Er zit al een verschil van advies geven en uitvoerenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat niemand precies weet wat wel en niet kan.
quote:
quote:
Wat heb ik gemist?quote:
Ja, hij overtreed de regel die hij net heeft ingevoerd geweldig was dat.quote:
Ja, het is weer zo verquote:
Heb je dit bericht wel met handschoenen aan getypt? En daarna je toetsenbord/tablet gedesinfecteerd? Ik weet dat @dud0r vaak kwijlt bij het posten op fok, dus ik maak continue mijn scherm schoon.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit al een verschil van advies geven en uitvoeren
Ja heel vervelend, berichten komen gewoon niet doorquote:
Dat ook niet idd.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel vervelend, berichten komen gewoon niet door
Met al die geile mannen hier maak ik regelmatig mijn toetsenbord schoon. Het spuit soms mijn scherm uitquote:Op maandag 9 maart 2020 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je dit bericht wel met handschoenen aan getypt? En daarna je toetsenbord/tablet gedesinfecteerd? Ik weet dat @:dud0r vaak kwijlt bij het posten op fok, dus ik maak continue mijn scherm schoon.
heftigquote:Op maandag 9 maart 2020 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met al die geile mannen hier maak ik regelmatig mijn toetsenbord schoon. Het spuit soms mijn scherm uit
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:45 schreef skysherrif het volgende:
Rutte gaf persco over corona
1 maatregel benadrukte hij was dat niemand in nederland nog kan handen schudden
Eindigt persco door directeur rivm de hand te schudden
Loop je zo te kwijlen? Misschien moet je maar een slabbetje omdoenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met al die geile mannen hier maak ik regelmatig mijn toetsenbord schoon. Het spuit soms mijn scherm uit
Wat een flapdrolquote:Op maandag 9 maart 2020 19:45 schreef skysherrif het volgende:
Rutte gaf persco over corona
1 maatregel benadrukte hij was dat niemand in nederland nog kan handen schudden
Eindigt persco door directeur rivm de hand te schudden
Ja nog ff en ik moet een zwangerschapstest doenquote:
Ja je raakt 23x per uur je gezicht aan met je hand dus ach.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:48 schreef madam-april het volgende:
[..]net als al die andere die tijdens een toespraak benadrukten dat je vooral je mond en ogen niet moet aanraken en dat vervolgens wel deden
Mijn kwijl zou dan tegen het scherm aan spatten.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Loop je zo te kwijlen? Misschien moet je maar een slabbetje omdoen
Ja true, maar het is gewoon dom om eerst te benadrukken dat mensen dat vooral niet moeten doen en het nog geen 2sec later zelf te doen..quote:Op maandag 9 maart 2020 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja je raakt 23x per uur je gezicht aan met je hand dus ach.
Hoe kun je de charmes van @skysherrif nou weerstaan? Zelfs ik word daar behoorlijk warm vanquote:Op maandag 9 maart 2020 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kwijl zou dan tegen het scherm aan spatten.
Ik heb het er over dat het er uit spuit
En nee van die mannen die hier van die geile praat hebben word ik niet warm of koud
Wel hardop gelachenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja true, maar het is gewoon dom om eerst te benadrukken dat mensen dat vooral niet moeten doen en het nog geen 2sec later zelf te doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |