quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Valsspel, laten we eerst die 900 studenten afwachten.
We hadden er al vier (jaja!) getestquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:34 schreef Drekkoning het volgende:
Ah, mooi, nu kunnen ze eindelijk de studenten gaan testen
Ik mag deze felicitatie niet geven. Voor mijn laatste felicitatie (aan Helmond @Scarface88 ) heb ik een note gehad. Blijkbaar is dit NIET toegestaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:36 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mien provincie.
Ik verwacht nu een van felicitatie van @:lenny_leonard en @:wereldgozer
Well done Baku Groningenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:36 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mien provincie.
Ik verwacht nu een van felicitatie van @:lenny_leonard en @:wereldgozer
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mag deze felicitatie niet geven. Voor mijn laatste felicitatie (aan Helmond @:scarface88 ) heb ik een note gehad. Blijkbaar is dit NIET toegestaan.
quote:
En dan komt de inhaalslag, vrees ikquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Onbeperkt vreten in het pannenkoekschip.quote:
Wat flauwquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mag deze felicitatie niet geven. Voor mijn laatste felicitatie (aan Helmond @:scarface88 ) heb ik een note gehad. Blijkbaar is dit NIET toegestaan.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:55 schreef JochemSjakie het volgende:
Zelfs een virus wil niet naar Groningen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mien Stad![]()
Een eierbal per day keeps the corona away
Trekkers kieken jung
Ain Proooonkjewail in golden raand is Staaad.. en.. Ommelaaaand! /eindequote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
van Drenthe tot aan t Wad,
doar gruit, doar bluit ain wonderlaand
rondom ain wondre stad.
Ain Pronkjewail in golden raand
is Grönnen, Stad en Ommelaand;
ain Pronkjewail in golden raand
is Stad en Ommelaand!
Ja dit wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat gebeurt hier???quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ain Proooonkjewail in golden raand is Staaad.. en.. Ommelaaaand! /einde
Collectieve beroertequote:
Een langzaam einde van ‘t Grunnegs volkslaid. Het slomo-gevoel kon ik tekstueel wat lastig uitbeelden,quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Een langzaam einde van ‘t Grunnegs volkslaid. Het slomo-gevoel kon ik tekstueel wat lastig uitbeelden,.
Ik verstond alleen: He?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:09 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com/p/B9j4BuRHyPe/?igshid=aqipex1ta62d
Oude PekelaGODEN
Idd, dat virus denkt zelfs ik heb mijn grenzenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:55 schreef JochemSjakie het volgende:
Zelfs een virus wil niet naar Groningen.
Tuurlijk PowNews moet er gelijk weer heen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:09 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com/p/B9j4BuRHyPe/?igshid=aqipex1ta62d
Oude PekelaGODEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |