Makkelijk, ik kwam soms s; morgens moest ik jou ook inhalen stond je dik voor en anders om ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Als hij niet wat beter zijn best gaat doen, dan haalt hij je niet meer in
lol iddquote:Op maandag 9 maart 2020 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Man die niet besmet was met corona virus toch overleden
Heb je die gelezen?
Veel als het zo druk isquote:
Denk ook dat het daar op uitdraait, hetgeen ik niet hoop.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:55 schreef Dotteke het volgende:
Een oudere inwoonster van Goirle bij wie zondag het coronavirus was vastgesteld, is maandag overleden. Dat maakte de gemeente Goirle bekend. De Wereldgezondheidsorganisatie waarschuwt intussen dat door het groeiende aantal besmettingen een pandemie dichterbij komt.
Het heeft tenminste een lager sterfte percentage dan de pest.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Denk ook dat het daar op uitdraait, hetgeen ik niet hoop.
Gewoon alle scholen maand dicht, wedstrijden zonder publiek, evenementen niet en nog wel een paar.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:55 schreef Dotteke het volgende:
Een oudere inwoonster van Goirle bij wie zondag het coronavirus was vastgesteld, is maandag overleden. Dat maakte de gemeente Goirle bekend. De Wereldgezondheidsorganisatie waarschuwt intussen dat door het groeiende aantal besmettingen een pandemie dichterbij komt.
Daar gaan we zeker heen ja.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ze gaan er ook veel te laconiek mee omquote:Op maandag 9 maart 2020 18:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
heeft veel zin danquote:
Ja belachelijk we worden op alle fronten voorgelogen. En geprobeerd de paniek te beperken.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan er ook veel te laconiek mee om
Iets wat China ook al vond.
Ik zie het nu van dichtbij hoe ze er hier mee in Nederland omgaan
De vader van dat meisje belt naar het ziekenhuis voor hij naar binnen wil stappen
Zegt ik ben ziek, ik hoest heb koorts ben in Brabant geweest. Mag ik naar binnen. Ja hoor komt um maar gewoon
Mexicaanse griep was er ook een toch? Niet heel lang geleden.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Elke 100 jaar hebben we er één. Sla de boeken er maar op na.
4 jaar geleden volgens mijquote:Op maandag 9 maart 2020 19:01 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Mexicaanse griep was er ook een toch? Niet heel lang geleden.
Spaanse griep 1920 cholera 1820 de pest 1720. Mexicaans griep viel mee.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:01 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Mexicaanse griep was er ook een toch? Niet heel lang geleden.
Ja echt te zotquote:Op maandag 9 maart 2020 19:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja belachelijk we worden op alle fronten voorgelogen. En geprobeerd de paniek te beperken.
Deze wordt vergeleken met de Spaanse griep.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Spaanse griep 1920 cholera 1820 de pest 1720. Mexicaans griep viel mee.
Is gewoon kut. Maar in goede handen in het ziekenhuis.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt te zot
De kleine meid ligt aan de zuurstof, zuurstof gehalte was gevaarlijk laag
https://nos.nl/livestream(...)er-coronacrisis.htmlquote:Op maandag 9 maart 2020 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt te zot
sterkte schrik wel van dit soort verhalen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt te zot
Ja ik was denk ik al eerder in ziekenhuis geweest. In januari toen mn zoontje van 4 zo ziek was wilden ze eerst ook niet komen. En bij ons is geen huisartspost na 11.00 uur. Ik zei je komt maar en anders rij ik naar de eerste hulp in ziekenhuis.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt te zot
Sorry Weer per ongeluk TR gepost wat is dat kut quote en Tr zo dicht onder elkaarquote:
Behalve dat Spaanse griep ook dodelijk was voor jongere gezonde mensen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:05 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Deze wordt vergeleken met de Spaanse griep.
Dood gaan we sowiesoquote:Op maandag 9 maart 2020 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een persco, volgens mij gaan we dood
Dat scheelt wel ja. Wel veel meer mensen nu dan 100 jaar geleden (en veel meer vliegverkeer etc etc).quote:Op maandag 9 maart 2020 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Behalve dat Spaanse griep ook dodelijk was voor jongere gezonde mensen.
Toen gingen er 20-100 miljoen mensen dood wereldwijd. Dat is toch een flink aantal.
Maar we leven nu natuurlijk in een wereld waar we meer kunnen doen aan verspreiding
huisarrest helptquote:Op maandag 9 maart 2020 19:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja naja gewoon niet teveel in de buurt van andere mensen komen en je handen goed wassen..
haaiquote:
uhuh absoluutquote:Op maandag 9 maart 2020 19:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe is het? Oog alweer helemaal beter nu?
Oooeeh spannendquote:Op maandag 9 maart 2020 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh absoluut
nu maar eens kijken of mn firstlove eens wil gaan daten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |