quote:
Ja goed hoor, en met jou?quote:
👊quote:Op maandag 9 maart 2020 16:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
GOEDZO HAAGS JE KOMT VOOR JEZELF OP ZO KEN IK JE WEER OUWE PAPZAK
Ik weet niet wat je bedoeld Mario?quote:
Hoor hier de professionalquote:Op maandag 9 maart 2020 16:51 schreef Limoentjuh het volgende:
@:dr.mikeySnap dat je gefrustreerd bent maar je kan niet verwachten dat anderen stoppen met posten. Je speelt het eerlijk gezegd zelf niet echt slim
![]()
Als je ziet dat er snachts geen punten te pakken zijn dan kan je beter niet meeposten en later terugkomen als zij gaan slapen. Volgens mij zijn de meeste punten in de ochtend te halen rond 05:30.
Verder gun ik je de winst, je hebt nog meer dan genoeg tijdMaar je moet beter opletten wanneer je post
De vertaler zegt... in de herfst?quote:
Ahw dat is wel liefquote:Op maandag 9 maart 2020 16:49 schreef skysherrif het volgende:
Ik zie limoentjuh een beetje als one of the guys dus die ontzie ik niet
Nee dat mag nietquote:Op maandag 9 maart 2020 16:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Voor anderen is het Haags maar ik mag je toch wel HAAHSIE noemen
Dat was de vorige maand wel zo deze maand is het al vroeg druk hierquote:Op maandag 9 maart 2020 16:51 schreef Limoentjuh het volgende:
@:dr.mikeySnap dat je gefrustreerd bent maar je kan niet verwachten dat anderen stoppen met posten. Je speelt het eerlijk gezegd zelf niet echt slim
![]()
Als je ziet dat er snachts geen punten te pakken zijn dan kan je beter niet meeposten en later terugkomen als zij gaan slapen. Volgens mij zijn de meeste punten in de ochtend te halen rond 05:30.
Verder gun ik je de winst, je hebt nog meer dan genoeg tijdMaar je moet beter opletten wanneer je post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |