Lekker alle Brabanders rest van het land insturen om te feestenquote:
voetballen dus afgelast komend weekend of zonder publiekquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:50 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Gisteren is al aangegeven dat het over mogelijk annuleren van evenementen zou gaan
Nouja, er zijn 28 medewerkers besmet en er liggen minimaal 5 patienten opgenomen in het ziekenhuis. En dan hebben we het dus niet over de patienten die we niet hebben opgenomen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Tenzij jij anders bewijs hebt wel ja.
Ik ga liever niet op de onderbuik van hollandia02 af
Kans is groot. Ik vermoed ivm financiële belangen zonder publiekquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
voetballen dus afgelast komend weekend of zonder publiek
Niet alleen ziekenhuispersoneel. Onze verpleegsters zijn ook getest.quote:
Heb jij geen cijfers over het complete aantal in ziekenhuis opgenomen patiënten?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, er zijn 28 medewerkers besmet en er liggen minimaal 5 patienten opgenomen in het ziekenhuis. En dan hebben we het dus niet over de patienten die we niet hebben opgenomen.
Klopt dit?. Dat betekent dus 32 in heel nederland verder?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:51 schreef Maver24 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn de nieuwe gevallen van 60 er dus 28 van op 1 plek van dat ziekenhuis ?
Volgens mij zit dat er nog niet bij, of een heel groot deel van de besmette medewerkers van EZT wonen niet in Tilburg. Dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Klopt dit?. Dat betekent dus 32 in heel nederland verder?
Het is inderdaad wel een beetje de vraag nu. Zie ook dat die 28 pas 35 minuten bekend zijn. Dus goede kans dat die er niet bij zittenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Klopt dit?. Dat betekent dus 32 in heel nederland verder?
De steekproef in Brabant werd gehouden onder ziekenhuismedewerkers in Noord-Brabant, als afspiegeling van de Brabantse bevolking.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:50 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Gisteren is al aangegeven dat het over mogelijk annuleren van evenementen zou gaan
Lees jij ooit reacties op je posts?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:54 schreef Za het volgende:
[..]
De steekproef in Brabant wordt gehouden onder ziekenhuismedewerkers in Noord-Brabant, als afspiegeling van de Brabantse bevolking.
10% is besmet, annuleren van evenementen zet geen zoden meer aan de dijk
En alleen Brabant is dan ook niet toereikend.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:54 schreef Za het volgende:
[..]
De steekproef in Brabant werd gehouden onder ziekenhuismedewerkers in Noord-Brabant, als afspiegeling van de Brabantse bevolking.
Dus jij verwacht alsnog strengere maatregelen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:54 schreef Za het volgende:
[..]
De steekproef in Brabant werd gehouden onder ziekenhuismedewerkers in Noord-Brabant, als afspiegeling van de Brabantse bevolking.
Tuurlijk wel, de hele wereld doet het behalve Nederland. Het moet afgelopen zijn met dat arrogante laconieke gedoe.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:54 schreef Za het volgende:
[..]
Dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Dus jij verwacht alsnog strengere maatregelen?
Bron/weblink?quote:
Om 14 uur bekend gemaakt op de website van EZT.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een beetje de vraag nu. Zie ook dat die 28 pas 35 minuten bekend zijn. Dus goede kans dat die er niet bij zitten
Ik denk ook dat alle grote evenementen komende weken afgelast worden en nogmaals mensen vragen zo veel als mogelijk thuis te werken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de hele wereld doet het behalve Nederland. Het moet afgelopen zijn met dat arrogante laconieke gedoe.
Volg op zijn minst de Duitsers hiermee.
Dat is inderdaad zo.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
We gaan het zo horen. Ik denk dat het alleen om evenementen gaat
Op de reacties die aantonen dat dit geen weerspiegeling is. Het is in het meest extreme geval een 10% van de groep mensen met luchtwegklachtenquote:
Omroep Brabant, daar ook live te volgen.quote:
De nos.quote:
Nee dat kloptquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:56 schreef Kyran het volgende:
Als die 28 gevallen van EZT er dus nog niet bijzitten zijn er dus nog meer besmette personen waarvan het niet duidelijk is waar ze zijn besmet. Of mis ik dan iets?
Dit staat op het ad.nlquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een beetje de vraag nu. Zie ook dat die 28 pas 35 minuten bekend zijn. Dus goede kans dat die er niet bij zitten
Dan zit het er wel bij, dan mochten ze dat vast pas om 14 releasenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:57 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Om 14 uur bekend gemaakt op de website van EZT.
Op ad.nlquote:
Als dit een representatie mag zijn vpor omgeving Tilburg zijn ze daar behoorlijk de moeder #coronedquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:56 schreef Kyran het volgende:
Als die 28 gevallen van EZT er dus nog niet bijzitten zijn er dus nog meer besmette personen waarvan het niet duidelijk is waar ze zijn besmet. Of mis ik dan iets?
Of minderquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:59 schreef RensAjacied het volgende:
28 medewerkers van het Tilburgse Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis (EZT) zijn besmet met het coronavirus, blijkt uit een steekproefonder 301 medewerkers.
Dus dit kunnen er veel meer zijn
Ik heb nooit anders beweerd.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:58 schreef Fretwork het volgende:
Op de reacties die aantonen dat dit geen weerspiegeling is. Het is in het meest extreme geval een 10% van de groep mensen met luchtwegklachten
Dan zit het er wel bij jaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Op ad.nl
Voor zover het RIVM het na kan gaan vallen de 28 binnen de vandaag aangekondigde 61 nieuwe besmettingen
Voor het zover het RIVM het na kan gaan? Wat is dat voor een onzinquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dit staat op het ad.nl
Voor zover het RIVM het na kan gaan vallen de 28 binnen de vandaag aangekondigde 61 nieuwe besmettingen
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:54 schreef Za het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |