ja dat krijg je ergens rond je schooltijd iddquote:
Herkenbaar en vertrouwd gezicht 😍quote:Op maandag 9 maart 2020 19:26 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero gaat op zijn knietjes zitten
Ik woon ook een paar eh meter van Brabant af, maar het zou me niets verbazen als ik over een paar weken ook thuis moet gaan werkenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:25 schreef noodgang het volgende:
Jammer eigenlijk dat ik een paar honderd meter van Brabant afwoon, nu mag ik niet thuiswerken
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh absoluut
nu maar eens kijken of mn firstlove eens wil gaan daten
Ja dat is wel balen idd..quote:Op maandag 9 maart 2020 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat krijg je ergens rond je schooltijd idd
Wij kunnen dat.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou we gaan ons hier massaal aan houden.
Ik val wel op vrouwen dus wij kunnen wel datenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach ja, ver buiten mn bereik, voor zover ik ook weet erg hetero
hahahahahhaaha ja hoorquote:Op maandag 9 maart 2020 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik val wel op vrouwen dus wij kunnen wel daten![]()
Die vet tieten van jou maken je nog geen vrouw hèquote:Op maandag 9 maart 2020 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen kunnen de meeste vrouwen jouw eh mannelijkheid niet aanquote:Op maandag 9 maart 2020 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef noodgang het volgende:
Maar dus vaker handen schudden en stoppen met handen wassen, of wat was het nu?
Alleen tijdens het wassen mag je handen schudden.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef noodgang het volgende:
jouw UI heeft zich in elk geval goed voorbereidquote:Op maandag 9 maart 2020 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen tijdens het wassen mag je handen schudden.
Maar m'n pens is zo dik dat m'n micropenis bijna inverted is en dus wel door kan voor schaamlippenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die vet tieten van jou maken je nog geen vrouw hè![]()
Godsallemachtig wat is het weer traagquote:
Dit bedoel ik dus. Maar deal.quote:
Correctquote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef noodgang het volgende:
Met handschoentjes aan?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen tijdens het wassen mag je handen schudden.
Ja, dat was hetquote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef noodgang het volgende:
Te hard geschudquote:Op maandag 9 maart 2020 19:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
jouw UI heeft zich in elk geval goed voorbereid
Govver daar ging mijn drinkenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar m'n pens is zo dik dat m'n micropenis bijna inverted is en dus wel door kan voor schaamlippen
[..]
Godsallemachtig wat is het weer traag
[..]
Dit bedoel ik dus. Maar deal.corr
[..]
Correct
Omdat niemand precies weet wat wel en niet kan.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat was het
Het is een lachertje alles wat ze doen en of wat ze zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |