Exact, lockdown Tilburg en wellicht heel NB zal worden aangekondigd.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:39 schreef Stupidisco het volgende:
De steekproef in Brabant wordt gehouden onder ziekenhuismedewerkers in Noord-Brabant, als afspiegeling van de Brabantse bevolking. Het RIVM heeft daarom de Brabantse ziekenhuizen gevraagd medewerkers met milde luchtwegklachten te gaan testen.
Bron: RIVM
Dit was logisch nadenken,quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:44 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Weet je dit of denk je dit?
Ik dacht namelijk dat deze mensen er wel gewoon bijzaten
Ze hoeven niet allemaal in Tilburg te wonen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:44 schreef hollandia02 het volgende:
Ziekenhuiscijfers zitten nog niet bij het aantal, zijn namelijk sinds vandaag 29 Tilburgers positief getest in totaal, als dat 28 Tilburgers zouden zijn die in een ziekenhuis werken en maar 1 die dat niet is lijkt mij dat erg sterk.
Wat ook al zorgelijk is.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:43 schreef Za het volgende:
[..]
Niet van Brabant, van Tilburg wel een veelvoud van de aangegeven 29.
Dat zal hoe dan ook blijven stijgen, omdat we de groep zijn ontgroeid waarbij ze de bronnen echt goed kunnen checkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Niet als je kijkt naar de belangrijkste groep, zie nogmaals mijn grafiek (op basis van cijfers RIVM en NOS, geen voorspelling of interpretatie):
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In wel, uit denk ik niet. GECORONARISEERD
Tenzij jij anders bewijs hebt wel ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:45 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dit was logisch nadenken,
maar jij voorziet dus dat er maar 1 Tilburger is die niet in het ziekenhuis werkt en besmet is?
Met zekerheid wordt inderdaad lastig.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:41 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat snap ik ook wel. Maar dan kunnen we nu toch ook niet meer zekerheid zeggen dat de groei afneemt? Volgens mij is er gewoon nog heel veel onduidelijk, dus je kunt niet meer spreken van een toename of afname.
Hier hoop ik eigenlijk wel opquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ja lockdown of het is een anti climax "we gaan nu in Brabant mensen op pad sturen om deurklinken en stopknopjes in bussen te reinigen"
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ja lockdown of het is een anti climax "we gaan nu in Brabant mensen op pad sturen om deurklinken en stopknopjes in bussen te reinigen"
+dan nog die ziekenhuismedewerkersquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:48 schreef Felixa het volgende:
De cijfers van Tilburg van maandag 3 maart t/m maandag 10 maart:
2 - 3 - 3 - 4 - 10 - 12 - 27 - 29
Vegrijst wel inderdaad. Dat derdewereld valt in noord italie wel mee tochquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel zo’n beetje wat je kan verwachten van een vergrijsd derdewereldland toch?
Hmm, maar lijkt me toch niet dat ze geen 61+28 kunnen optellen bij het RIVM. Dan zou het inderdaad nog zo kunnen zijn dat ze niet allemaal daar wonen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:48 schreef Felixa het volgende:
De cijfers van Tilburg van maandag 3 maart t/m maandag 10 maart:
2 - 3 - 3 - 4 - 10 - 12 - 27 - 29
Gisteren is al aangegeven dat het over mogelijk annuleren van evenementen zou gaanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
Wellicht gaan ze iets aan de intonatie van dat volk doen zodat niet steeds de hele mondinhoud meekomt wanneer ze aan het ‘praten’ zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Alle grote evenementen in Noord-Brabant worden afgelast. Dat heeft de NOS vernomen van verschillende bronnen. Om welke evenementen het precies gaat, is nog niet bekend. Dat wordt straks op een persconferentie van de Brabantse veiligheidsregio's bekendgemaakt. Het eerstvolgende grote evenement is de paardenshow Indoor Brabant. Die gaat aanstaande donderdag van start.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht gaan ze iets aan de intonatie van dat volk doen zodat niet steeds de hele mondinhoud meekomt wanneer ze aan het ‘praten’ zijn
Zou een bijzonder goed plan zijn
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht gaan ze iets aan de intonatie van dat volk doen zodat niet steeds de hele mondinhoud meekomt wanneer ze aan het ‘praten’ zijn
Zou een bijzonder goed plan zijn
Ja oke, maar daar heb ik het toch niet over.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Niet als je kijkt naar de belangrijkste groep, zie nogmaals mijn grafiek (op basis van cijfers RIVM en NOS, geen voorspelling of interpretatie):
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |