RIP Brabantquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende: [..] Niet in Brabant zo te zien.
ik dacht gelijk aan capibarisquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:30 schreef Koen66 het volgende:
Marmotten. Of zijn het capibaris in de OP
maar daar stond zeker geen fotograaf bijquote:
was te verwachtenquote:
bekt wel lekker. Hydrochoerus hydrochaerisquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
De capibara of waterzwijn (Hydrochoerus hydrochaeris)
Oe vervelendquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
net dat plekje zo rechts onder de schouder
maar je moet een buitenverblijf voor ze hebben en je moet er minimaal 2 hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:39 schreef Koen66 het volgende:
Lijkt me een bazig beest voor thuis ipv een cavia
Sociaal beest, in z'n eentje is zielig.quote:
Ja ik had gisteravond ook een appje van mijn teamleider. Maar ja dat geldt voor "mensen in Brabant" dus dat ben ik nietquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:44 schreef Arch-Indar het volgende:
Het lijkt erop dat ik voorlopig thuis mag werken.....
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:44 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik hoor net dat er iemand in het dorp waar ik werk besmet is...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik had gisteravond ook een appje van mijn teamleider. Maar ja dat geldt voor "mensen in Brabant" dus dat ben ik niet
Schrijft dit op.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:53 schreef Muck het volgende:
Keilekker brood dit![]()
[ afbeelding ]
AH Liefde & Passie Durum
een durum is toch normaal een soort wrap?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:53 schreef Muck het volgende:
Keilekker brood dit![]()
[ afbeelding ]
AH Liefde & Passie Durum
Ik ben op kantoor. Mijn werkgever zou de RIVM-richtlijnen volgen maar nu blijft het stilquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:44 schreef Arch-Indar het volgende:
BUDAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben op kantoor. Mijn werkgever zou de RIVM-richtlijnen volgen maar nu blijft het stil
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een durum is toch normaal een soort wrap?
toch wil ik nu een durum dönerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Durum is de tarwesoort
De meeste pastasoorten zijn er ook van gemaakt
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:44 schreef Arch-Indar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |