Pfff, naar is datquote:Op maandag 9 maart 2020 17:27 schreef Dotteke het volgende:
Dat meisje wat ik gisteren vertelde van bijna 4 jaar?
Die zo moest hoesten en 40,5 koorts had en zo erg hoesten?
Die wordt nu met de ambulance opgehaald, ze was niet meer wakker te krijgen.
Ah bang dat is je ergste nachtmerrie..quote:Op maandag 9 maart 2020 17:27 schreef Dotteke het volgende:
Wtf.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:27 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:27 schreef Dotteke het volgende:
Zou ook helemaal in paniek zijn, arm kind en ouders. Hopen is het enigste nog wat erg.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:27 schreef Dotteke het volgende:
Zal wel getest worden in het ziekenhuisquote:Op maandag 9 maart 2020 17:31 schreef Dotteke het volgende:
En ze vertikte dat gezin te testen op corona, terwijl vader 4x in Brabant is geweest voor zijn werk.
vorige week. Maar omdat ze niet in Italië of zo zijn geweest worden ze niet getest.
Ben benieuwd wat ze nu gaan doen
Ik hoop het, kind heeft al drie dagen hoge koorts, eet niets kan al twee dagen niet meer op haar beentjes staan en steeds worden ze weer naar huis gestuurd.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:30 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zou ook helemaal in paniek zijn, arm kind en ouders. Hopen is het enigste nog wat erg.
Ja, denk nu ook wel.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal wel getest worden in het ziekenhuis
Zo dom van die mensen, dat ze dat gewoon niet hebben gedaan.. Beter voor de zekerheid toch, denk dat die ouders ook gewoon echt wel heel boos zijnquote:Op maandag 9 maart 2020 17:31 schreef Dotteke het volgende:
En ze vertikte dat gezin te testen op corona, terwijl vader 4x in Brabant is geweest voor zijn werk.
vorige week. Maar omdat ze niet in Italië of zo zijn geweest worden ze niet getest.
Hoop dat ze er wat eerder tegen hebben als dat verwacht word. Minimaal een jaar voor er een antivirus is las ik, bah.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:31 schreef Dotteke het volgende:
OMG en dan zeggen dat het net een griepje isquote:Op maandag 9 maart 2020 17:27 schreef Dotteke het volgende:
Kan ook wat anders zijn natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:33 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hoop dat ze er wat eerder tegen hebben als dat verwacht word. Minimaal een jaar voor er een antivirus is las ik, bah.
Ja, dat is zo. Ga nu gelijk van corona uit, op zich ook niet zo gek nu natuurlijk. Enge dingen zo.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook wat anders zijn natuurlijk.
DIe andere hoestgriep heerst ook nog
Jaaaquote:Op maandag 9 maart 2020 17:36 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dus je was wel sarcastisch toen je zei dat hij daar wel populair was
Ja, wie niet Plym.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Ga nu gelijk van corona uit, op zich ook niet zo gek nu natuurlijk. Enge dingen zo.
Ja onze zoon heeft in januari ook giga griep gehad met longontsteking en 40+ koorts maar mijn zoon werd 2 keer per dag geprikt op onstekingswaarde.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Ga nu gelijk van corona uit, op zich ook niet zo gek nu natuurlijk. Enge dingen zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |