SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Hier na verversen ook weer.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Via de app doet hij het hier nog gewoon.
Het begon zo bedriegelijk lieflijk.quote:
quote:
Helaas, die is op. Mijn laatste verdedigingsmiddel is nu weg.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas, die is op. Mijn laatste verdedigingsmiddel is nu weg.
Dat helpt tegen alle virussenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:33 schreef Fogel het volgende:
Ik ben mijn Corona (zover ik weet heb ik dat niet hoor) aan het bevechten met een Underberg.
beiden denk ikquote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:38 schreef brother52 het volgende:
Peter Gabriel - Games Without Frontiers
maar het is wel irritant en nee, dan bedoel ik jou nietquote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
maar het is wel irritant en nee, dan bedoel ik jou niet
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Melting, vanaf nu de komende week thuiswerken!
Moet van Rutte...
En dan thuis verder ook niemand de hand schudden natuurlijk. Anders doe je het hele effect weer teniet.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Melting, vanaf nu de komende week thuiswerken!
Moet van Rutte...
Daar heb ik dan weer geen moeite mee.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan thuis verder ook niemand de hand schudden natuurlijk. Anders doe je het hele effect weer teniet.
komt vast nog welquote:
kijk dat is nu een voordeel als je alleen thuis bentquote:Op maandag 9 maart 2020 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan thuis verder ook niemand de hand schudden natuurlijk. Anders doe je het hele effect weer teniet.
Ik weet niet vaak jij iemand thuis de hand schudt, maar ik zelden of nooit...quote:Op maandag 9 maart 2020 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Heer Rutte ?quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg tegen HR maar dat MR het gezegd heeft...
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg tegen HR maar dat MR het gezegd heeft...
Deze zondag nog. Mijn dochter kwam haar vriendje voorstellen. Dat ging dan wel als volgt:quote:Op maandag 9 maart 2020 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet vaak jij iemand thuis de hand schudt, maar ik zelden of nooit...
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze zondag nog. Mijn dochter kwam haar vriendje voorstellen. Dat ging dan wel als volgt:
Om 22.30 ging mijn telefoon. "Ja, ik moet je wat vertellen: ik heb dus min of meer een vriendje en mag hij vannacht bij mij slapen?" Een beetje overdonderd was ik wel. Maar zo schudde ik dus zondagochtend bij het ontbijt zijn hand.
[..]
Deze zondag nog. Mijn dochter kwam haar vriendje voorstellen. Dat ging dan wel als volgt:
Om 22.30 ging mijn telefoon. "Ja, ik moet je wat vertellen: ik heb dus min of meer een vriendje en mag hij vannacht bij mij slapen?" Een beetje overdonderd was ik wel. Maar zo schudde ik dus zondagochtend bij het ontbijt zijn hand.
[..]
[..]
Ik neem aan na het noodzakelijke douchen, dus dat was nauwelijks een risico...quote:Op maandag 9 maart 2020 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ultra Violence...quote:Op maandag 9 maart 2020 20:52 schreef brother52 het volgende:
Sigue Sigue Sputnik - Love Missile F1-11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |