quote:Op maandag 9 maart 2020 17:16 schreef Karzai het volgende:
Morgen weer regen, misschien blijf ik wel thuis
Daarom ben ik ook blij dat ik alles binnen een half uur fietsen hebquote:
Same here en als het regent neem ik de bus.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij dat ik alles binnen een half uur fietsen heb![]()
Is alleen kut als het regent, maargoed.
Oh ja ik heb nog een varkenshaasje liggen. Voor als het weer BBQ weer wordtquote:Op maandag 9 maart 2020 17:38 schreef Karzai het volgende:
varkenslapjes liggen in de marinade van ketjap, knoflook en gemberpoeder
94. Begrijp dat niet alle vrouwen menstruaties of vagina’s hebben.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:49 schreef UitStraling het volgende:
Tering![]()
https://www.vice.com/nl/a(...)lNCz5tu_6KXjL3gr4TNA
Ow jezus. Ga ik hier blij van worden denk j?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:49 schreef UitStraling het volgende:
Tering![]()
Hoezo dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
Restaurant naast ons wat stuk luxer is dan deze worden alle borrels en diners nu geannuleerd
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:49 schreef UitStraling het volgende:
Tering![]()
quote:76. Herhaal: Houd. Mannen. Altijd. Verantwoordelijk. Voor. Hun. Handelingen.
quote:98. Hemel jonge zwarte en inheemse vrouwen op bij elke gelegenheid. Geen smoesjes.
Ik vind het nogal een dictaat. Een hoop gefrustreerd gejank. Ik wil best begrip hebben voor whatever een vrouw maar dwars mag zitten, maar als het zo moet kan ik er niet veel mee. Naja, dan nietquote:
Typisch geval van modern "feminisme"quote:Op maandag 9 maart 2020 18:00 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij vind @:koen66 dit wel interessant
Tis dan ook een lesbische activist van Amnesty international.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een dictaat. Een hoop gefrustreerd gejank. Ik wil best begrip hebben voor whatever een vrouw maar dwars mag zitten, maar als het zo moet kan ik er niet veel mee. Naja, dan niet
Elkaar in het gezicht spugen als begroetingquote:Op maandag 9 maart 2020 19:26 schreef LTVDK het volgende:
Een speciale persco om te zeggen dat we geen handen meer mogen schudden
Nee voetjevrijen was het voorgestelde alternatiefquote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elkaar in het gezicht spugen als begroeting
Jaquote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee voetjevrijen was het voorgestelde alternatief
Inclusief crisisoverleg om tot die maatregel te komenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:26 schreef LTVDK het volgende:
Een speciale persco om te zeggen dat we geen handen meer mogen schudden
Nja, dat veklaart wel het e.e.a.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tis dan ook een lesbische activist van Amnesty international.
https://www.instagram.com/p/B0q0CBRFY5t/?igshid=1pi8gkjh2zcn3
En Brabanders moeten zoveel mogelijk thuis werken. Ben benieuwd of mijn werkgever die maatregel volgt.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:40 schreef LTVDK het volgende:
Hele persco organiseren om te zeggen dat handen schudden verboden is en dan afsluiten met elkaar de hand te schudden![]()
Dan heb je toch gewoon serieus geen idee waar het over gaat manquote:Op maandag 9 maart 2020 19:40 schreef LTVDK het volgende:
Hele persco organiseren om te zeggen dat handen schudden verboden is en dan afsluiten met elkaar de hand te schudden![]()
Ik werk in Noord-Brabant, mag ik nou ook thuisblijven?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben ik toch 1 dag op kantoor geweest
O, da’s een goeie vraagquote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik werk in Noord-Brabant, mag ik nou ook thuisblijven?
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elkaar in het gezicht spugen als begroeting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |