7 miljoen. Ik snap dat Roma dat wil hebben, maar ik zou er niets van begrijpen als we dat gaan betalen. Maximaal 3.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:41 schreef Zipportal het volgende:
'Feyenoord wil Karsdorp definitief overnemen'
https://www.fr12.nl/nieuw(...)itief-overnemen.html
Vind dat altijd een vorm van armoede. Terughuren is één ding, maar alweer terugkopen. Afwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Het is alsof Van Geel nooit is weggegaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:41 schreef Zipportal het volgende:
'Feyenoord wil Karsdorp definitief overnemen'
https://www.fr12.nl/nieuw(...)itief-overnemen.html
Vind dat altijd een vorm van armoede. Terughuren is één ding, maar alweer terugkopen. Afwachten.
maar niet voor 7 miljoenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:58 schreef aTypisch het volgende:
als karsdorp fit blijft is het toch een prima back voor feyenoord?
want er zijn veel betere opties?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Karsdorp hoeft van mij niet eens gratis overgenomen te worden. Ik vind hem duidelijk een van de zwakkere basisspelers.
Voor ¤7 miljoen wel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
want er zijn veel betere opties?
geertruida heeft echt niks van een moderne back
die gaat niet zulke stappen maken als malacia op links
tsjaquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor ¤7 miljoen wel.
En nu niet vragen wie dan, ik ben geen scout.
tussen de 1 en 3 miljoen.quote:
ja ik heb ook liever een sini, senesi of jonge nederlandse god op rechtsbackquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:10 schreef Oldground het volgende:
Zou Karsdorp niet overnemen. Ga liever voor iemand met toekomstige potentie en restwaarde. Overtuigt daarnaast niet genoeg om over dit soort bedragen te praten.
Ik wist niet dat Janmaat net had bijgetekend :$quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
want er zijn veel betere opties?
geertruida heeft echt niks van een moderne back
die gaat niet zulke stappen maken als malacia op links
Inderdaad. Alleen in hele exceptionele gevallen moet je een back halen en dat is Karsdorp bij lange na niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Karsdorp hoeft van mij niet eens gratis overgenomen te worden. Ik vind hem duidelijk een van de zwakkere basisspelers.
Extreem ouderwetse gedachte. Backs zijn juist steeds belangrijker geworden voor je aanvalsspel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen in hele exceptionele gevallen moet je een back halen
Ik zeg ook niet dat ze niet belangrijk zijn geworden voor het aanvalsspel toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Extreem ouderwetse gedachte. Backs zijn juist steeds belangrijker geworden voor je aanvalsspel.
Waarom zou je dan in hele exceptionele gevallen een back moeten halen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze niet belangrijk zijn geworden voor het aanvalsspel toch?
Dat is ongeveer net zulke flauwekul als een causaal verband veinzen tussen de mededeling "Backs zijn juist steeds belangrijker geworden voor je aanvalsspel" en "extreem ouderwetse gedachte" in de context dat je backs niet uit je eigen spelersgroep kunt creëren.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je dan in hele exceptionele gevallen een back moeten halen?
Dat is ongeveer net zo’n flauwekul als ach een backje moet ook altijd wel in de jeugd rondlopen
zou prima zijn voor dat bedragquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:59 schreef Caland het volgende:
Als ik Arnesen in zijn interviews hoor geloof ik er ook niet zo in dat Feyenoord dat gaat neerleggen voor een speler met weinig doorverkoopwaarde. Een miljoen of 4 hooguit lijkt me realistischer.
4 mio zou voor mij wel het maximale bedrag zijn. Prima speler natuurlijk, maar door zijn blessuregevoeligheid geen zekerheidje. Bovendien zul je hem waarschijnlijk nooit meer voor een goed bedragn kunnen doorverkopen.quote:
Kent iemand deze verdediger?quote:Jan Paul van Hecke beleeft dit kalenderjaar zijn grote doorbraak bij NAC Breda en het begint er steeds meer op te lijken dat het slechts bij een aantal maanden in de hoofdmacht zal blijven voor de jonge verdediger. Van Hecke heeft door zijn goede spel namelijk de aandacht getrokken van veel clubs uit de Eredivisie en volgens BN/DeStem is Feyenoord de volgende gegadigde voor de negentienjarige stopper.
Michel Beukers, de hoofdscout van de Rotterdammers, is zondag gesignaleerd bij de wedstrijd tussen NAC en Roda JC Kerkrade, die uiteindelijk met 4-0 werd gewonnen door de Brabanders. Van Hecke werd vier dagen daarvoor tijdens de met ruime cijfers verloren (7-1) bekerwedstrijd tegen Feyenoord ook al in de gaten gehouden. De aanwezigheid van Beukers wordt ‘veelzeggend’ genoemd, aangezien de hoofdscout het ‘eindtraject’ in het scoutingsproces is.
Zou leuk zijn als er weer een keer een succesvolle binnenlandse transfer is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kreeg veel complimenten tegen AZ. Wel interessant, kan nooit heel duur zijn.
AZ wil hem ook volgens de geruchtenmolen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kreeg veel complimenten tegen AZ. Wel interessant, kan nooit heel duur zijn.
Volgens mij moeten de clubs daar ook prima uitkomen want Roma ziet ook wel dat het niet meer gaat werken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:59 schreef Caland het volgende:
Als ik Arnesen in zijn interviews hoor geloof ik er ook niet zo in dat Feyenoord dat gaat neerleggen voor een speler met weinig doorverkoopwaarde. Een miljoen of 4 hooguit lijkt me realistischer.
Hij scoorde tegen ons dus moet wel een goede zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig? Zeg maar gerust praktisch geen enkele. Van de laatste 10 jaar kan ik alleen De Vrij noemen. Wijnaldum ging niet rechtstreeks naar het buitenland en Pellè en Janmaat waren niet zelf opgeleid.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Volgens mij moeten de clubs daar ook prima uitkomen want Roma ziet ook wel dat het niet meer gaat werken.
Wel weer slecht voor de internationale reputatie van Feyenoord, weinig spelers die echt doorbreken in het buitenland.
Kan toch niet eigenlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weinig? Zeg maar gerust praktisch geen enkele. Van de laatste 10 jaar kan ik alleen De Vrij noemen. Wijnaldum ging niet rechtstreeks naar het buitenland en Pellè en Janmaat waren niet zelf opgeleid.
Voor onze reputatie helpt het toch ook totaal niet als we continu onze geflopte spelers in het buitenland voor een lager prijsje terughalen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weinig? Zeg maar gerust praktisch geen enkele. Van de laatste 10 jaar kan ik alleen De Vrij noemen. Wijnaldum ging niet rechtstreeks naar het buitenland en Pellè en Janmaat waren niet zelf opgeleid.
Fer? Bijlow begrijp ik nog wel, zo goed is hij (nog) niet, die tegengoal van PSV had een goeie keeper gehadquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Berghuis en Fer () in voorlopige selectie NL elftal. Geen Bijlow (wel Krul, Bizot, Cillessen)
Bijlow snap ik ook nog wel, maar Fer begrijp ik niets van. Begint steeds beter te spelen maar geen NL elftal speler toch.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fer? Bijlow begrijp ik nog wel, zo goed is hij (nog) niet, die tegengoal van PSV had een goeie keeper gehad
niet meer lijkt mequote:Op woensdag 11 maart 2020 12:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bijlow snap ik ook nog wel, maar Fer begrijp ik niets van. Begint steeds beter te spelen maar geen NL elftal speler toch.
Bijlow is wel veel logischer dan Zoet natuurlijk. Vind dat wel een vreemde keuze.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fer? Bijlow begrijp ik nog wel, zo goed is hij (nog) niet, die tegengoal van PSV had een goeie keeper gehad
maar Zoet zit er toch niet bij? Van de keepers in Nederland vind ik Bizot wel de juiste keuze, Krul echt geen idee hoe die bezig is en Cillessen zit er altijd bij (al dan niet terecht)quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bijlow is wel veel logischer dan Zoet natuurlijk.
Dan laat je hem toch lopen? Ik denk dat er in de bodem van de Spaanse/Duitse/Engelse competitie echt wel clubs zijn die 7 of 8 mil over hebben voor Karsdorp. Nog relatief jong en hij zal toch niet slechter zijn dan bijv. Janmaat?quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:59 schreef Caland het volgende:
Ja ik verwacht ook niet dat ze dat doen voor deze prijs. Dat staat in mijn postquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dan laat je hem toch lopen? Ik denk dat er in de bodem van de Spaanse/Duitse/Engelse competitie echt wel clubs zijn die 7 of 8 mil over hebben voor Karsdorp. Nog relatief jong en hij zal toch niet slechter zijn dan bijv. Janmaat?
Je snapt hopelijk ook dat Roma geen aankoop van 18 miljoen 2 jaar later voor 3 miljoen gaat verkopenquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik verwacht ook niet dat ze dat doen voor deze prijs. Dat staat in mijn post
Oke, nou bedankt Nick. Anders had ik dat echt nooit gesnapt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk ook dat Roma geen aankoop van 18 miljoen 2 jaar later voor 3 miljoen gaat verkopendie willen natuurlijk wel wat geld terugzien, dan is 7 of 8 miljoen wel een reële prijs.
Zou ook mijn keuze zijn tbh.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Koeman kan toch Krul en Bijlow oproepen en janksmoel Cillessen niet oproepen.
Volgens @onlogisch moet hij het nog maar een jaar laten zien en dan gaat hij bedenken of die 6 miljoen wel gerechtvaardigd wasquote:
Ja, terwijl ze in Barcelona Xavi vergeten zijn, daar kent men nu alleen nog maar Clasie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens @:onlogisch moet hij het nog maar een jaar laten zien en dan gaat hij bedenken of die 6 miljoen wel gerechtvaardigd was
Senesi ontwikkelt zich goed. Dat heb ik al eerder gezegd. Hopelijk weet hij deze trend vast te houdenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens @:onlogisch moet hij het nog maar een jaar laten zien en dan gaat hij bedenken of die 6 miljoen wel gerechtvaardigd was
Ik verwijs nog maar even naar het 'Messi Messi Clasie komt eraan!!!'quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, terwijl ze in Barcelona Xavi vergeten zijn, daar kent men nu alleen nog maar Clasie.
Heeft Feyenoord geen eenzijdige optie?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:39 schreef Elan het volgende:
Nog steeds geen nieuw contract voor Fer...
https://www.feyenoord.nl/(...)n-jaar-vast---250719quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord geen eenzijdige optie?
Leuk dat je dit soort dingen tegenwoordig vaker hoort. Geen idee of het wat is maar het is altijd goed om verder dan de landsgrenzen te kijken.twitter:FeyenoordTM twitterde op woensdag 11-03-2020 om 16:12:55🕵🏼♂️🇷🇴 Dennis Man is afgelopen zondag gescout door Steven Aptroot namens #Feyenoord. De 21-jarige rechtsbuiten scoorde in het met 4-1 gewonnen thuisduel van FCSB tegen CS U Craiova. Feyenoord is concreet voor de Roemeense international; de mogelijke opvolger van Steven Berghuis. reageer retweet
quote:DJ Rob & MC Joe warmen Legioen op voor Klassieker
Eerst staat zondag de uitwedstrijd tegen Sparta op het programma, maar er wordt ook al vooruitgeblikt op De Klassieker, die een week later gespeeld wordt. Euromasters en DJ Rob & MC Joe zullen de supporters opwarmen met Rotterdamse klassiekers. Het optreden is door Feyenoord in samenwerking met FSV De Feijenoorder en FRFC1908 georganiseerd. Er zal, speciaal voor de hardcore acts, een podium neergezet worden aan de gele zijde.
Elke supporter kan vanaf 11:30 vanaf de gele of blauwe zijde naar binnen om het optreden bij te wonen. Andere acts die bewonderd kunnen worden zijn Tekno Warrior en DJ Ricos. Van 11:30 tot 13:00 kunnen supporters bovendien een groot drankje, inclusief bier, nuttigen voor één munt. Mocht je tot aan de aftrap willen genieten van dat voordeel, dan kun je terecht bij de horecacounter in de Legioenzaal. Ook zullen er foodtrucks aanwezig zijn. Er volgt later nog extra informatie via de clubkanalen van Feyenoord.
Waarom zou hij de eerste keeper niet oproepen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Koeman kan toch Krul en Bijlow oproepen en janksmoel Cillessen niet oproepen.
Lijkt erop dat er weer wordt geïnvesteerd in buitenlandse scouting. Ach man wat ben ik blij dat From Yellow weg is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:48 schreef hhh38 het volgende:
Leuk dat je dit soort dingen tegenwoordig vaker hoort. Geen idee of het wat is maar het is altijd goed om verder dan de landsgrenzen te kijken.twitter:FeyenoordTM twitterde op woensdag 11-03-2020 om 16:12:55🕵🏼♂️🇷🇴 Dennis Man is afgelopen zondag gescout door Steven Aptroot namens #Feyenoord. De 21-jarige rechtsbuiten scoorde in het met 4-1 gewonnen thuisduel van FCSB tegen CS U Craiova. Feyenoord is concreet voor de Roemeense international; de mogelijke opvolger van Steven Berghuis. reageer retweet
omdat het tijd is voor een nieuwe.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:35 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Waarom zou hij de eerste keeper niet oproepen?
Lijkt me serieus wel relaxt leven als geld niet meer zo belangrijk is en dat je dit soort dingen kan doen. Ik ben jaloers.quote:
pfffquote:
Lijkt me oprecht wel kut om daar een afweging in te maken. Een speler als Van Persie zal regelmatig verzoeken krijgen van (de ouders van) doodzieke kinderen, mensen die op sterven liggen etc.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
pfff
dat van persie dit doet
straks willen andere kinderen ook dat feyenoordspelers langs komen bij hun spreekbeurt
Ik vind het super vet dat hij dit doet en ik vind dat de spelers daar gewoon lekker vrij in moeten zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me oprecht wel kut om daar een afweging in te maken. Een speler als Van Persie zal regelmatig verzoeken krijgen van (de ouders van) doodzieke kinderen, mensen die op sterven liggen etc.
Mijn opa wilde bijvoorbeeld graag nog een keer de Kuip zien bij zo’n laatste wens stichting. Dat regelden ze toen, inclusief Coen Moulijn die langskwam. Die zelf een half jaar later de pijp uit ging.
Oh, dus jouw opa zorgde ervoor dat mijn opa Moulijn niet kon ontmoeten. Lekker was dat. Hij moest een half jaar wachten, maar toen was ‘ie al dood.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me oprecht wel kut om daar een afweging in te maken. Een speler als Van Persie zal regelmatig verzoeken krijgen van (de ouders van) doodzieke kinderen, mensen die op sterven liggen etc.
Mijn opa wilde bijvoorbeeld graag nog een keer de Kuip zien bij zo’n laatste wens stichting. Dat regelden ze toen, inclusief Coen Moulijn die langskwam. Die zelf een half jaar later de pijp uit ging.
Meh, vind van beide wat te zeggen. Je ziet soms na de wedstrijd 40-45 van dat soort lui staan, dat gaat wel te verquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind het super vet dat hij dit doet en ik vind dat de spelers daar gewoon lekker vrij in moeten zijn.
Van die gasten hier die een shirtje weggeven aan een kind in de kuip willen verbieden
is toch mooi man
We snappen je punt inmiddels.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind het super vet dat hij dit doet en ik vind dat de spelers daar gewoon lekker vrij in moeten zijn.
Van die gasten hier die een shirtje weggeven aan een kind in de kuip willen verbieden
is toch mooi man
quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, dus jouw opa zorgde ervoor dat mijn opa Moulijn niet kon ontmoeten. Lekker was dat. Hij moest een half jaar wachten, maar toen was ‘ie al dood.
Dus?quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, vind van beide wat te zeggen. Je ziet soms na de wedstrijd 40-45 van dat soort lui staan, dat gaat wel te ver
Ik zou het als vader vooral niet willen. Het is bijna per definitie kinderen teleurstellen.quote:
Het gaat je nogal na aan het hart he?quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is toch mooi man
worden ze hard vanquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het als vader vooral niet willen. Het is bijna per definitie kinderen teleurstellen.
niet echtquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het gaat je nogal na aan het hart he?
Het is gewoon asociaal ten opzichte van andere kids. Laat je je kind een gigantisch bord mee nemen waarmee hij extra de aandacht trekt ten koste van andere kinderen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het als vader vooral niet willen. Het is bijna per definitie kinderen teleurstellen.
Ik zag er laatst zelf één staan gericht aan een speler die thuis op de bank zatquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon asociaal ten opzichte van andere kids. Laat je je kind een gigantisch bord mee nemen waarmee hij extra de aandacht trekt ten koste van andere kinderen.Het is niets anders dan de rest overschreeuwen om je zin te krijgen. Normaal doen hoor.
En afgelopen weekend stonden er ineens 15 met van die borden.
Als voetballer moet je hem juist niet geven aan een kind met zo'n bord. Gewoon aan een lief jochie langs de kant.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon asociaal ten opzichte van andere kids. Laat je je kind een gigantisch bord mee nemen waarmee hij extra de aandacht trekt ten koste van andere kinderen.Het is niets anders dan de rest overschreeuwen om je zin te krijgen. Normaal doen hoor.
En afgelopen weekend stonden er ineens 15 met van die borden.
het onderwerp komt toch weer voorbij?quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou je bent er inmiddels al meerdere dagen zodanig over bezig dat het ons allemaal opvalt.
Het was niet vervelend bedoeld en daarnaast deelde ik je mening dus nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het onderwerp komt toch weer voorbij?
doe eens niet zo vervelend
heb je vaker last vanquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het was niet vervelend bedoeld en daarnaast deelde ik je mening dus niet
Typisch he! Heb ik speciaal met mijn opa met een bordje langs de kant gestaan met de tekst ‘coen mag ik je shirt’ maar nee, niks. Kort erna was mijn opa dood, was het te laat. Was ook in het seizoen van Mario Been dus moet je na gaan wat voor lijdensweg mijn opa die avond had.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, dus jouw opa zorgde ervoor dat mijn opa Moulijn niet kon ontmoeten. Lekker was dat. Hij moest een half jaar wachten, maar toen was ‘ie al dood.
Mijn opa (een echte Crooswijkert die mij als klein jongetje naar De Kuip bracht) stierf een tijdje na de titel in 2017 en een paar weken voor de CL-wedstrijd tegen City. Voordat hij echt aftakelde na de CL-loting zei dat het wel goed kwam met Feyenoord.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Typisch he! Heb ik speciaal met mijn opa met een bordje langs de kant gestaan met de tekst ‘coen mag ik je shirt’ maar nee, niks. Kort erna was mijn opa dood, was het te laat. Was ook in het seizoen van Mario Been dus moet je na gaan wat voor lijdensweg mijn opa die avond had.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het was een leuk seizoen.
@:fetx we hadden gelijk, feyenoord makkelijk derde geworden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |