het volgende:
'Feyenoord wil Karsdorp definitief overnemen'
https://www.fr12.nl/nieuw(...)itief-overnemen.html
Vind dat altijd een vorm van armoede. Terughuren is één ding, maar alweer terugkopen. Afwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Het is alsof Van Geel nooit is weggegaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:41 schreef Zipportal het volgende:
'Feyenoord wil Karsdorp definitief overnemen'
https://www.fr12.nl/nieuw(...)itief-overnemen.html
Vind dat altijd een vorm van armoede. Terughuren is één ding, maar alweer terugkopen. Afwachten.
maar niet voor 7 miljoenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:58 schreef aTypisch het volgende:
als karsdorp fit blijft is het toch een prima back voor feyenoord?
want er zijn veel betere opties?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Karsdorp hoeft van mij niet eens gratis overgenomen te worden. Ik vind hem duidelijk een van de zwakkere basisspelers.
Voor ¤7 miljoen wel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
want er zijn veel betere opties?
geertruida heeft echt niks van een moderne back
die gaat niet zulke stappen maken als malacia op links
tsjaquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor ¤7 miljoen wel.
En nu niet vragen wie dan, ik ben geen scout.
tussen de 1 en 3 miljoen.quote:
ja ik heb ook liever een sini, senesi of jonge nederlandse god op rechtsbackquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:10 schreef Oldground het volgende:
Zou Karsdorp niet overnemen. Ga liever voor iemand met toekomstige potentie en restwaarde. Overtuigt daarnaast niet genoeg om over dit soort bedragen te praten.
Ik wist niet dat Janmaat net had bijgetekend :$quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
want er zijn veel betere opties?
geertruida heeft echt niks van een moderne back
die gaat niet zulke stappen maken als malacia op links
Inderdaad. Alleen in hele exceptionele gevallen moet je een back halen en dat is Karsdorp bij lange na niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Karsdorp hoeft van mij niet eens gratis overgenomen te worden. Ik vind hem duidelijk een van de zwakkere basisspelers.
Extreem ouderwetse gedachte. Backs zijn juist steeds belangrijker geworden voor je aanvalsspel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen in hele exceptionele gevallen moet je een back halen
Ik zeg ook niet dat ze niet belangrijk zijn geworden voor het aanvalsspel toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Extreem ouderwetse gedachte. Backs zijn juist steeds belangrijker geworden voor je aanvalsspel.
Waarom zou je dan in hele exceptionele gevallen een back moeten halen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze niet belangrijk zijn geworden voor het aanvalsspel toch?
Dat is ongeveer net zulke flauwekul als een causaal verband veinzen tussen de mededeling "Backs zijn juist steeds belangrijker geworden voor je aanvalsspel" en "extreem ouderwetse gedachte" in de context dat je backs niet uit je eigen spelersgroep kunt creëren.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je dan in hele exceptionele gevallen een back moeten halen?
Dat is ongeveer net zo’n flauwekul als ach een backje moet ook altijd wel in de jeugd rondlopen
zou prima zijn voor dat bedragquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:59 schreef Caland het volgende:
Als ik Arnesen in zijn interviews hoor geloof ik er ook niet zo in dat Feyenoord dat gaat neerleggen voor een speler met weinig doorverkoopwaarde. Een miljoen of 4 hooguit lijkt me realistischer.
4 mio zou voor mij wel het maximale bedrag zijn. Prima speler natuurlijk, maar door zijn blessuregevoeligheid geen zekerheidje. Bovendien zul je hem waarschijnlijk nooit meer voor een goed bedragn kunnen doorverkopen.quote:
Kent iemand deze verdediger?quote:Jan Paul van Hecke beleeft dit kalenderjaar zijn grote doorbraak bij NAC Breda en het begint er steeds meer op te lijken dat het slechts bij een aantal maanden in de hoofdmacht zal blijven voor de jonge verdediger. Van Hecke heeft door zijn goede spel namelijk de aandacht getrokken van veel clubs uit de Eredivisie en volgens BN/DeStem is Feyenoord de volgende gegadigde voor de negentienjarige stopper.
Michel Beukers, de hoofdscout van de Rotterdammers, is zondag gesignaleerd bij de wedstrijd tussen NAC en Roda JC Kerkrade, die uiteindelijk met 4-0 werd gewonnen door de Brabanders. Van Hecke werd vier dagen daarvoor tijdens de met ruime cijfers verloren (7-1) bekerwedstrijd tegen Feyenoord ook al in de gaten gehouden. De aanwezigheid van Beukers wordt ‘veelzeggend’ genoemd, aangezien de hoofdscout het ‘eindtraject’ in het scoutingsproces is.
Zou leuk zijn als er weer een keer een succesvolle binnenlandse transfer is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kreeg veel complimenten tegen AZ. Wel interessant, kan nooit heel duur zijn.
AZ wil hem ook volgens de geruchtenmolen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kreeg veel complimenten tegen AZ. Wel interessant, kan nooit heel duur zijn.
Volgens mij moeten de clubs daar ook prima uitkomen want Roma ziet ook wel dat het niet meer gaat werken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:59 schreef Caland het volgende:
Als ik Arnesen in zijn interviews hoor geloof ik er ook niet zo in dat Feyenoord dat gaat neerleggen voor een speler met weinig doorverkoopwaarde. Een miljoen of 4 hooguit lijkt me realistischer.
Hij scoorde tegen ons dus moet wel een goede zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig? Zeg maar gerust praktisch geen enkele. Van de laatste 10 jaar kan ik alleen De Vrij noemen. Wijnaldum ging niet rechtstreeks naar het buitenland en Pellè en Janmaat waren niet zelf opgeleid.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Volgens mij moeten de clubs daar ook prima uitkomen want Roma ziet ook wel dat het niet meer gaat werken.
Wel weer slecht voor de internationale reputatie van Feyenoord, weinig spelers die echt doorbreken in het buitenland.
Kan toch niet eigenlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weinig? Zeg maar gerust praktisch geen enkele. Van de laatste 10 jaar kan ik alleen De Vrij noemen. Wijnaldum ging niet rechtstreeks naar het buitenland en Pellè en Janmaat waren niet zelf opgeleid.
Voor onze reputatie helpt het toch ook totaal niet als we continu onze geflopte spelers in het buitenland voor een lager prijsje terughalen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weinig? Zeg maar gerust praktisch geen enkele. Van de laatste 10 jaar kan ik alleen De Vrij noemen. Wijnaldum ging niet rechtstreeks naar het buitenland en Pellè en Janmaat waren niet zelf opgeleid.
Fer? Bijlow begrijp ik nog wel, zo goed is hij (nog) niet, die tegengoal van PSV had een goeie keeper gehadquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Berghuis en Fer () in voorlopige selectie NL elftal. Geen Bijlow (wel Krul, Bizot, Cillessen)
Bijlow snap ik ook nog wel, maar Fer begrijp ik niets van. Begint steeds beter te spelen maar geen NL elftal speler toch.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fer? Bijlow begrijp ik nog wel, zo goed is hij (nog) niet, die tegengoal van PSV had een goeie keeper gehad
niet meer lijkt mequote:Op woensdag 11 maart 2020 12:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bijlow snap ik ook nog wel, maar Fer begrijp ik niets van. Begint steeds beter te spelen maar geen NL elftal speler toch.
Bijlow is wel veel logischer dan Zoet natuurlijk. Vind dat wel een vreemde keuze.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fer? Bijlow begrijp ik nog wel, zo goed is hij (nog) niet, die tegengoal van PSV had een goeie keeper gehad
maar Zoet zit er toch niet bij? Van de keepers in Nederland vind ik Bizot wel de juiste keuze, Krul echt geen idee hoe die bezig is en Cillessen zit er altijd bij (al dan niet terecht)quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bijlow is wel veel logischer dan Zoet natuurlijk.
Dan laat je hem toch lopen? Ik denk dat er in de bodem van de Spaanse/Duitse/Engelse competitie echt wel clubs zijn die 7 of 8 mil over hebben voor Karsdorp. Nog relatief jong en hij zal toch niet slechter zijn dan bijv. Janmaat?quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:59 schreef Caland het volgende:
Ja ik verwacht ook niet dat ze dat doen voor deze prijs. Dat staat in mijn postquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dan laat je hem toch lopen? Ik denk dat er in de bodem van de Spaanse/Duitse/Engelse competitie echt wel clubs zijn die 7 of 8 mil over hebben voor Karsdorp. Nog relatief jong en hij zal toch niet slechter zijn dan bijv. Janmaat?
Je snapt hopelijk ook dat Roma geen aankoop van 18 miljoen 2 jaar later voor 3 miljoen gaat verkopenquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik verwacht ook niet dat ze dat doen voor deze prijs. Dat staat in mijn post
Oke, nou bedankt Nick. Anders had ik dat echt nooit gesnapt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk ook dat Roma geen aankoop van 18 miljoen 2 jaar later voor 3 miljoen gaat verkopendie willen natuurlijk wel wat geld terugzien, dan is 7 of 8 miljoen wel een reële prijs.
Zou ook mijn keuze zijn tbh.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Koeman kan toch Krul en Bijlow oproepen en janksmoel Cillessen niet oproepen.
Volgens @onlogisch moet hij het nog maar een jaar laten zien en dan gaat hij bedenken of die 6 miljoen wel gerechtvaardigd wasquote:
Ja, terwijl ze in Barcelona Xavi vergeten zijn, daar kent men nu alleen nog maar Clasie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens @:onlogisch moet hij het nog maar een jaar laten zien en dan gaat hij bedenken of die 6 miljoen wel gerechtvaardigd was
Senesi ontwikkelt zich goed. Dat heb ik al eerder gezegd. Hopelijk weet hij deze trend vast te houdenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens @:onlogisch moet hij het nog maar een jaar laten zien en dan gaat hij bedenken of die 6 miljoen wel gerechtvaardigd was
Ik verwijs nog maar even naar het 'Messi Messi Clasie komt eraan!!!'quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, terwijl ze in Barcelona Xavi vergeten zijn, daar kent men nu alleen nog maar Clasie.
Heeft Feyenoord geen eenzijdige optie?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:39 schreef Elan het volgende:
Nog steeds geen nieuw contract voor Fer...
https://www.feyenoord.nl/(...)n-jaar-vast---250719quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord geen eenzijdige optie?
Leuk dat je dit soort dingen tegenwoordig vaker hoort. Geen idee of het wat is maar het is altijd goed om verder dan de landsgrenzen te kijken.twitter:FeyenoordTM twitterde op woensdag 11-03-2020 om 16:12:55🕵🏼♂️🇷🇴 Dennis Man is afgelopen zondag gescout door Steven Aptroot namens #Feyenoord. De 21-jarige rechtsbuiten scoorde in het met 4-1 gewonnen thuisduel van FCSB tegen CS U Craiova. Feyenoord is concreet voor de Roemeense international; de mogelijke opvolger van Steven Berghuis. reageer retweet
quote:DJ Rob & MC Joe warmen Legioen op voor Klassieker
Eerst staat zondag de uitwedstrijd tegen Sparta op het programma, maar er wordt ook al vooruitgeblikt op De Klassieker, die een week later gespeeld wordt. Euromasters en DJ Rob & MC Joe zullen de supporters opwarmen met Rotterdamse klassiekers. Het optreden is door Feyenoord in samenwerking met FSV De Feijenoorder en FRFC1908 georganiseerd. Er zal, speciaal voor de hardcore acts, een podium neergezet worden aan de gele zijde.
Elke supporter kan vanaf 11:30 vanaf de gele of blauwe zijde naar binnen om het optreden bij te wonen. Andere acts die bewonderd kunnen worden zijn Tekno Warrior en DJ Ricos. Van 11:30 tot 13:00 kunnen supporters bovendien een groot drankje, inclusief bier, nuttigen voor één munt. Mocht je tot aan de aftrap willen genieten van dat voordeel, dan kun je terecht bij de horecacounter in de Legioenzaal. Ook zullen er foodtrucks aanwezig zijn. Er volgt later nog extra informatie via de clubkanalen van Feyenoord.
Waarom zou hij de eerste keeper niet oproepen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Koeman kan toch Krul en Bijlow oproepen en janksmoel Cillessen niet oproepen.
Lijkt erop dat er weer wordt geïnvesteerd in buitenlandse scouting. Ach man wat ben ik blij dat From Yellow weg is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:48 schreef hhh38 het volgende:
Leuk dat je dit soort dingen tegenwoordig vaker hoort. Geen idee of het wat is maar het is altijd goed om verder dan de landsgrenzen te kijken.twitter:FeyenoordTM twitterde op woensdag 11-03-2020 om 16:12:55🕵🏼♂️🇷🇴 Dennis Man is afgelopen zondag gescout door Steven Aptroot namens #Feyenoord. De 21-jarige rechtsbuiten scoorde in het met 4-1 gewonnen thuisduel van FCSB tegen CS U Craiova. Feyenoord is concreet voor de Roemeense international; de mogelijke opvolger van Steven Berghuis. reageer retweet
omdat het tijd is voor een nieuwe.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:35 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Waarom zou hij de eerste keeper niet oproepen?
Lijkt me serieus wel relaxt leven als geld niet meer zo belangrijk is en dat je dit soort dingen kan doen. Ik ben jaloers.quote:
pfffquote:
Lijkt me oprecht wel kut om daar een afweging in te maken. Een speler als Van Persie zal regelmatig verzoeken krijgen van (de ouders van) doodzieke kinderen, mensen die op sterven liggen etc.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
pfff
dat van persie dit doet
straks willen andere kinderen ook dat feyenoordspelers langs komen bij hun spreekbeurt
Ik vind het super vet dat hij dit doet en ik vind dat de spelers daar gewoon lekker vrij in moeten zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me oprecht wel kut om daar een afweging in te maken. Een speler als Van Persie zal regelmatig verzoeken krijgen van (de ouders van) doodzieke kinderen, mensen die op sterven liggen etc.
Mijn opa wilde bijvoorbeeld graag nog een keer de Kuip zien bij zo’n laatste wens stichting. Dat regelden ze toen, inclusief Coen Moulijn die langskwam. Die zelf een half jaar later de pijp uit ging.
Oh, dus jouw opa zorgde ervoor dat mijn opa Moulijn niet kon ontmoeten. Lekker was dat. Hij moest een half jaar wachten, maar toen was ‘ie al dood.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me oprecht wel kut om daar een afweging in te maken. Een speler als Van Persie zal regelmatig verzoeken krijgen van (de ouders van) doodzieke kinderen, mensen die op sterven liggen etc.
Mijn opa wilde bijvoorbeeld graag nog een keer de Kuip zien bij zo’n laatste wens stichting. Dat regelden ze toen, inclusief Coen Moulijn die langskwam. Die zelf een half jaar later de pijp uit ging.
Meh, vind van beide wat te zeggen. Je ziet soms na de wedstrijd 40-45 van dat soort lui staan, dat gaat wel te verquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind het super vet dat hij dit doet en ik vind dat de spelers daar gewoon lekker vrij in moeten zijn.
Van die gasten hier die een shirtje weggeven aan een kind in de kuip willen verbieden
is toch mooi man
We snappen je punt inmiddels.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind het super vet dat hij dit doet en ik vind dat de spelers daar gewoon lekker vrij in moeten zijn.
Van die gasten hier die een shirtje weggeven aan een kind in de kuip willen verbieden
is toch mooi man
quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, dus jouw opa zorgde ervoor dat mijn opa Moulijn niet kon ontmoeten. Lekker was dat. Hij moest een half jaar wachten, maar toen was ‘ie al dood.
Dus?quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, vind van beide wat te zeggen. Je ziet soms na de wedstrijd 40-45 van dat soort lui staan, dat gaat wel te ver
Ik zou het als vader vooral niet willen. Het is bijna per definitie kinderen teleurstellen.quote:
Het gaat je nogal na aan het hart he?quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is toch mooi man
worden ze hard vanquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het als vader vooral niet willen. Het is bijna per definitie kinderen teleurstellen.
niet echtquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het gaat je nogal na aan het hart he?
Het is gewoon asociaal ten opzichte van andere kids. Laat je je kind een gigantisch bord mee nemen waarmee hij extra de aandacht trekt ten koste van andere kinderen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het als vader vooral niet willen. Het is bijna per definitie kinderen teleurstellen.
Ik zag er laatst zelf één staan gericht aan een speler die thuis op de bank zatquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon asociaal ten opzichte van andere kids. Laat je je kind een gigantisch bord mee nemen waarmee hij extra de aandacht trekt ten koste van andere kinderen.Het is niets anders dan de rest overschreeuwen om je zin te krijgen. Normaal doen hoor.
En afgelopen weekend stonden er ineens 15 met van die borden.
Als voetballer moet je hem juist niet geven aan een kind met zo'n bord. Gewoon aan een lief jochie langs de kant.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon asociaal ten opzichte van andere kids. Laat je je kind een gigantisch bord mee nemen waarmee hij extra de aandacht trekt ten koste van andere kinderen.Het is niets anders dan de rest overschreeuwen om je zin te krijgen. Normaal doen hoor.
En afgelopen weekend stonden er ineens 15 met van die borden.
het onderwerp komt toch weer voorbij?quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou je bent er inmiddels al meerdere dagen zodanig over bezig dat het ons allemaal opvalt.
Het was niet vervelend bedoeld en daarnaast deelde ik je mening dus nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het onderwerp komt toch weer voorbij?
doe eens niet zo vervelend
heb je vaker last vanquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het was niet vervelend bedoeld en daarnaast deelde ik je mening dus niet
Typisch he! Heb ik speciaal met mijn opa met een bordje langs de kant gestaan met de tekst ‘coen mag ik je shirt’ maar nee, niks. Kort erna was mijn opa dood, was het te laat. Was ook in het seizoen van Mario Been dus moet je na gaan wat voor lijdensweg mijn opa die avond had.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, dus jouw opa zorgde ervoor dat mijn opa Moulijn niet kon ontmoeten. Lekker was dat. Hij moest een half jaar wachten, maar toen was ‘ie al dood.
Mijn opa (een echte Crooswijkert die mij als klein jongetje naar De Kuip bracht) stierf een tijdje na de titel in 2017 en een paar weken voor de CL-wedstrijd tegen City. Voordat hij echt aftakelde na de CL-loting zei dat het wel goed kwam met Feyenoord.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Typisch he! Heb ik speciaal met mijn opa met een bordje langs de kant gestaan met de tekst ‘coen mag ik je shirt’ maar nee, niks. Kort erna was mijn opa dood, was het te laat. Was ook in het seizoen van Mario Been dus moet je na gaan wat voor lijdensweg mijn opa die avond had.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het was een leuk seizoen.
@:fetx we hadden gelijk, feyenoord makkelijk derde geworden!
Veel plezier thuis op de bank.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Bekerfinale arrangement:
400 euro...![]()
Eerst 3 gangen lunch (openbar) en dan naar de wedstrijd
Je bent er maar druk mee.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:25 schreef aTypisch het volgende:
Misschien dat het wordt verzet (want ik verwacht dat het EK niet doorgaat) en dat we in de zomer nog wat potjes spelen, maar anders is de stand zoals het nu is de eindstand vermoed ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mochten we het seizoen nog uitspelen, misschien is Sinisterra dan weer fit
EK gaat sowieso niet door denk ik. Grappig want als je alles nu afzegt zou je juist dat toernooi prima kunnen spelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien dat het wordt verzet (want ik verwacht dat het EK niet doorgaat) en dat we in de zomer nog wat potjes spelen, maar anders is de stand zoals het nu is de eindstand vermoed ik.
Ik ga ervan uit dat het seizoen dan gewoon void is en er dus geen winnaar 2019/20 zal zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien dat het wordt verzet (want ik verwacht dat het EK niet doorgaat) en dat we in de zomer nog wat potjes spelen, maar anders is de stand zoals het nu is de eindstand vermoed ik.
Dat kan prima, maar je moet toch teams Europa in sturen en dan zou ik wel de stand aanhouden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:19 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het seizoen dan gewoon void is en er dus geen winnaar 2019/20 zal zijn.
Ik denk dat AZ, PSV en Fortuna niet met dat laatste akkoord gaanquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, begrijpelijk ook. Maar geen enkele oplossing zal echt eerlijk zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat AZ, PSV en Fortuna niet met dat laatste akkoord gaan
Aangezien er ook geen play-offs dan gespeeld hoeven worden lijkt het mij dat Fortuna dan gewoon Eredivisie blijft spelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat AZ, PSV en Fortuna niet met dat laatste akkoord gaan
Kun je moeders de vrouw en je elftal aan kinderen wat aandacht gevenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:34 schreef DonRaja het volgende:
In België gaan ze gewoon alles zonder publiek spelen. Daar veranderen ze dus eigenlijk niks.
Het gaan nu wel dodelijk saaie weekends worden zonder Feyenoord.
Lijkt me ook het bestquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:34 schreef DonRaja het volgende:
In België gaan ze gewoon alles zonder publiek spelen. Daar veranderen ze dus eigenlijk niks.
Nog niet, die is pas in april. Huidige maatregelen lopen tot 31 maart.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:46 schreef Haringkop het volgende:
Bekerfinale is toch ook voorlopig uitgesteld?
Tegen de zomer is dat virus heus wel ingedamd hoor. Ben je 3 maanden verder.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:19 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het seizoen dan gewoon void is en er dus geen winnaar 2019/20 zal zijn.
Is er dan nog genoeg tijd om de hele competitie af te spelen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen de zomer is dat virus heus wel ingedamd hoor. Ben je 3 maanden verder.
In China gaat men ook gewoon weer over tot de orde van de dag.
Tuurlijk, zelfs als er een EK komt zijn delen van juli augustus nog vrij. Zal alleen een korte vakantie worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:27 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Is er dan nog genoeg tijd om de hele competitie af te spelen?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En daar ging ons kampioenschap.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En daar ging ons kampioenschap.
Ah ok, wel vreemd als ik hem google op 'bekerfinale Utrecht Feyenoord' dat er dan staat 'uitgesteld'.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nog niet, die is pas in april. Huidige maatregelen lopen tot 31 maart.
Zal er ook vast nog wel van gaan komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ah ok, wel vreemd als ik hem google op 'bekerfinale Utrecht Feyenoord' dat er dan staat 'uitgesteld'.
Maar ik kan het inderdaad nergens vinden in de berichtgeving vanuit de KNVB.
Komt nog wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ah ok, wel vreemd als ik hem google op 'bekerfinale Utrecht Feyenoord' dat er dan staat 'uitgesteld'.
Maar ik kan het inderdaad nergens vinden in de berichtgeving vanuit de KNVB.
Zou het een het ander veroorzaakt hebben?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jaap Stam en Corona in één seizoen.
Mijn god
Jaap zag er eerder terminaal uitquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou het een het ander veroorzaakt hebben?
coronajaap*quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sowieso had deze virus beter onder teringjaap kunnen uitbreken dan nu. Daar gaat de winning flow.
griepjaap mag ookquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Corona is maar een griepje en dekt de lading dus niet.
@:onlogisch
Nee dekt de lading wel. Corona doet wel schade maar over het algemeen genees je er ook weer van. Net als bij Stam het geval was.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Corona is maar een griepje en dekt de lading dus niet.
@:onlogisch
Heldquote:Op zondag 15 maart 2020 10:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Voor wie vandaag toch nog een wedstrijdje wil kijken:
Alle filmpjes in een afspeellijst gegooid en staat nu aan op tv. Thanks.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nog wat ander kijkplezier:
quote:Op zondag 15 maart 2020 10:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nog wat ander kijkplezier:
Zit al een paar weken te twijfelen, hoop geld voor een boekie en een te klein shirt (#viesdik)quote:Op maandag 16 maart 2020 21:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.kickuitgevers(...)noord-1-luxe-editie/
Van Hanegem editie komt deze kant op.
Komende weken moet je binnen zitten, bespaar je dus geld en daar kun je dan weer dat boekie van kopen.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit al een paar weken te twijfelen, hoop geld voor een boekie en een te klein shirt (#viesdik)
Op het werk nagenoeg gratis lunch en koffie. Kost me klauwen met geld dat thuiswerken man.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Komende weken moet je binnen zitten, bespaar je dus geld en daar kun je dan weer dat boekie van kopen.
FeyenoordGodenquote:Feyenoordsupporters hebben maandagmiddag de medewerkers van het Maasstad Ziekenhuis een hart onder de riem gestoken. Het ziekenhuis draait op dit moment overuren om het coronavirus te bestrijden.
De aanhang van de Rotterdammers schilderden het spandoek vanochtend en het werd vanmiddag gelijk opgehangen. Op het spandoek staat ‘’Sterker Door Strijd’’, wat komt uit het Rotterdamse gemeentewapen.
quote:
Bij 3 ziekenhuizen zelfstwitter:Feyenoord twitterde op maandag 16-03-2020 om 21:09:32🟩 Erasmus MC
⬜ Maasstad Ziekenhuis
🟩 St. Franciscus Gasthuis
@FRFC1908 was here! Een fantastisch gebaar met hulp van een aantal supporters voor de Rotterdamse zorg.
#coronavirus #SterkerDoorStrijd https://t.co/zHfTfHoeRe reageer retweet
quote:Op maandag 16 maart 2020 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]Bij 3 ziekenhuizen zelfstwitter:Feyenoord twitterde op maandag 16-03-2020 om 21:09:32🟩 Erasmus MC
⬜ Maasstad Ziekenhuis
🟩 St. Franciscus Gasthuis
@:FRFC1908 was here! Een fantastisch gebaar met hulp van een aantal supporters voor de Rotterdamse zorg.
#coronavirus #SterkerDoorStrijd https://t.co/zHfTfHoeRe reageer retweet
Ik blijf het een Feyenoord-icoon vinden en een geweldige voetballer, maar bij elke column of kritiek die ik van hem lees stoor ik me meer aan het feit dat ie zo over details blijft mopperen. Als er iemand is waar nooit (openlijk) de strijd mee aan gegaan durft worden is hij het wel. Een paar weken goed 'campagne' voeren tegen de VVF (op een beschaafde manier): wie gaat hem tegenspreken?quote:Op maandag 16 maart 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit al een paar weken te twijfelen, hoop geld voor een boekie en een te klein shirt (#viesdik)
Vond het stuk in de NRC wel verhelderend wat dat aangaat en ook wat ik al dacht. Die deal met die VVF was/is zo slecht nog niet. Het helpt je nu alleen niet heel veel verder meer, maar wat krijg je er uiteindelijk voor terug?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:48 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik blijf het een Feyenoord-icoon vinden en een geweldige voetballer, maar bij elke column of kritiek die ik van hem lees stoor ik me meer aan het feit dat ie zo over details blijft mopperen. Als er iemand is waar nooit (openlijk) de strijd mee aan gegaan durft worden is hij het wel. Een paar weken goed 'campagne' voeren tegen de VVF (op een beschaafde manier): wie gaat hem tegenspreken?
Precies, hij was ook zo slecht nog niet. Indertijd konden we denk ik letterlijk niet anders. Derksens verhalen dat de VVF het puur doen uit zelfverrijking en macht geloof ik niet (zoals z'n verhalen wel vaker onzin zijn als het over ons gaat) maar ze remmen op dit moment de club volledig.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het stuk in de NRC wel verhelderend wat dat aangaat en ook wat ik al dacht. Die deal met die VVF was/is zo slecht nog niet. Het helpt je nu alleen niet heel veel verder meer, maar wat krijg je er uiteindelijk voor terug?
Ik merk nog weinig verontwaardiging hier.quote:Op maandag 16 maart 2020 23:31 schreef Roland010 het volgende:
Overigens: ik mag hopen dat Van Benthem al bezig is een 'leuk briefje' op te stellen richting de UEFA. Los van de eer en competitievervalsing: 2e worden of 3e worden kan in het ergste geval het verschil maken van zo'n 30+ miljoen binnenhalen of mislopen (door CL dus), 1e of 3e zelfs misschien wel het dubbele. Bizar dat de UEFA dit plan zou hebben, terwijl ze het EK nog moeten gaan herbekijken.
Waarover zou je verontwaardigd moeten zijn. Puur overmacht.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:48 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik merk nog weinig verontwaardiging hier.Zou vies mad zijn als dit door gaat.
heb jij een beter plan? Je zou de competitie in z'n geheel kunnen annuleren en in september opnieuw beginnen en dan de rangschikking van vorig seizoen ook voor Europese deelname gebruiken, maar of dat uiteindelijk eerlijker is, ik weet het niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 23:31 schreef Roland010 het volgende:
Overigens: ik mag hopen dat Van Benthem al bezig is een 'leuk briefje' op te stellen richting de UEFA. Los van de eer en competitievervalsing: 2e worden of 3e worden kan in het ergste geval het verschil maken van zo'n 30+ miljoen binnenhalen of mislopen (door CL dus), 1e of 3e zelfs misschien wel het dubbele. Bizar dat de UEFA dit plan zou hebben, terwijl ze het EK nog moeten gaan herbekijken.
Vind ik het in zo’n uiterst geval voor ons nog wel te billijken. AZ zal zich daar anders over voelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb jij een beter plan? Je zou de competitie in z'n geheel kunnen annuleren en in september opnieuw beginnen en dan de rangschikking van vorig seizoen ook voor Europese deelname gebruiken, maar of dat uiteindelijk eerlijker is, ik weet het niet.
Bij ons zit het ook nog dicht bij elkaar, maar ik kan me voorstellen dat een club als Liverpool niet zonder slag of stoot akkoord gaat met annulering van dit PL seizoen.
In het AZ-topic worden ze gek inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik het in zo’n uiterst geval voor ons nog wel te billijken. AZ zal zich daar anders over voelen.
Je kan toch de huidige ranglijst als definitieve uitslag aanhouden?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb jij een beter plan? Je zou de competitie in z'n geheel kunnen annuleren en in september opnieuw beginnen en dan de rangschikking van vorig seizoen ook voor Europese deelname gebruiken, maar of dat uiteindelijk eerlijker is, ik weet het niet.
Bij ons zit het ook nog dicht bij elkaar, maar ik kan me voorstellen dat een club als Liverpool niet zonder slag of stoot akkoord gaat met annulering van dit PL seizoen.
mij ook maar dat begreep je al denk ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan toch de huidige ranglijst als definitieve uitslag aanhouden?
Dat lijkt mij in elk geval het meest logische/eerlijke scenario.
In dat geval: EENVOUDIG DERDE!!!
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
mij ook maar dat begreep je al denk ik
Minimaal het geld op de een of andere manier (ja, is lastig ik weet het...) verdelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
op basis van aannames?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:24 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Minimaal het geld op de een of andere manier (ja, is lastig ik weet het...) verdelen.
Het zou toch bizar zijn als wij, op ramkoers voor een VCL-plek, het straks met een paar miljoen moeten doen en Ajax weer 50 miljoen opstrijkt. Of wanneer AZ zich plaatst (we hebben die rechtstreekse plaatsing voor nummer 2 van de eredivisie nog niet toch?) misschien wat minder, maar dan maakt AZ weer zo'n stap dat we voorlopig echt voorbij gestreefd worden door hen. Zuur genoeg net nu we ze op de hielen zitten in de eredivisie. Zoiets kan invloed hebben die nog jaren doordreunt (als AZ goed beleid voert met dat geld dan).
Nog betere oplossing? Speel play-offs om de bovenste plekken. Volgens mij moeten er reglementair eerst veel meer opties bekeken worden (en mogelijk zijn) dan zomaar een competitie, waarvan zelfs nog niet eens alle rondes volledig zijn gespeeld, als 'gespeeld' te verklaren. En dan het bekertoernooi wel onbeslist laten zeker![]()
Maar waarschijnlijk maak ik me dus voor niets druk, zelfs in een tijd van crisis moet zoiets niet kunnen
Brr, over Liverpool-fans gesproken overigens: daar heb ik sowieso echt wel mee te doen nu. Hoe erg het Coronavirus ook is, volgens mij zal Engeland (behalve Liverpool-fans natuurlijk) zo hard lachen als ze na 30 jaar alsnog geen 'echte' kampioen zijn (en dat met ook nog eens meer dan 20 punten voorsprong geloof ik), ze ook nog hun grootste volksfeest ooit niet kunnen vieren, na zo'n seizoen. Daar kan zelfs Feyenoord niet tegenop qua Murphy's law-gehalte.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:53 schreef Tarado het volgende:
Zal komen als het in de zomer nog lang niet kan, anders heb je straks maar een kwart seizoen voor een jaarquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:42 schreef Oostblokkert het volgende:
Los van de Europese verdeling, zou je de competitie kunnen vervolgen tijdens een nieuw seizoen. Ook niet de populairste oplossing, maar wel eerlijker.
En wat doen we dan met het nieuwe seizoen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:42 schreef Oostblokkert het volgende:
Los van de Europese verdeling, zou je de competitie kunnen vervolgen tijdens een nieuw seizoen. Ook niet de populairste oplossing, maar wel eerlijker.
Eigenlijk moet die schaal gewoon naar rotterdamquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:24 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Minimaal het geld op de een of andere manier (ja, is lastig ik weet het...) verdelen.
Het zou toch bizar zijn als wij, op ramkoers voor een VCL-plek, het straks met een paar miljoen moeten doen en Ajax weer 50 miljoen opstrijkt. Of wanneer AZ zich plaatst (we hebben die rechtstreekse plaatsing voor nummer 2 van de eredivisie nog niet toch?) misschien wat minder, maar dan maakt AZ weer zo'n stap dat we voorlopig echt voorbij gestreefd worden door hen. Zuur genoeg net nu we ze op de hielen zitten in de eredivisie. Zoiets kan invloed hebben die nog jaren doordreunt (als AZ goed beleid voert met dat geld dan).
Nog betere oplossing? Speel play-offs om de bovenste plekken. Volgens mij moeten er reglementair eerst veel meer opties bekeken worden (en mogelijk zijn) dan zomaar een competitie, waarvan zelfs nog niet eens alle rondes volledig zijn gespeeld, als 'gespeeld' te verklaren. En dan het bekertoernooi wel onbeslist laten zeker![]()
Maar waarschijnlijk maak ik me dus voor niets druk, zelfs in een tijd van crisis moet zoiets niet kunnen
dat niet maar het is belachelijk om hem aan de huidige nummer 1 te gevenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Eigenlijk moet die schaal gewoon naar rotterdam
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Eigenlijk moet die schaal gewoon naar rotterdam
Gewoon geen prijzen uitdelen en Europese plekken verdelen obv de ranglijstquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat niet maar het is belachelijk om hem aan de huidige nummer 1 te geven
Dit lijkt mij een prima optie.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon geen prijzen uitdelen en Europese plekken verdelen obv de ranglijst
2 eruit, 2 erin.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een prima optie.
Maar wat doe je met de degradatie plekken?
Samen spelen. Dat kwart seizoen zou je over een periode kunnen uitspreiden hoe je het wil.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:45 schreef fetX het volgende:
[..]
En wat doen we dan met het nieuwe seizoen?
Niemand mist ADOquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:59 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Zegt verstandige dingen die ik Van Geel nooit heb zien zeggenquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.feyenoord.nl/(...)de-toekomst---180320
Groot interview met Arnesengod.
Topinterview. En dit doet me deugd:quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.feyenoord.nl/(...)de-toekomst---180320
Groot interview met Arnesengod.
Eindelijk iemand aan het roer die er zo over denkt.quote:Ik wil maar zeggen: we moeten uitkijken dat we niet in een hoek gedrukt worden dat wij alleen maar een club van werkers zijn. Kijk naar Luis Sinisterra: is hij een typische Feyenoord-speler? Nee, dat is gewoon een fantastische voetballer, die ook nog hard werkt. Dáár moeten wij naar kijken.’
https://www.rijnmond.nl/n(...)-ondanks-coronavirusquote:Een woordvoerder van Feyenoord City laat weten dat het projectbureau ongehinderd verder werkt aan de uitwerking van het stadionproject. De ingestelde maatregelen in verband met het coronavirus hebben nog geen directe gevolgen voor het project.
De uitbraak van het coronavirus heeft impact op de gehele (sport-)wereld. Veel mensen vragen zich ook af wat de gevolgen zijn voor de plannen rondom Feyenoord City. Op korte termijn vallen die dus mee, al werkt uiteraard iedereen momenteel vanuit huis aan het project.
Op de lange termijn blijft het uiteraard afwachten of er indirecte gevolgen zijn die ook Feyenoord City gaan raken. Op dit moment gaat het werk in de bouwsector door, maar het is onduidelijk hoe dat zich gaat ontwikkelen. En krijgt Feyenoord de financiering rond als onderhandelingen nog langere tijd op afstand gedaan moeten worden?
Wat betreft dat laatste punt heeft Feyenoord nog vele maanden te gaan voordat die financiering rond moet zijn en zijn er geen indicaties dat de uitbraak van het coronavirus daar al gevolgen voor heeft.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)-ondanks-coronavirus
Lekker zonder publiek spelen, heeft Sjom van den Brom ook niets meer om over te janken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:27 schreef Zipportal het volgende:
KNVB stelt bekerfinale FC Utrecht-Feyenoord uit
https://www.ad.nl/nederla(...)enoord-uit~a1a875f2/
Morgen dus waarschijnlijk gewoon de klassieker op FOXtwitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 10:00:13🎞 Classic Match 🎞
Jullie mogen weer kiezen! Welke historische wedstrijd zullen we zondag uitzenden?
⚔️ ?
⏰ zondag 14.30 uur
📺 FOX Sports 1 reageer retweet
Genotquote:
twitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 20:22:11De beeldkwaliteit in het eerste half uurtje is niet optimaal. Sorry hiervoor, Feyenoorders!
Hopelijk kunnen we het later op de avond goedmaken... 😌
#feypsv2002 | #FeyenoordThuis https://t.co/0Os7hXXiqQ reageer retweet
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 20:02:00🎞 | ̶D̶e̶ ̶K̶l̶a̶s̶s̶i̶e̶k̶e̶r̶ ̶2̶0̶1̶9̶/̶'̶2̶0̶ ➡️ De Klassieker 2018/'19.
Dankzij jullie is het bij de Classic Match morgen tóch #feyaja!
⚔️ Feyenoord - Ajax (2018/'19)
⏰ zondag 14.30 uur
📺 FOX Sports 1 https://t.co/0n8RlHGwlD reageer retweet
Ik denk dat we Ajax morgen met 6-2 pakkie gaan geven.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:56 schreef Zipportal het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 20:02:00🎞 | ̶D̶e̶ ̶K̶l̶a̶s̶s̶i̶e̶k̶e̶r̶ ̶2̶0̶1̶9̶/̶'̶2̶0̶ ➡️ De Klassieker 2018/'19.
Dankzij jullie is het bij de Classic Match morgen tóch #feyaja!
⚔️ Feyenoord - Ajax (2018/'19)
⏰ zondag 14.30 uur
📺 FOX Sports 1 https://t.co/0n8RlHGwlD reageer retweet
ZOETEBIEREDquote:
Wel leuk om te zien ja. Leonardo deed echt alles foutquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:00 schreef hhh38 het volgende:
Toch wel lekker om die wedstrijd een keer helemaal gezien te hebben
Als 8 jarig jochie heb ik toen volgens mij alleen de 1e helft gezien.
Ono en Emerton wel echte bazenquote:Op zondag 22 maart 2020 00:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien ja. Leonardo deed echt alles fout.
Ga nou maar lekker fietsen, zolang het nog kan ...quote:Op zondag 22 maart 2020 05:28 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord supporters: PSV is maar een provincie clubje (ondanks dat PSV veel meer prijzen heeft behaald)
Feyenoord supporters nadat ze met veel geluk van provincieclubje PSV hebben gewonnen: een van de mooiste wedstrijden ooit,classic match..
![]()
Middelmoot.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga nou maar lekker fietsen, zolang het nog kan ...
Psvmiddelmoot
Had je moeder tegen die tijd nou maar gewoon doorgeslikt, had ons een hoop onzin bespaard.quote:Op zondag 22 maart 2020 05:28 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord supporters: PSV is maar een provincie clubje (ondanks dat PSV veel meer prijzen heeft behaald)
Feyenoord supporters nadat ze met veel geluk van provincieclubje PSV hebben gewonnen: een van de mooiste wedstrijden ooit,classic match..
![]()
Niet gelezenquote:Op zondag 22 maart 2020 05:28 schreef PSVCL het volgende:
![]()
Dit had ook 8-2 kunnen zijn. Volgend jaar weer!quote:Op zondag 22 maart 2020 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon 6-2, ongelooflijk, hier gaan we het nog jaren over hebben
Ja, heerlijk dit.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit had ook 8-2 kunnen zijn. Volgend jaar weer!
Zoals verwacht.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:15 schreef Caland het volgende:
Gefeliciteerd met de rechtstreekse plaatsing voor de europa liek allen
Toch nog gewoon makkelijk derde geworden dit seizoen.
ook hierbij zat @onlogisch er GRUWELIJK naastquote:
Bekerfinale zouden ze nog wel kunnen spelen in juniquote:Op maandag 23 maart 2020 19:15 schreef Caland het volgende:
Gefeliciteerd met de rechtstreekse plaatsing voor de europa liek allen
Toch nog gewoon makkelijk derde geworden dit seizoen.
Dus dan een voorbereidingsperiode van drie weken voor alleen een bekerfinale en vervolgens een zomerstop?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bekerfinale zouden ze nog wel kunnen spelen in juni
Groen. Gras.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ook hierbij zat @:onlogisch er GRUWELIJK naast
Zomerstop hoeft eigenlijk niet eens. Ze hebben nu al rust.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus dan een voorbereidingsperiode van drie weken voor alleen een bekerfinale en vervolgens een zomerstop?
Lucky Ajax.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:06 schreef Haringkop het volgende:
Wat een fiasco we zouden kampioen worden.
Iets zegt me dat Slowakije geen hele sterke lichting heeft dit keer...quote:Róbert Bozeník is uitgeroepen tot Slowaaks Talent van het Jaar. De spits van Feyenoord kreeg in de verkiezing de meeste stemmen en mocht daardoor de Peter Dubovský-prijs in ontvangst nemen.
Aangezien de competitie wss 20 teams wordt volgend seizoen zou ik sowieso zo vroeg mogelijk starten.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zomerstop hoeft eigenlijk niet eens. Ze hebben nu al rust.
Eerste training is sowieso altijd al in juni toch? Dan heb je de bekerfinale eind juni en dan door met de voorbereiding voor het nieuwe seizoen.
Niet als je die nog speelt om een Europese plek.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:48 schreef PIETR het volgende:
Bekerfinale verschuiven naar het begin van volgend seizoen, ipv de JC-schaal? Prima toch?
Hmm, nja. Mochten we die finale dan verliezen dan spelen we voorronde EL en als die finale vervalt en onze 3e plaats blijft staan dan zijn we verzekerd van de groepsfase van de EL?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet als je die nog speelt om een Europese plek.
Zoals het er nu naar uitziet wel jaquote:Op maandag 23 maart 2020 21:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hmm, nja. Mochten we die finale dan verliezen dan spelen we voorronde EL en als die finale vervalt en onze 3e plaats blijft staan dan zijn we verzekerd van de groepsfase van de EL?
ben wel met jou eens om het aan het begin volgend seizoen te spelen maar dan kan het alleen om de beker zelf gaan en niet het Europese ticket wat er aan hangt. Op basis van de stand lijkt me het logisch dat die directe plaatsing EL dan naar Feyenoord gaat.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hmm, nja. Mochten we die finale dan verliezen dan spelen we voorronde EL en als die finale vervalt en onze 3e plaats blijft staan dan zijn we verzekerd van de groepsfase van de EL?
Is toch gewoon jammer dat we nooit zullen weten hoe dit seizoen normaal gesproken zou aflopen? Ik zeg nergens dat het het stomste is van de crisis, kansloos figuur.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:06 schreef MPC60 het volgende:
Dat is inderdaad wel het aller stomste van die hele crisis.
Nouja, dat Youp van ‘t Hek weer beter is vond ik ook wel redelijk jammer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:06 schreef MPC60 het volgende:
Wat ben jij een loser, ongelooflijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:06 schreef MPC60 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:06 schreef MPC60 het volgende:
Dit soort reacties, kansloos.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:06 schreef MPC60 het volgende:
Gelachen. Tenzij je zonder publiek bedoelt.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet wel ja
Ik hoop dat de komende maand het gaat toelaten dat je wellicht begin mei wel weer zou kunnen beginnen
Oeh, dan begin ik er opeens wat meer vertrouwen in te krijgen.quote:
Voorlopig heb ik het bij het juiste eind gehad.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oeh, dan begin ik er opeens wat meer vertrouwen in te krijgen.
Toen je voor 960 euro aan wc-papier ging halen vorige week?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik het bij het juiste eind gehad.
Daarnet weer ff supermarktje geweest, no spang brada.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen je voor 960 euro aan wc-papier ging halen vorige week?
Karsdorp + 12,5 miljoen = deal.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Roma wil Berghuis. Ruildeal met Karsdorp.
Schappen gelijk daarna weer leegquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarnet weer ff supermarktje geweest, no spang brada.
Ja, volgens de berichten wel. Sinds zijn verlenging.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Berghuis heeft een gelimiteerde afkoopsom toch?
Ja, dan mogen ze nog wel flink wat centen bij gaan leggen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Roma wil Berghuis. Ruildeal met Karsdorp.
Gratis wegens bewezen diensten uiteraard.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, volgens de berichten wel. Sinds zijn verlenging.
Wat zou dat bedrag zijn? 15?
zou zomaar eens een heel rustig transfer window kunnen worden aankomende zomerquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gratis wegens bewezen diensten uiteraard.
Ik verwacht ook ca 14/15 miljoen. Dat zullen we sowieso wel vangen.
Kunnen ze mooi herinvesteren in Ozyakup en een nieuwe rechtsbuiten.
quote:Feyenoord heeft formeel een viertal aflopende spelerscontracten opgezegd. Het gaat om de aflopende verbintenissen met Eric Botteghin, Jan-Arie van der Heijden, Calvin Verdonk en doelman Elber Evora.
Deze formele opzegging moet op basis van de geldende CAO voor 1 april gebeuren bij verlengde spelerscontracten die aflopen. In de praktijk betekent de formele opzegging niet altijd een einde van de samenwerking. Eventueel treedt de club op een later moment nog met één of meerdere van de betreffende spelers in gesprek over een nieuwe verbintenis voor komend seizoen.
Ja, lijkt mij ook het beste. Sinds Advocaat er is en Bot geen aanvoerder meer is gaat het best redelijk. Daarnaast hebben hij en de Taap sowieso al een belangrijke rol gespeeld bij de komst van Senesi en Sinisterra in sociaal opzicht, op dat vlak is het dus ook fijn om hem erbij te houden.quote:Op donderdag 26 maart 2020 17:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie ze Botteghin nog wel een jaartje extra geven als hij zelf ook wil
Opflikkeren met die skimmers in Rotterdam.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:58 schreef Ifrane het volgende:
Ik zou die Roemeense talent voor de rechtsbuitenpositie eerst vastleggen voordat we Berghuis gaan verkopen.
Mjah. Ligt er een beetje aan wat hij verdient. Volgens mij verdient hij een aardig salaris. Aan het begin van het seizoen speelde hij dramatisch. Heeft zich daarna goed herpakt. Wellicht hebben ze al een andere, jongere verdediger op het oog.quote:Op donderdag 26 maart 2020 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook het beste. Sinds Advocaat er is en Bot geen aanvoerder meer is gaat het best redelijk. Daarnaast hebben hij en de Taap sowieso al een belangrijke rol gespeeld bij de komst van Senesi en Sinisterra in sociaal opzicht, op dat vlak is het dus ook fijn om hem erbij te houden.
Een jaartje erbij plakken lijkt mij dus prima, al is het maar als reservespeler. Naast Senesi houden we immers alleen Beekie en Johnston over als opties voor CV.
sowieso zal er een basisspeler bij moeten in de verdediging lijkt me? van Beek en Geertruida zijn geen basismateriaal. Van Johnston hebben we nog niks gezien, dus dat lijkt me ook geen basismateriaal.quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:12 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mjah. Ligt er een beetje aan wat hij verdient. Volgens mij verdient hij een aardig salaris. Aan het begin van het seizoen speelde hij dramatisch. Heeft zich daarna goed herpakt. Wellicht hebben ze al een andere, jongere verdediger op het oog.
Het zal wel een leuk salaris zijn ja, maar voor de breedte zie ik hem toch wel graag een jaar blijven hoor (mits Advocaat blijft). Senesi is een topper maar wie hebben we verder als opties als CV? Taap en Scharie vertrekken, Beekie kan er geen kut van en mag van mij snel een stap omlaag doen, alle jeugdspelers zijn niet goed genoeg en Johnston is volgens mij een heel redelijk talent (anders was ie door Advocaat wel bij het grofvuil gedumpt) maar lijkt er nog niet klaar voor. Verwacht daar wel volgend seizoen meer van te zien overigens, die zullen ze denk ik alvast klaarstomen voor wanneer Senesi vertrekt.quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:12 schreef PIETR het volgende:
Mjah. Ligt er een beetje aan wat hij verdient. Volgens mij verdient hij een aardig salaris. Aan het begin van het seizoen speelde hij dramatisch. Heeft zich daarna goed herpakt. Wellicht hebben ze al een andere, jongere verdediger op het oog.
Is toch allemaal koffie dik kijken , Feyenoord zit in een kut pakket. Qua huurspelers ook. Trainer niet duidelijk, bestuur en VVF.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zal wel een leuk salaris zijn ja, maar voor de breedte zie ik hem toch wel graag een jaar blijven hoor (mits Advocaat blijft). Senesi is een topper maar wie hebben we verder als opties als CV? Taap en Scharie vertrekken, Beekie kan er geen kut van en mag van mij snel een stap omlaag doen, alle jeugdspelers zijn niet goed genoeg en Johnston is volgens mij een heel redelijk talent (anders was ie door Advocaat wel bij het grofvuil gedumpt) maar lijkt er nog niet klaar voor. Verwacht daar wel volgend seizoen meer van te zien overigens, die zullen ze denk ik alvast klaarstomen voor wanneer Senesi vertrekt.
Dan zie ik toch graag Botje blijven hoor. Anders kijken we straks een jaar lang naar Beekie.
Advocaat gaat wel verlengen joh. Ben banger dat ie Corona krijgt dan dat ie nu stopt. Alsof ie het op deze manier wil eindigen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:54 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Is toch allemaal koffie dik kijken , Feyenoord zit in een kut pakket. Qua huurspelers ook. Trainer niet duidelijk, bestuur en VVF.
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 09:13:36𝕊𝕥𝕒𝕕𝕚𝕠𝕟 𝔽𝕖𝕪𝕖𝕟𝕠𝕠𝕣𝕕, 𝔻𝕖 𝕂𝕦𝕚𝕡
𝟖𝟑 𝐣𝐚𝐚𝐫 #FeyenoordThuis 🏟
Van harte, @DeKuip! https://t.co/IZNA8nWduw reageer retweet
Feyenoord heeft formeel een viertal aflopende spelerscontracten opgezegd. Het gaat om de aflopende verbintenissen met Eric Botteghin, Jan-Arie van der Heijden, Calvin Verdonk en doelman Elber Evora.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zal wel een leuk salaris zijn ja, maar voor de breedte zie ik hem toch wel graag een jaar blijven hoor (mits Advocaat blijft). Senesi is een topper maar wie hebben we verder als opties als CV? Taap en Scharie vertrekken, Beekie kan er geen kut van en mag van mij snel een stap omlaag doen, alle jeugdspelers zijn niet goed genoeg en Johnston is volgens mij een heel redelijk talent (anders was ie door Advocaat wel bij het grofvuil gedumpt) maar lijkt er nog niet klaar voor. Verwacht daar wel volgend seizoen meer van te zien overigens, die zullen ze denk ik alvast klaarstomen voor wanneer Senesi vertrekt.
Dan zie ik toch graag Botje blijven hoor. Anders kijken we straks een jaar lang naar Beekie. En ja, er moet eigenlijk dan wel een CV bij. Maar in principe hebben we ook een rechtsback en een middenvelder nodig (zullen wel Karsdorp en Ozyakup worden), en wanneer Berghuis vertrekt ook een rechtsbuiten. Mits Jørgensen vertrekt (alsof we die nog kunnen slijten voor een oké bedrag na de corona crisis) ook nog een tweede spits. En in principe hebben we ook nog een tweede keus nodig voor een linksbuiten en een keeper.
Formeel opzeggen is iets anders dan definitief opzeggen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Feyenoord heeft formeel een viertal aflopende spelerscontracten opgezegd. Het gaat om de aflopende verbintenissen met Eric Botteghin, Jan-Arie van der Heijden, Calvin Verdonk en doelman Elber Evora.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |