quote:Op maandag 9 maart 2020 17:16 schreef Karzai het volgende:
Morgen weer regen, misschien blijf ik wel thuis
Daarom ben ik ook blij dat ik alles binnen een half uur fietsen hebquote:
Same here en als het regent neem ik de bus.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij dat ik alles binnen een half uur fietsen heb![]()
Is alleen kut als het regent, maargoed.
Oh ja ik heb nog een varkenshaasje liggen. Voor als het weer BBQ weer wordtquote:Op maandag 9 maart 2020 17:38 schreef Karzai het volgende:
varkenslapjes liggen in de marinade van ketjap, knoflook en gemberpoeder
94. Begrijp dat niet alle vrouwen menstruaties of vagina’s hebben.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:49 schreef UitStraling het volgende:
Tering![]()
https://www.vice.com/nl/a(...)lNCz5tu_6KXjL3gr4TNA
Ow jezus. Ga ik hier blij van worden denk j?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:49 schreef UitStraling het volgende:
Tering![]()
Hoezo dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
Restaurant naast ons wat stuk luxer is dan deze worden alle borrels en diners nu geannuleerd
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:49 schreef UitStraling het volgende:
Tering![]()
quote:76. Herhaal: Houd. Mannen. Altijd. Verantwoordelijk. Voor. Hun. Handelingen.
quote:98. Hemel jonge zwarte en inheemse vrouwen op bij elke gelegenheid. Geen smoesjes.
Ik vind het nogal een dictaat. Een hoop gefrustreerd gejank. Ik wil best begrip hebben voor whatever een vrouw maar dwars mag zitten, maar als het zo moet kan ik er niet veel mee. Naja, dan nietquote:
Typisch geval van modern "feminisme"quote:Op maandag 9 maart 2020 18:00 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij vind @:koen66 dit wel interessant
Tis dan ook een lesbische activist van Amnesty international.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een dictaat. Een hoop gefrustreerd gejank. Ik wil best begrip hebben voor whatever een vrouw maar dwars mag zitten, maar als het zo moet kan ik er niet veel mee. Naja, dan niet
Elkaar in het gezicht spugen als begroetingquote:Op maandag 9 maart 2020 19:26 schreef LTVDK het volgende:
Een speciale persco om te zeggen dat we geen handen meer mogen schudden
Nee voetjevrijen was het voorgestelde alternatiefquote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elkaar in het gezicht spugen als begroeting
Jaquote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee voetjevrijen was het voorgestelde alternatief
Inclusief crisisoverleg om tot die maatregel te komenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:26 schreef LTVDK het volgende:
Een speciale persco om te zeggen dat we geen handen meer mogen schudden
Nja, dat veklaart wel het e.e.a.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tis dan ook een lesbische activist van Amnesty international.
https://www.instagram.com/p/B0q0CBRFY5t/?igshid=1pi8gkjh2zcn3
En Brabanders moeten zoveel mogelijk thuis werken. Ben benieuwd of mijn werkgever die maatregel volgt.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:40 schreef LTVDK het volgende:
Hele persco organiseren om te zeggen dat handen schudden verboden is en dan afsluiten met elkaar de hand te schudden![]()
Dan heb je toch gewoon serieus geen idee waar het over gaat manquote:Op maandag 9 maart 2020 19:40 schreef LTVDK het volgende:
Hele persco organiseren om te zeggen dat handen schudden verboden is en dan afsluiten met elkaar de hand te schudden![]()
Ik werk in Noord-Brabant, mag ik nou ook thuisblijven?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben ik toch 1 dag op kantoor geweest
O, da’s een goeie vraagquote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik werk in Noord-Brabant, mag ik nou ook thuisblijven?
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elkaar in het gezicht spugen als begroeting
Die boot van je gaat hard!quote:
Wij hebben uit voorzorg de broodtrommel en de beschuitbus in quarantaine gezet... die zijn namelijk gemaakt door Brabantiaquote:Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb zitten appen met Brabanders
*in quarantaine gaat
Klunzigheid 2.0quote:
Verdorstenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij hebben uit voorzorg de broodtrommel en de beschuitbus in quarantaine gezet... die zijn namelijk gemaakt door Brabantia.
Wie?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
Wat een aandachtshoer is die Edwin Klaassen.
instagram bakker die de afgelopen dagen wel 46* op radio en tv is geweest omdat ie corona heeft.quote:
Hmmm zal wel weer onder een steen hebben gelegenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
instagram bakker die de afgelopen dagen wel 46* op radio en tv is geweest omdat ie corona heeft.
Was dit na het aankondigen van die maatregel ?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klunzigheid 2.0
Kan bitterbal nog een puntje aan likken
Ik kan hem normaal ook wel waarderen, maar dit optreden leek meer een slechte sketchquote:Op maandag 9 maart 2020 20:11 schreef Koen66 het volgende:
Ondanks klungelig vaak leugenachtig gedrag kan ik Rutte nog steeds wel waarderen
Dat weten ze op je werk toch nietquote:Op maandag 9 maart 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij het zegt telt het niet.
Hahaha eensquote:Op maandag 9 maart 2020 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan hem normaal ook wel waarderen, maar dit optreden leek meer een slechte sketch
Bij ons zijn hooguit wat verkouden mensen en een die is gaan skiën in Italië naar huis gestuurdquote:
Ik heb natuurlijk weinig keus. thuis werken gaat niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij ons zijn hooguit wat verkouden mensen en een die is gaan skiën in Italië naar huis gestuurd
Afhaalpunt van maken jonguh!quote:Op maandag 9 maart 2020 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk weinig keus. thuis werken gaat niet.
Hier in Zuid Holland hebben we ramen en deuren die we kunnen sluiten zodat zulks een fauna niet binnen treedtquote:Op maandag 9 maart 2020 22:04 schreef FranticDJ het volgende:
Er sprong net een kikker / pad op m’n voet
Was de beagle in den regen aan het uitlatenquote:Op maandag 9 maart 2020 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier in Zuid Holland hebben we ramen en deuren die we kunnen sluiten zodat zulks een fauna niet binnen treedt
Bij ons laten ze die bezorgen als je ‘m vergeetquote:Op maandag 9 maart 2020 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Laptop ligt weer op het werk, kom maar op met die twee weken isolatie.
Gaat een beetje moeilijk zonder scan codesquote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:16 schreef Bos81 het volgende:
DN sjef wilde gisteren achter wat eenden aan. Helaas waren de eenden te snel, anders had ik vandaag eend kunnen eten.
Er is morgen sowieso niemand om 'm te brengen.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons laten ze die bezorgen als je ‘m vergeet
Waar is iedereen dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is morgen sowieso niemand om 'm te brengen.
Klantbezoeken. Corona verspreiden dus.quote:
Waaghalsquote:Op maandag 9 maart 2020 22:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Was de beagle in den regen aan het uitlaten
Scheet zeven kleuren corona man..
Maar het land heeft toch wel een prachtige vorm om gewoon af te sluiten? Gewoon een schiereiland. Afdrijven die hap.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
“ Italië gaat volledig in lockdown. Dat zegt de Italiaanse premier Giuseppe Conte. Mensen moeten zoveel mogelijk thuisblijven en iedere vorm van samenkomst vermijden, zo meldde Conte maandagavond tijdens een persconferentie. Alle scholen en universiteiten blijven langer gesloten.”
Afsnijden en naar Afrika duwenquote:Op maandag 9 maart 2020 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het land heeft toch wel een prachtige vorm om gewoon af te sluiten? Gewoon een schiereiland. Afdrijven die hap.
O ja, dat soort dingen hebben wij in de financiële sector niet. Maar klantbezoeken zijn verboten.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
En helaas wegens storing/stilstand, dus moeten wel op pad.
Negatievelingquote:Op maandag 9 maart 2020 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk zonder scan codes
Gewoon zelf bliep zeggenquote:Op maandag 9 maart 2020 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Negatieveling![]()
![]()
Vast een oplossing voor te vinden
Straks krijg je bij een ijsje een gratis villa in Toscane en een blowjob van Sabrina Salerno cadeauquote:Op maandag 9 maart 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik las net dat horeca in Italië om zes uur dicht moet. Dat is de doodsteek voor die sector
Die Sabrina ken ik niet, maar als die villa ook aan het Comomeer mag staan, teken ik ervoorquote:Op maandag 9 maart 2020 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks krijg je bij een ijsje een gratis villa in Toscane en een blowjob van Sabrina Salerno cadeau
We kunnen ieder kiezen uit vier meren dadelijkquote:Op maandag 9 maart 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Sabrina ken ik niet, maar als die villa ook aan het Comomeer mag staan, teken ik ervoor
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Sabrina ken ik niet, maar als die villa ook aan het Comomeer mag staan, teken ik ervoor
Comomeer dan. Menaggio.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen ieder kiezen uit vier meren dadelijk
Mja, Voordat zij je een blowjob kan geven, moet je wel eerst oppas voor haar kleinkinderen zoeken.quote:
Wie weet doet ze onderweg nog wel haar tandjes uitquote:Op maandag 9 maart 2020 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, Voordat zij je een blowjob kan geven, moet je wel eerst oppas voor haar kleinkinderen zoeken.
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, Voordat zij je een blowjob kan geven, moet je wel eerst oppas voor haar kleinkinderen zoeken.
Ik ga NU zoeken hoe die kleinkinderen eruit zien en hoe oud ze zijnquote:Op maandag 9 maart 2020 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
'cum' swappenquote:Op maandag 9 maart 2020 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja begint ze uiteindelijk vol frisse moed te sabbelen en te smekken moet ze ineens niesen
Pure Levensgenieters waren het met oog voor de schoonheid in de wereld.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het serieus een supersympathiek land
Ik niet, maar dit gun ik ze natuurlijk ook weer nietquote:Op maandag 9 maart 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het serieus een supersympathiek land
Dit.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik niet, maar dit gun ik ze natuurlijk ook weer niet
ja had hem al gezienquote:Op maandag 9 maart 2020 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
https://www.ad.nl/ad-werk(...)oronavirus~a293e5b1/
SMAKKEN GODVERDOMMEquote:Op maandag 9 maart 2020 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja begint ze uiteindelijk vol frisse moed te sabbelen en te smekken moet ze ineens niesen
Warenquote:Op maandag 9 maart 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pure Levensgenieters waren het met oog voor de schoonheid in de wereld.
Tja, ik heb heel veel Italiaanse collega’s gehad en ze waren stuk voor stuk heel aardig.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik niet, maar dit gun ik ze natuurlijk ook weer niet
Smek smek smek smek smek smek smekquote:Op maandag 9 maart 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Smak.
Echt van smekken gaan mijn nekharen recht overeind
En ze spreken italiaansquote:Op maandag 9 maart 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, ik heb heel veel Italiaanse collega’s gehad en ze waren stuk voor stuk heel aardig.En op vakantie ook niks dan goede ervaringen.
quote:Op maandag 9 maart 2020 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smek smek smek smek smek smek smek
Die omroeper zit nu naar de muur te staren en te bedenken wat hij met zijn laatste toiletrol gaat doen.quote:
Kan ik uren naar luisteren. Heb ik ook echt gedaan op het station van Milaan. Nou ja, een half uurtje danquote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die omroeper zit nu naar de muur te staren en te bedenken wat hij met zijn laatste toiletrol gaat doen.
mijn famile spreekt italiaans, hoorde het vroeger vaak als kind. Was altijd omdat ik niet mocht weten wat er werd gezegd of omdat ze ruzie maaktequote:Op maandag 9 maart 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik uren naar luisteren. Heb ik ook echt gedaan op het station van Milaan. Nou ja, een half uurtje dan
jaquote:Op maandag 9 maart 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als die omroeper rasta’s had zou je met hem trouwen he?
Als Italianen het hebben over de kooktijd van pasta lijkt het al alsof ze ruzie hebben.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn famile spreekt italiaans, hoorde het vroeger vaak als kind. Was altijd omdat ik niet mocht weten wat er werd gezegd of omdat ze ruzie maakte
Klinkt als een vent van 60.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als die omroeper rasta’s had zou je met hem trouwen he?
ja verschrikkelijkquote:Op maandag 9 maart 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Italianen het hebben over de kooktijd van pasta lijkt het al alsof ze ruzie hebben.
Je komt wel uit een internationale familiequote:Op maandag 9 maart 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn famile spreekt italiaans, hoorde het vroeger vaak als kind. Was altijd omdat ik niet mocht weten wat er werd gezegd of omdat ze ruzie maakte
quote:Op maandag 9 maart 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja verschrikkelijkMaar vaak hadden ze ook echt ruzie en waren we uit eten en dan stodnen ze op en dan ging ze tegen elkaar staan schreeuwen met dat handje er bij
Egyptisch plus italiaans temperament
Nee want ze hebben mij het expres niet geleerd.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je komt wel uit een internationale familie
Spreek je zelf geen Italiaans?
quote:Op maandag 9 maart 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Italianen het hebben over de kooktijd van pasta lijkt het al alsof ze ruzie hebben.
Terloopse heupbewegingen ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Bellen ook altijd met wilde armgebaren
![]()
Combineer Egyptisch, Italiaans en Duits temperament en je hebt WOIIIquote:Op maandag 9 maart 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want ze hebben mij het expres niet geleerd.
Mijn egyptische opa werkte voor de egyptische ambassade dus ze hebben lang in rome gewoond toen hij daar op de ambassade werkte. en in duitsland ook
Het duitse is juist heel beschaafdquote:Op maandag 9 maart 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Combineer Egyptisch, Italiaans en Duits temperament en je hebt WOIII
Ik zou me best vet willen laten mesten door een Italiaans vriendinnetje.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
maar ik mag geen italiaanse vriend. dat vinden ze verschrikkelijk
Duitsers zijn 40-45% niet zo beschaafd.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het duitse is juist heel beschaafdHet italiaanse is het temperament, de pasta en dat ze altijd denken te moeten flaneren
Ik had een keer een Italiaanse schoonvader en toen had mijn vriendinnetje een naar karton smakende pizza gemaakt voor op een verjaardagsfeestje, ik zag hem kauwen en beduusd kijken en toen zei ik tja je dochter kan niet zo goed koken maar in bed is ze echt wel het einde hoorrrrrrr en dat is toch ook belangrijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
maar ik mag geen italiaanse vriend. dat vinden ze verschrikkelijk
maar ze zijn van er naquote:Op maandag 9 maart 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duitsers zijn 40-45% niet zo beschaafd.
ja maar das ook ongepastquote:Op maandag 9 maart 2020 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een keer een Italiaanse schoonvader en toen had mijn vriendinnetje een naar karton smakende pizza gemaakt voor op een verjaardagsfeestje, ik zag hem kauwen en beduusd kijken en toen zei ik tja je dochter kan niet zo goed koken maar in bed is ze echt wel het einde hoorrrrrrr en dat is toch ook belangrijk.
Urenlang zonder met zijn ogen te knipperen ----------->
Klinkt als een leuk mens welquote:Op maandag 9 maart 2020 23:30 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante is wel een grappig mens. Werkte in de particuliere thuiszorg als Fleur. Ze heet Fatima maar dan vond ze niet zon gepaste naam. En ze spreekt echt fucking kak abn. Dan neemt ze zo op 'met Fleur, wat kan ik voor u doen? '
En wat ze ook aantrektZe is super gierig voor haar zelf. Koopt haar kleding bij zeeman en bristol maar weet het serieus echt sjiek te combineren met sieraden en mannen overhemden van de H&M, zon neppe dure berkingtas ofzo en veel make up. Vaak ook een hoed die de hele kamer verduisterd
![]()
Vroeger schaamde ikmij onwijs maar nu vind ik het wel knap want dan heeft ze zon outfit voor 30 euro bij elkaar gescharreld
Ik mag Duitsers eigenlijk heel graag hoor. Ook alleen maar goede ervaringen meequote:Op maandag 9 maart 2020 23:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ze zijn van er naOOk geen echte duitsers, denk dat ze op hun 8ste zo ongeveer in Bonn gingen wonen
Ja gek als een deur maar bijzondere kwaliteitenquote:
Verliefd op jouw gekke tante.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:30 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante is wel een grappig mens. Werkte in de particuliere thuiszorg als Fleur. Ze heet Fatima maar dan vond ze niet zon gepaste naam. En ze spreekt echt fucking kak abn. Dan neemt ze zo op 'met Fleur, wat kan ik voor u doen? '
En wat ze ook aantrektZe is super gierig voor haar zelf. Koopt haar kleding bij zeeman en bristol maar weet het serieus echt sjiek te combineren met sieraden en mannen overhemden van de H&M, zon neppe dure berkingtas ofzo en veel make up. Vaak ook een hoed die de hele kamer verduisterd
![]()
Vroeger schaamde ikmij onwijs maar nu vind ik het wel knap want dan heeft ze zon outfit voor 30 euro bij elkaar gescharreld
Ok, doeiquote:
Ohja, dat gekkie is er weer ...quote:
Wat staat hier?quote:Op maandag 9 maart 2020 23:34 schreef bitterbal het volgende:
ze kan ook ziekelijk goed flirten. Ze heeft ruim 20 jaar in de bar gewerkt in het Kurhaus hotel.
Die kreeg cadeaus![]()
Diamanten, goud, geld alles. Bizar.
Maar soms stonden ze ook dagen voor haar deur in een auto zichzelf af te trekken
ja. ik sliep daar vaak en heb het gezien. Die stonden dan dagenlang geparkeerd in hun auto voor haar deur. Belde ook vaak aan en deden liefdebrieven door de bus.quote:
Is het daar in Den Haag een groot gekkenhuis of watquote:Op maandag 9 maart 2020 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. ik sliep daar vaak en heb het gezien. Die stonden dan dagenlang geparkeerd in hun auto voor haar deur. Belde ook vaak aan en deden liefdebrieven door de bus.
Echt bizar
Zegt de grootste ...quote:
misschien?quote:Op maandag 9 maart 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het daar in Den Haag een groot gekkenhuis of wat
Denk dat je als bardame wel een stel eenzame kanslozen aantrekt ja.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien?![]()
Dan komt zon man aan de bar, zit daar de hele avond. Om een beetje fooi te cashen flirt je misschien een beetje met zon man en dan heb je kans dat je zon gekkie treft
Nee, nog een paar tikkeltjes erger.quote:
ja en de bar was ook te laat open. dus nog meer kanslozequote:Op maandag 9 maart 2020 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je als bardame wel een stel eenzame kanslozen aantrekt ja.
Blij dat ik van de beschaafde kant ben, mijn vader zei altijd, whatever you do in this fucking life don't lose your honor, act like a gentleman.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en de bar was ook te laat open. dus nog meer kansloze
quote:Op maandag 9 maart 2020 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blij dat ik van de beschaafde kant ben, mijn vader zei altijd, whatever you do in this fucking life don't lose your honor, act like a gentleman.
Kende toen geen Engels.
Does he also fok horses?quote:Op maandag 9 maart 2020 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blij dat ik van de beschaafde kant ben, mijn vader zei altijd, whatever you do in this fucking life don't lose your honor, act like a gentleman.
Kende toen geen Engels.
oh god doet mij denken aan vroeger. in dat hostel waar ik stage liep. Vroeg zon jongen in het engels wat er vanaaf als maaltijd gemaakt zou worden.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 23:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh god doet mij denken aan vroeger. in dat hostel waar ik stage liep. Vroeg zon jongen in het engels wat er vanaaf als maaltijd gemaakt zou worden.
Zeg ik i will ask the cock
Nah die blik van hem en ik had niks door he.
Beschamend.quote:
En toen je het had gevraagd zei je zeker 'the cock says we have bami tonight'.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beschamend.
Weet nog dat ik het zo raar vond dat hij zo raar keek.Want ik dacht van geef je toch gewoon antwoord maar goed
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen je het had gevraagd zei je zeker 'the cock says we have bami tonight'.
Jezus Bitterbalquote:Op maandag 9 maart 2020 23:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh god doet mij denken aan vroeger. in dat hostel waar ik stage liep. Vroeg zon jongen in het engels wat er vanaaf als maaltijd gemaakt zou worden.
Werkeloos of onregelmatige werktijden?quote:
Geen van beide. Ik heb al wat geslapen en de wekker gaat om 6u. Gewoon even een nachtelijk hapje nemen. Kaiserbroodje met oude kaas.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 23:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Jezus Bitterbal![]()
![]()
![]()
Net Koos wakker gepord om dit te vertellen
Heerlijk maar niet heel logisch natuurlijk, of gezondquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:11 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Geen van beide. Ik heb al wat geslapen en de wekker gaat om 6u. Gewoon even een nachtelijk hapje nemen. Kaiserbroodje met oude kaas.
Als we met zijn allen niet dood gaan aan Corona dan is het wel aan bitterbal's onhandigheidquote:Op maandag 9 maart 2020 23:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als mijn verdediging wil ik wel graag aanvoeren dat ik toen 16 was en dat dit niet vorig jaar was ofzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we met zijn allen niet dood gaan aan Corona dan is het wel aan bitterbal's onhandigheid
Dit zijn slechts matige verzachtende omstandighedenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als mijn verdediging wil ik wel graag aanvoeren dat ik toen 16 was en dat dit niet vorig jaar was ofzo.
ja maar toch wel iets?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn slechts matige verzachtende omstandigheden
'what can you recommend?'quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geheel nuchter![]()
Ja jeetje jongens. Dit is echt zo simpel.
kok ---> cock
You will always get your sin? 😅quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geheel nuchter![]()
Ja jeetje jongens. Dit is echt zo simpel.
kok ---> cock
Als ze er nog snel ‘au vin’ achter had gezegdquote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:51 schreef Molo het volgende:
[..]
'what can you recommend?'
'Everything is good, we have a great cock'
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:51 schreef Molo het volgende:
[..]
'what can you recommend?'
'Everything is good, we have a great cock'
Ik ben voorquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als ze er nog snel ‘au vin’ achter had gezegd
Als halve land dood ligt te gaan en dus ook helft van de rechtzaken gecanceld kan worden, ruimt wel weer netjes opquote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben voor![]()
Zeker de bodes zijn extreem blij en luid tijdens de koffie.
Zou mooi zijn als die in quarantaine moeten, geen enkele rechtszaak gaat door
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:52 schreef UitStraling het volgende:
Door bitterbal ga ik in ieder geval lachende kapot aan Corona
Of gecombineerdquote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:58 schreef FranticDJ het volgende:
Had in de brugklas een klasgenoot die t altijd over de erector had.
Altijd de vraag of ie een stiffie of de rector bedoelde.
Met middenscheidingquote:
Das wel schattigquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met middenscheiding
Ook een Vietnamese stagiair gehad, die had t altijd over t stowaway plan. (Verstekelingen plan) in plaats van t stowage plan (stuw plan/laadplan)
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:02 schreef bitterbal het volgende:
Had gister een tafel van 9 man. Dus ze vroegen wat ik zou aanraden.
Heb 9 keer de secreto verkocht![]()
Ik zei dat er een varkentje met vleugeltjes over de tong plaste als je het at
maar wat is het?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:02 schreef bitterbal het volgende:
Had gister een tafel van 9 man. Dus ze vroegen wat ik zou aanraden.
Heb 9 keer de secreto verkocht![]()
Ik zei dat er een varkentje met vleugeltjes over de tong plaste als je het at
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar wat is het?
en waarom zou een plassend varken lekker zijn?
Naast paardenbeffers bestaan er dus varkensbeffersquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik ruik regelmatig varkensurine en tja...
Serieus?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naast paardenbeffers bestaan er dus varkensbeffers
Kan dat niet online?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:11 schreef bitterbal het volgende:
ga straks een poging wagen bij de thaise ambassade.
het lijkt niet eens op een karbonadequote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is een karbonade keer 10
Nee. Moet eerst een formulier invullen, 1001 vragen. Moet ik daarheen met ticket, hotelbevestiging, pasfoto en paspoortquote:
Een varkensengeltje hequote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het lijkt niet eens op een karbonade
maar ziet er wel lekker uit.
beter dan varkensurine.
nu ik er over nadenk eet ik tegenwoordig eigenlijk nauwelijks nog varkensvlees.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ze waren gelijk razend enthousiast
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu ik er over nadenk eet ik tegenwoordig eigenlijk nauwelijks nog varkensvlees.
op ham en spek na af en toe
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu je het zegt...
Ik heb al een tijdje geen karbonaadjes of filetlapjes gemaakt
Wel pas rode bieten met speklappen bij het moederschip
misschien toch maar weer eens een varkenshaasje kopen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu je het zegt...
Ik heb al een tijdje geen karbonaadjes of filetlapjes gemaakt
Wel pas rode bieten met speklappen bij het moederschip
Is dat vergelijkbaar met samurai saus?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Samurai douchegel van Rituals gebruikt ook, pak aan Corona
Samuraisausquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is dat vergelijkbaar met samurai saus?
Ga ik een keer uitproberen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hier is het uitgestorven op straatquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Beetje regen en alles staat weer vast
Dit heet natuurlijke selectie.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
Tijdens werk gister kreeg ik dat push bericht van Rutte die zegt geen handen meer te schudden. vertelde dat tegen de collegas en het boeide ze echt geen flikker he.
hier staat ook bijna alles vast, OV rijdt iig nog doorquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier is het uitgestorven op straat
Ik vind het nogal opmerkelijk dat de minister president na een crisisberaad met zon advies komtquote:
heerlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:27 schreef UitStraling het volgende:
Wat is dat toch lekker af en toe, na een hete douche je rug extra hard afdrogen met een ruwe handdoek
Oh ja! varkenshaasquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien toch maar weer eens een varkenshaasje kopen.
rode bieten heb ik al minimaal 20 jaar niet meer aangeraakt denk ik
Die is echt lekkerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Samurai douchegel van Rituals gebruikt ook, pak aan Corona
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit heet simpelweg de rust bewaren en paniek voorkomen, hadden ze in Italië wellicht ook graag gedaan maar de volksaard is een tikje anders rond de Mediterraanse Zee.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vind het nogal opmerkelijk dat de minister president na een crisisberaad met zon advies komt![]()
En dat is ook iemand die alles positief tegemoet gaat dus dan moet er wel iets aan de hand (hehehe) zijn toch?
Muckskequote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:50 schreef Muck het volgende:
[..]
heerlijk
[..]
Oh ja! varkenshaas
[..]
Die is echt lekker
[..]
Gewoon lekker onder je oksels smeren
Ik kom eraanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
ik heb jeuk op mijn rug en kom er niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |