quote:
Op dinsdagmiddag is een appeltje ook prima toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja daar is een pink lady appeltje nogalbij
Liever een kroketquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
Op dinsdagmiddag is een appeltje ook prima toch?
nee dat is ekligquote:
8quote:
Ja is ook zo. Ik drink sowieso niet doordeweeksquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
Op dinsdagmiddag is een appeltje ook prima toch?
Gatverdamme zegquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat is eklig
maar in de laatste weken hebben somige meiden daar alles an vloessigkeiten op de vloer gelaten bloed,plas,kots,snot
zondequote:
Nee gewoon over je mond, de rest mag gewoon naaktquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:16 schreef Mickytjuh het volgende:
@:skysherrif moeten mijn tetten een mondkapje op??
Opzich best geinig dat ze 3 weken geleden daar massaal aan het hossen waren op dat coronalied en ze nu daar de grootste issues ermee hebben.quote:
Leuk programma wel.quote:
en meisje heeft van dronken zijn zondag ochtend de halfe villa ondergekots ,ze draaiden alle cams wegquote:
Ik heb tetten zonder mondkapje gekregenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee gewoon over je mond, de rest mag gewoon naakt
Tot later,en eet smakelijk straks.quote:
Ja sommige zijn wel grappigquote:
terechtquote:
Oooww ik vond het al verwarrend.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee gewoon over je mond, de rest mag gewoon naakt
Ik heb ze nog nietquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb tetten zonder mondkapje gekregen![]()
Dat is ook goed toch
Jij krijgt ze ook nietquote:
Die zijn niet zo lekkerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kijk ik wel naar mijn eigen borsten
marioquote:
zit je dan ook aan je tepels?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kijk ik wel naar mijn eigen borsten
Nice.quote:
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:18 schreef mario390 het volgende:
voetbal serie a tot 3.april gestopt, millionen verlust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |