Maar gelukkig weer opgeknapt toch?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja onze zoon heeft in januari ook giga griep gehad met longontsteking en 40+ koorts maar mijn zoon werd 2 keer per dag geprikt op onstekingswaarde.
Met vingerprikje en toen het niet zakte na antibiotica zei hij wel over 3 uren moet het wel beter worden anders aan infuus in ziekenhuis. En hij zei toen ook is er iemand in china geweest in jullie omgeving.
Ja net voordat hij anders naar ziekenhuis moest zakte de koorts en dronk hij meer en kon weer plassenquote:Op maandag 9 maart 2020 17:44 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Maar gelukkig weer opgeknapt toch?
Ja tuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2020 17:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh echt je gaat door een hel als ouders
Dat noem ik feest!quote:Op maandag 9 maart 2020 17:46 schreef dud0r het volgende:
Verdomme. Geen aardappelen meer in huis. Dan maar pasta maken
Pfff gelukkig!quote:Op maandag 9 maart 2020 17:45 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja net voordat hij anders naar ziekenhuis moest zakte de koorts en dronk hij meer en kon weer plassen
ik ben niet eens zo heel gefrustreerd eigenlijk komt het zo over ? probeer juist niet te schelden enzo en er een positieve vibe in te houden heeft de rest hier ook wel gemerkt denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:51 schreef Limoentjuh het volgende:
@:dr.mikeySnap dat je gefrustreerd bent maar je kan niet verwachten dat anderen stoppen met posten. Je speelt het eerlijk gezegd zelf niet echt slim
![]()
Als je ziet dat er snachts geen punten te pakken zijn dan kan je beter niet meeposten en later terugkomen als zij gaan slapen. Volgens mij zijn de meeste punten in de ochtend te halen rond 05:30.
Verder gun ik je de winst, je hebt nog meer dan genoeg tijdMaar je moet beter opletten wanneer je post
Dat is zo, laten we hopen dat het kind weer snel opknapt.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wie niet Plym.
Het kan zoveel zijn.
Op mij welquote:Op maandag 9 maart 2020 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik ben niet eens zo heel gefrustreerd eigenlijk komt het zo over ?
ja maar jij ziet mij toch al negatiefquote:
Nog meer regenquote:Op maandag 9 maart 2020 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heerlijk weertje, zou wel wat regen vallen, maar is gelukkig niet gebeurd
Smakelijk!quote:Op maandag 9 maart 2020 17:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik ga even lekker genieten van de Lasagna van mn man!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |