RIP Brabantquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende: [..] Niet in Brabant zo te zien.
ik dacht gelijk aan capibarisquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:30 schreef Koen66 het volgende:
Marmotten. Of zijn het capibaris in de OP
maar daar stond zeker geen fotograaf bijquote:
was te verwachtenquote:
bekt wel lekker. Hydrochoerus hydrochaerisquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
De capibara of waterzwijn (Hydrochoerus hydrochaeris)
Oe vervelendquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
net dat plekje zo rechts onder de schouder
maar je moet een buitenverblijf voor ze hebben en je moet er minimaal 2 hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:39 schreef Koen66 het volgende:
Lijkt me een bazig beest voor thuis ipv een cavia
Sociaal beest, in z'n eentje is zielig.quote:
Ja ik had gisteravond ook een appje van mijn teamleider. Maar ja dat geldt voor "mensen in Brabant" dus dat ben ik nietquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:44 schreef Arch-Indar het volgende:
Het lijkt erop dat ik voorlopig thuis mag werken.....
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:44 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik hoor net dat er iemand in het dorp waar ik werk besmet is...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik had gisteravond ook een appje van mijn teamleider. Maar ja dat geldt voor "mensen in Brabant" dus dat ben ik niet
Schrijft dit op.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:53 schreef Muck het volgende:
Keilekker brood dit![]()
[ afbeelding ]
AH Liefde & Passie Durum
een durum is toch normaal een soort wrap?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:53 schreef Muck het volgende:
Keilekker brood dit![]()
[ afbeelding ]
AH Liefde & Passie Durum
Ik ben op kantoor. Mijn werkgever zou de RIVM-richtlijnen volgen maar nu blijft het stilquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:44 schreef Arch-Indar het volgende:
BUDAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben op kantoor. Mijn werkgever zou de RIVM-richtlijnen volgen maar nu blijft het stil
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een durum is toch normaal een soort wrap?
toch wil ik nu een durum dönerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Durum is de tarwesoort
De meeste pastasoorten zijn er ook van gemaakt
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:44 schreef Arch-Indar het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
ambassade ging soepeltjes jeetje
Er was niemand en de beambte zat mij netjes op te wachten met mondkapje en handschoentjes![]()
ze veranderen wel elk jaar de regels dus heb nu voor niks een nepboeking gemaakt bij een hotel
Superdood nog welquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Daar tegen over stond dat ik wel bijna 2 keer superdood ben gereden op de scooter
Heb daar wel eens 2 uur gewacht. Het is super klein en zo half onder de grond. Geen frisse lucht. Beetje kerker ideequote:
dat gebeurd in Thailand in drukke steden toch 2x per minuut?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Daar tegen over stond dat ik wel bijna 2 keer superdood ben gereden op de scooter
Ja maar hier nietquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat gebeurd in Thailand in drukke steden toch 2x per minuut?
geen idee. heb nooit een scooter gehadquote:
Ze denken omdat ze groter zijn dat ik wel voor ze opzij gaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. heb nooit een scooter gehad
Tüterbalquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das nog erger dan dood. Wat een idioten op de weg.
Ik heb flink getuuuterd.
die instelling gaat je niet helpen als je superdood bentquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze denken omdat ze groter zijn dat ik wel voor ze opzij ga![]()
Dat doe ik dan dus ook
ik ga toch opzij :pquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die instelling gaat je niet helpen als je superdood bent
quote:
Als ik dat ga doen wordt ik geheid naar huis gestuurdquote:
inspoelen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier zijn ze een laptop aan het inspoelen voor me, want 'dan hoef je niet te klooien met telewerken joh'
Doe danquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen wordt ik geheid naar huis gestuurd
Hooikoorts.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thuiswerken?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:18 schreef UitStraling het volgende:
Ok hier gaat het pand op slot en in quarantaine
die wat het weglachen verpesten het voor de serieuze mensenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
hoe reageren jullie collega's op de gebeurtenissen?Lachen ze het ook weg? of nemen ze het toch wel wat serieus
Ik hoor er vrijwel niemand over.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
hoe reageren jullie collega's op de gebeurtenissen?Lachen ze het ook weg? of nemen ze het toch wel wat serieus
Lekker man.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
isreal gaat de toeristen er uit gooien
Bedrijfs-applicaties erop gooien, klaar maken voor gebruikquote:
Ah vakjargonquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Bedrijfs-applicaties erop gooien, klaar maken voor gebruik
Als ik dat ga doen wordt ik geheid naar huis gestuurdquote:
Intussen zijn er geheid ook al locale joden besmetquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
isreal gaat de toeristen er uit gooien
Whehequote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Intussen zijn er geheid ook al locale joden besmet
Sorryquote:
Vooral de "ha, nu zijn mijn ellebogen besmet" lolbroekerij. Verder vooral common sense, maar we hadden pas afgelopen week het eerste geval hier in de regio.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het schijt irritantquote:
Ga je een week of 2 niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
K begin wel beetje bang te wordenNiet dat ik zelf erg ziek word maar durf niet meer naar stiefmonster want denk niet dat ze een flinke longontsteking overleefd
Heel eerlijk? Weinig. Ik heb toch amper invloed op of ik het krijg of niet en áls ik het krijg, is het risico niet zo heel groot en de impact zal niet anders zijn dan normaal een week ziek. (Zoals gezegd, ook in quarantaine kan ik het meeste van mijn werk gewoon doen.)quote:
Zijn er geen mensen in je omgeving die tot een risicogroep behoren?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Weinig. Ik heb toch amper invloed op of ik het krijg of niet en áls ik het krijg, is het risico niet zo heel groot en de impact zal niet anders zijn dan normaal een week ziek. (Zoals gezegd, ook in quarantaine kan ik het meeste van mijn werk gewoon doen.)
Maak je er 4 weken van.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dan na 2 weken besmet ik haar ineens ofzo.
ja zit er wel aan te denken. Tenzij ik totaal niet meer hoest ofzo.quote:
Bij mij helaas wel een paarquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn er geen mensen in je omgeving die tot een risicogroep behoren?
Zijn er extra schoonmakers ingezet?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij mij helaas wel een paar
En als ik op de rechtbank aan het werk ben (zoals de afgelopen 2 weken) zie ik elke dag tientallen mensen die met hun ranzige iPads, telefoons en laptops bij me komen.
Vaak handjes wassen dan maar
Amper. In ieder geval geen mensen die ik nu dagelijks zie.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn er geen mensen in je omgeving die tot een risicogroep behoren?
ah dat scheeltquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Amper. In ieder geval geen mensen die ik nu dagelijks zie.
Is het ook niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zit er wel aan te denken. Tenzij ik totaal niet meer hoest ofzo.
Maar gister op werk ook mensen die gewoon uit heel nederland komen. Het is niet te doen.
Ja, dat welquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn er extra schoonmakers ingezet?
bij mij op werk niks verandert of aangepastquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Al zie ik ze volgens mij nooit
We hebben al een goede schoonmaakdame hier, elke ochtend komt ze met een sopje mijn bureau afdoen
Ik moet de rest van de week thuiswerken. Onze kantoren in Breda en Eindhoven gaan ook op slotquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:18 schreef UitStraling het volgende:
Ok hier gaat het pand op slot en in quarantaine
Echtquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet de rest van de week thuiswerken. Onze kantoren in Breda en Eindhoven gaan ook op slot
ga naar huis johquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, vandaag blijf ik op kantoor. Ik ben er nu toch
De collega?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, nog een beetje babbelen met mijn collega. Zij is vandaag teruggekomen van vakantie
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De collega?
Italie? Ga wat dichterbij staan
oh vetquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, eiland in de buurt van Madagaskar
Doodsverwensing! BAN!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De collega?
Italie? Ga wat dichterbij staan
Mooie biljetten hebben dat soort landen altijd. Ziet er helemaal niet uit als geld eigenlijkquote:
Zag er tof uit op haar foto’s. Ze huurde voor 400 euro per week een chalet met een mooie tropische tuinquote:
jaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Die bomen zijn wel fascinerend ja. Net alsof ze op zn kop staan
Uniek natuurlijk niet, ik zie er zo al een stuk of tien op dat plaatjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. blijkbaar uniek van wat ik zo snel lees
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uniek natuurlijk niet, ik zie er zo al een stuk of tien op dat plaatje![]()
Endemisch wel: Ze komen alleen daar voor en verder nergens anders ter wereld
Even wat corona op loslaten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
ringstaartmaki’s, sifaka’s en indri indri’s. Daarnaast trekken de tenraks en fosa’s, Madagaskar’s unieke zoogdieren, veel bekijks. Ook gouden kikkers, talloze gekko’s en kameleons komen alleen op Madagaskar voor.
![]()
allemaal unieke beestjes
Kom trek ook je pyjama aan dan houden we een pyjama partyquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
Buda kan zijn pyjama aantrekken![]()
Uitstraling en Archer ook
nee pas 3 april.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:47 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Jij zit in Thailand begreep ik? Ook niet bepaald verkeerd met voedsel.
Kan je niet met zekerheid zeggen, bij beestjes in China deed het niks, maar dit is een compleet ander ecosysteem natuurlijk.quote:
Oh dat zou ik niet vertrouwenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Ook westers eten maken ze perfect, zoals bv aardappelpuree
Ik denk in elk geval niet dat mensen hier hun honden en katten uit de flat zullen gooien.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je niet met zekerheid zeggen, bij beestjes in China deed het niks, maar dit is een compleet ander ecosysteem natuurlijk.
Onwaarschijnlijk, doch niet onmogelijk.
April is Ok. Tenminste niet zo heet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee pas 3 april.
Ik ben zelf niet van het echte thaise eten. Maar ze kunnen wel alles goed maken. Ook westers eten maken ze perfect, zoals bv aardappelpuree
juist wel. hoe kom je daar bijquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:50 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
April is Ok. Tenminste niet zo heet.
Ja dat is juist precies wat er mis mee is.quote:
er zit op dat eiland ook een nederlander die frikandellen maakt. Ben er nog niet geweestquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is juist precies wat er mis mee is.
Oh? Ik was er in maart een keer, prima uit te houden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
juist wel. hoe kom je daar bij![]()
april en mei heetste periode
ja vanaf maart kan het flink stijge ook. Van april begint officieel laagseizoen en ook het droge seizoen, juni weer iets koeler.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:52 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Oh? Ik was er in maart een keer, prima uit te houden.
Het ging over Madagaskar.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk in elk geval niet dat mensen hier hun honden en katten uit de flat zullen gooien.
Hier lijkt het ook die kant een beetje op te gaan....quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet de rest van de week thuiswerken. Onze kantoren in Breda en Eindhoven gaan ook op slot
gaan ze alles stoppen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier lijkt het ook die kant een beetje op te gaan....
Revenge of the street dogsquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
En er zat een duitser met curryworstmaar die was ineens weg.
Neuh, zittingen zullen wel doorgaan en het lijkt hier ook nog wel even open te blijven hoor, maar je kunt goed merken dat er wel rap wordt voorbereid, voor het geval dat.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaan ze alles stoppen?![]()
Las rechtbank in breda ofzo gaat nog door
ja dat kan jaquote:
Zit haatbaard no in de kelder?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, zittingen zullen wel doorgaan en het lijkt hier ook nog wel even open te blijven hoor, maar je kunt goed merken dat er wel rap wordt voorbereid, voor het geval dat.
Wat was er zo eng aan dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat kan ja![]()
is ook niet zo erg want om daar te komen moet de weg des doods nemen en die durf ik niet meer te doen
Eerste jaar dat ik daar kwam heb ik dus een hotel geboekt op het hoekje van het eiland. Heb 4 dagen rond mijn hotel rondgereden met die scooter en daarna pas durde ik de weg des doods te nemenElke keer als ik ergens aankwam was het eerste wat ik moest doen plassen van de stress
![]()
Maar nu durf ik het niet meer
Flinke dalingen met dan hele scherpe bochten en daarnaast de afgrondquote:
Dat kan ik bevestigen noch ontkennen.quote:
Hihiquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:09 schreef Muck het volgende:
Mijn collega's plagen me
'ja, ligt in de kast, ongeveer op ooghoogte. Voor ons. Neem de trap even mee'
Oh even kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
vanaf 5.29 flash begint de weg des doods
Prima weggetjequote:
Nou ja andere gebruikers maken het eng. Locals die met 80 voorbij komen, taxi's die gaan pushen. Mensen die gewoon niet kunnen rijdenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima weggetjeideaal voor een WRC-proef
![]()
Maar serieus, je KUNT daar gewoon best normaal doen natuurlijkBreed genoeg, goed verhard alles ditdat.
in een land met rijlessen en verkeersregels en fatsoen en zoquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat bedoel ikMensen die gewoon normaal HADDEN KUNNEN doen.
ik ging expres pas na 2400 naar het hotel toen want dan wist ik dat het rustig was en ik netjes met 30 over de baan kon tuffenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat bedoel ikMensen die gewoon normaal HADDEN KUNNEN doen.
ja maar ja, als je zegt dat ze dat niet zijn ben jij een racistquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in een land met rijlessen en verkeersregels en fatsoen en zo
thailand is 1 van delanden met meest dodelijke verkeerslachtoffersquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar ja, als je zegt dat ze dat niet zijn ben jij een racist
ik ben een blanke man. Ik ben sowieso racist.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar ja, als je zegt dat ze dat niet zijn ben jij een racist
Oh ja wachtquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben een blanke man. Ik ben sowieso racist.
Maar ja inmiddels staan er al wel dertig man het te filmen met mobieltjes natuurlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
De bestuurder van die pick up stapt uit. Te dronken nog om te staan he... Zijn vrouw stapt ook uit en ze vraagt de mensen die er toen om heen stonden en mijn vriendin om niet tegen de politie te zegge dat hij dronken was
nee dat nietquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja inmiddels staan er al wel dertig man het te filmen met mobieltjes natuurlijk
Gelukkig zijn de politiemensjes daar dusdanige achterlijke imbeciele bilstaartmaki's dat ze niet zelf in de gaten hebben dat die gast zo blauw als een tientje was, dus als jullie allemaal niks tegen de politie zeggen komt het goedquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat nietiedereen was serieus in shock omdat we dachten dat iemand aangereden was
Niemand was ook boos. ze probeerde het onderling uit te praten en mensen waren blij dat het alleen blikschade was. Politie gekomen, die hebben de kapotte scooters meegenomen voor onderzoek. Daarna worden de betrokkenen op het bureau uitgenodigt om het onderling te regelen![]()
als zon bestuurder niet mee wilt werken aan het compeseren van de schade dan wordt hij strafrechtelijk vervolgd :p
in volksmond noemt men zoiets een bananenrepubliek.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat nietiedereen was serieus in shock omdat we dachten dat iemand aangereden was
Niemand was ook boos. ze probeerde het onderling uit te praten en mensen waren blij dat het alleen blikschade was. Politie gekomen, die hebben de kapotte scooters meegenomen voor onderzoek. Daarna worden de betrokkenen op het bureau uitgenodigt om het onderling te regelen![]()
als zon bestuurder niet mee wilt werken aan het compeseren van de schade dan wordt hij strafrechtelijk vervolgd :p
hadden ze wel door hoor. de man is ook meegenomen en later is er ook verteld dat hij dronken wasquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de politiemensjes daar dusdanige achterlijke imbeciele bilstaartmaki's dat ze niet zelf in de gaten hebben dat die gast zo blauw als een tientje was, dus als jullie allemaal niks tegen de politie zeggen komt het goed
corruptie tiert weligquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in volksmond noemt men zoiets een bananenrepubliek.
Toen ik een jaar of 10/11 was semi-oog getuige geweest van een ongeluk. Meisje van een jaar of 16 stak bij een rood verkeerslicht de weg over. Natuurlijk stond het verkeerslicht elders wel op groen, dus knal. We waren met de hele basisschoolklas aan het wachten. Ik had mijn concentratie ergens anders op gericht. Hoorde toen wel de piepende remmen en de knal en zag haar nog kort door de lucht vliegen..quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb zelf nog geen ernstige ongelukken gezien.
Wel vorig jaar bij een restaurant gezeten en aan de overkant stonden scooters geparkeerd, wat auto's en de gloednieuwe scooter van mijn vriendin.
op een gegeven moment hoorde we fucking harde klap en zagen allerlei dingen door de lucht vliegen. Was een pick up truck met 80 ook echt daar in geknald. Wij dachten in eerste instantie dat hij een scooter rijder hd geraakt dus wij zoeken naar het slachtoffer. Gelukkig dus alleen blikschade.
De bestuurder van die pick up stapt uit. Te dronken nog om te staan he... Zijn vrouw stapt ook uit en ze vraagt de mensen die er toen om heen stonden en mijn vriendin om niet tegen de politie te zegge dat hij dronken was![]()
Als hij iemand had geraakt was die persoon dood geweest.
Maar heb wel veelmensen onderuit zien gaan. voornamelijk door zand op de weg want ze onderschatten en domme risico\s nemen. Als ik het niet durf doe ik het niet en zo zijn er wel een paar plekken waar ik dus niet heen ga.
ik hoor allemaal prima redenen waarom ik nooit naar dat land op vakantie hoef te gaanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
corruptie tiert weligDit eiland is een van de meest populaire werkplekken van agenten die in het binnenland wonen
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 10/11 was semi-oog getuige geweest van een ongeluk. Meisje van een jaar of 16 stak bij een rood verkeerslicht de weg over. Natuurlijk stond het verkeerslicht elders wel op groen, dus knal. We waren met de hele basisschoolklas aan het wachten. Ik had mijn concentratie ergens anders op gericht. Hoorde toen wel de piepende remmen en de knal en zag haar nog kort door de lucht vliegen..![]()
![]()
in 2014 ben ik zelf aangereden (een van de meest bizarre aanrijdingen ever, zelfs in een slechte film verzin je dit niet). Maar ik ben er gelukkig goed mee weggekomen..
Ja ik kom daar toch allemaal niet mee in aanraking ;pquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoor allemaal prima redenen waarom ik nooit naar dat land op vakantie hoef te gaan
en ik al zeker nietquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik kom daar toch allemaal niet mee in aanraking ;p
Precies, ik ookquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoor allemaal prima redenen waarom ik nooit naar dat land op vakantie hoef te gaan
van het eerste of van het ongeluk waar ikzelf bij ben betrokkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
had je er niks aan over gehouden?
ik weet bij wie ik uit de buurt moeten blijven. gebruik geen drugs, zoek met niemand ruzie. En toon respect voor de autoriteiten en Thai.quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
van het eerste of van het ongeluk waar ikzelf bij ben betrokken
In geval 1, psychische schade had ik toen al, dus dat kan niet
en bij 2. Alleen mijn broek was bij de knie kapot. Knie zelf ook lichte schade. Heb wel nog een week wat pijn van mijn rug gehad. Heb toen ook niet gewerkt. Maar 1.5 maand later liep ik mijn eerste Halve Marathon uit. Dus nee ik ben er goed van af gekomen.
Wat ben jij een braverd zegquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet bij wie ik uit de buurt moeten blijven. gebruik geen drugs, zoek met niemand ruzie. En toon respect voor de autoriteiten en Thai.
ja nou ja rij illegaal op zon scooterquote:
toch ga ik liever naar Noorwegenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet bij wie ik uit de buurt moeten blijven. gebruik geen drugs, zoek met niemand ruzie. En toon respect voor de autoriteiten en Thai.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee pas 3 april.
Ik ben zelf niet van het echte thaise eten. Maar ze kunnen wel alles goed maken. Ook westers eten maken ze perfect, zoals bv aardappelpuree
hier nog volle supersquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:02 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, net boodschappen gedaan.
Bijna geen verse groenten of fruit joh :s
Vanavond wel stamppot andijvie. Mits er nog genoeg aardappelen liggen..
ja ben niet zo van de curryquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekkere Tom Khai Ka of een goeie curry
Nja waarschijnlijk gewoon slechte timing. Morgen even naar de markt bij m'n ouders in 't dorp. Hebben ze ook wat meer fruit dan de standaard appel/banaanquote:
Ftfyquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben niet zo van de curry![]()
Maar gewoon rijst met verse groenten en kip ofzo is ook erg lekker
oh nee lekkerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:06 schreef FranticDJ het volgende:
Naja ok, ik vind vaak de verhouding rijst/bijgerecht niet kloppen.
Ik heb een hekel aan droge witte rijst. Daar moet gewoon (veel) saus bij
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:07 schreef bitterbal het volgende:
alleen al rijst met een gebakken eitje islekker
Filipijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:07 schreef bitterbal het volgende:
Dat is ongeveer het betaalbaarste eten van Noorwegen jaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:07 schreef bitterbal het volgende:
Hier is het ook eindelijk weer even rustiger. Wat een mal hectische dag ineens.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Drukste uurtjes achter de rug.
Balenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier is het ook eindelijk weer even rustiger. Wat een mal hectische dag ineens.
Gadver nee.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:09 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal / @:haags_kwartiertje doen jullie er dan ook een plak gebakken smac of corned beef bij? Of een knakworst
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar 60 er bij
PLUS ALLE MENSEN DIE NIET GETEST ZIJN
Ew.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:09 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal / @:haags_kwartiertje doen jullie er dan ook een plak gebakken smac of corned beef bij? Of een knakworst
Neequote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:09 schreef FranticDJ het volgende:
Standaard filipijnen ontbijtje hoorquote:
Oh, het is niet erg verder hoor, ik was heel even m'n overzicht wat kwijt, maar volgens mij heb ik alles weer.quote:
Ik hou het wel bij m'n broodje chocopasta.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Standaard filipijnen ontbijtje hoordroge witte rijst, keihard gebakken/gekookt ei, plak smac/corned beef of een knakworst.
Ik, als ik ontbijt, cruesliquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij m'n broodje chocopasta.
Goed herpaktquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het is niet erg verder hoor, ik was heel even m'n overzicht wat kwijt, maar volgens mij heb ik alles weer.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:11 schreef FranticDJ het volgende:
Oh, ik vond net in m'n diepvries een bakje koeientongnaast een bakje bouillon van koeientong.
Dit doet me eraan denken dat ik nog yoghurt heb die houdbaar was tot ergens in februari. Ik denk dat ik 'm maar gewoon meteen wegflikker zo.quote:
Postaantallen yo.quote:
Yoghurt met brokjes er inquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit doet me eraan denken dat ik nog yoghurt heb die houdbaar was tot ergens in februari. Ik denk dat ik 'm maar gewoon meteen wegflikker zo.
Je zit te hrrrr'en van koeientong. Weet je dan van alles wat je in Thailand in je mond gaat stoppen wat 't isquote:
Hermafrodietenlul.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je zit te hrrrr'en van koeientong. Weet je dan van alles wat je in Thailand in je mond gaat stoppen wat 't is?
jaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je zit te hrrrr'en van koeientong. Weet je dan van alles wat je in Thailand in je mond gaat stoppen wat 't is?
Ik bedenk me net dat ik kip krokant schnitzels mee heb genomen. Maar weet nog niet waar ik die bij wil etenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
dat getiept hebbende eet ik net een vegetarische kipcorn. Ook geen enkel flauw idee wat erin zit.
rijst, eitje. The worksquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik kip krokant schnitzels mee heb genomen. Maar weet nog niet waar ik die bij wil eten
Nee, er zat volgens mij nog één bakje in ofzo. Volgens mij was de THT 23 februariquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yoghurt met brokjes er in
Als 't ongeopend is kan je t nog wel een week of 2 na houdbaarheidsdatum gebruiken hoor..
zag het langskomen ja. Ik mis even wat er grappig aan is. Is het een songtekst ergens van of zo?quote:
Pokémon.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zag het langskomen ja. Ik mis even wat er grappig aan is. Is het een songtekst ergens van of zo?
Heb je een kat?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, er zat volgens mij nog één bakje in ofzo. Volgens mij was de THT 23 februari.
En ik vertrouw met dat soort dingen graag op m'n neus/ogen, maar dit is wel erg lang.
Neen.quote:
Jep. Handjes boven de dekensquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
Ht grote rivm moment is geweest. Bed in?
die tekst ken ik wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |