https://nos.nl/livestream(...)er-coronacrisis.htmlquote:Op maandag 9 maart 2020 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt te zot
De kleine meid ligt aan de zuurstof, zuurstof gehalte was gevaarlijk laag
sterkte schrik wel van dit soort verhalen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt te zot
Ja ik was denk ik al eerder in ziekenhuis geweest. In januari toen mn zoontje van 4 zo ziek was wilden ze eerst ook niet komen. En bij ons is geen huisartspost na 11.00 uur. Ik zei je komt maar en anders rij ik naar de eerste hulp in ziekenhuis.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt te zot
Sorry Weer per ongeluk TR gepost wat is dat kut quote en Tr zo dicht onder elkaarquote:
Behalve dat Spaanse griep ook dodelijk was voor jongere gezonde mensen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:05 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Deze wordt vergeleken met de Spaanse griep.
Dood gaan we sowiesoquote:Op maandag 9 maart 2020 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een persco, volgens mij gaan we dood
Dat scheelt wel ja. Wel veel meer mensen nu dan 100 jaar geleden (en veel meer vliegverkeer etc etc).quote:Op maandag 9 maart 2020 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Behalve dat Spaanse griep ook dodelijk was voor jongere gezonde mensen.
Toen gingen er 20-100 miljoen mensen dood wereldwijd. Dat is toch een flink aantal.
Maar we leven nu natuurlijk in een wereld waar we meer kunnen doen aan verspreiding
huisarrest helptquote:Op maandag 9 maart 2020 19:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja naja gewoon niet teveel in de buurt van andere mensen komen en je handen goed wassen..
haaiquote:
uhuh absoluutquote:Op maandag 9 maart 2020 19:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe is het? Oog alweer helemaal beter nu?
Oooeeh spannendquote:Op maandag 9 maart 2020 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh absoluut
nu maar eens kijken of mn firstlove eens wil gaan daten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |