pfffquote:
Lijkt me oprecht wel kut om daar een afweging in te maken. Een speler als Van Persie zal regelmatig verzoeken krijgen van (de ouders van) doodzieke kinderen, mensen die op sterven liggen etc.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
pfff
dat van persie dit doet
straks willen andere kinderen ook dat feyenoordspelers langs komen bij hun spreekbeurt
Ik vind het super vet dat hij dit doet en ik vind dat de spelers daar gewoon lekker vrij in moeten zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me oprecht wel kut om daar een afweging in te maken. Een speler als Van Persie zal regelmatig verzoeken krijgen van (de ouders van) doodzieke kinderen, mensen die op sterven liggen etc.
Mijn opa wilde bijvoorbeeld graag nog een keer de Kuip zien bij zo’n laatste wens stichting. Dat regelden ze toen, inclusief Coen Moulijn die langskwam. Die zelf een half jaar later de pijp uit ging.
Oh, dus jouw opa zorgde ervoor dat mijn opa Moulijn niet kon ontmoeten. Lekker was dat. Hij moest een half jaar wachten, maar toen was ‘ie al dood.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me oprecht wel kut om daar een afweging in te maken. Een speler als Van Persie zal regelmatig verzoeken krijgen van (de ouders van) doodzieke kinderen, mensen die op sterven liggen etc.
Mijn opa wilde bijvoorbeeld graag nog een keer de Kuip zien bij zo’n laatste wens stichting. Dat regelden ze toen, inclusief Coen Moulijn die langskwam. Die zelf een half jaar later de pijp uit ging.
Meh, vind van beide wat te zeggen. Je ziet soms na de wedstrijd 40-45 van dat soort lui staan, dat gaat wel te verquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind het super vet dat hij dit doet en ik vind dat de spelers daar gewoon lekker vrij in moeten zijn.
Van die gasten hier die een shirtje weggeven aan een kind in de kuip willen verbieden
is toch mooi man
We snappen je punt inmiddels.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind het super vet dat hij dit doet en ik vind dat de spelers daar gewoon lekker vrij in moeten zijn.
Van die gasten hier die een shirtje weggeven aan een kind in de kuip willen verbieden
is toch mooi man
quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, dus jouw opa zorgde ervoor dat mijn opa Moulijn niet kon ontmoeten. Lekker was dat. Hij moest een half jaar wachten, maar toen was ‘ie al dood.
Dus?quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, vind van beide wat te zeggen. Je ziet soms na de wedstrijd 40-45 van dat soort lui staan, dat gaat wel te ver
Ik zou het als vader vooral niet willen. Het is bijna per definitie kinderen teleurstellen.quote:
Het gaat je nogal na aan het hart he?quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is toch mooi man
worden ze hard vanquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het als vader vooral niet willen. Het is bijna per definitie kinderen teleurstellen.
niet echtquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het gaat je nogal na aan het hart he?
Het is gewoon asociaal ten opzichte van andere kids. Laat je je kind een gigantisch bord mee nemen waarmee hij extra de aandacht trekt ten koste van andere kinderen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het als vader vooral niet willen. Het is bijna per definitie kinderen teleurstellen.
Ik zag er laatst zelf één staan gericht aan een speler die thuis op de bank zatquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon asociaal ten opzichte van andere kids. Laat je je kind een gigantisch bord mee nemen waarmee hij extra de aandacht trekt ten koste van andere kinderen.Het is niets anders dan de rest overschreeuwen om je zin te krijgen. Normaal doen hoor.
En afgelopen weekend stonden er ineens 15 met van die borden.
Als voetballer moet je hem juist niet geven aan een kind met zo'n bord. Gewoon aan een lief jochie langs de kant.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon asociaal ten opzichte van andere kids. Laat je je kind een gigantisch bord mee nemen waarmee hij extra de aandacht trekt ten koste van andere kinderen.Het is niets anders dan de rest overschreeuwen om je zin te krijgen. Normaal doen hoor.
En afgelopen weekend stonden er ineens 15 met van die borden.
het onderwerp komt toch weer voorbij?quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou je bent er inmiddels al meerdere dagen zodanig over bezig dat het ons allemaal opvalt.
Het was niet vervelend bedoeld en daarnaast deelde ik je mening dus nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het onderwerp komt toch weer voorbij?
doe eens niet zo vervelend
heb je vaker last vanquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het was niet vervelend bedoeld en daarnaast deelde ik je mening dus niet
Typisch he! Heb ik speciaal met mijn opa met een bordje langs de kant gestaan met de tekst ‘coen mag ik je shirt’ maar nee, niks. Kort erna was mijn opa dood, was het te laat. Was ook in het seizoen van Mario Been dus moet je na gaan wat voor lijdensweg mijn opa die avond had.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, dus jouw opa zorgde ervoor dat mijn opa Moulijn niet kon ontmoeten. Lekker was dat. Hij moest een half jaar wachten, maar toen was ‘ie al dood.
Mijn opa (een echte Crooswijkert die mij als klein jongetje naar De Kuip bracht) stierf een tijdje na de titel in 2017 en een paar weken voor de CL-wedstrijd tegen City. Voordat hij echt aftakelde na de CL-loting zei dat het wel goed kwam met Feyenoord.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Typisch he! Heb ik speciaal met mijn opa met een bordje langs de kant gestaan met de tekst ‘coen mag ik je shirt’ maar nee, niks. Kort erna was mijn opa dood, was het te laat. Was ook in het seizoen van Mario Been dus moet je na gaan wat voor lijdensweg mijn opa die avond had.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het was een leuk seizoen.
@:fetx we hadden gelijk, feyenoord makkelijk derde geworden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |