Txs! Zijn ook echt blij met de indeling nu. Groene gordijnen zijn btw kamerhoog, dat was ook nog eens een mooie meevaller qua prijs. Ik ben er zo blij meequote:Op zondag 10 mei 2020 08:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mooi, vooral die inbetween.
Verduisterende gordijnen op je slaapkamer? Komt wel goed hoor, past er denk ik goed bij.
Levertijd is 13 wekenquote:Op zondag 10 mei 2020 00:35 schreef Takkie88 het volgende:
Mooie kleuren Tink! Wanneer verwacht je de gordijnen?
Ga je geen last krijgen van het licht om 4 uur 's ochtends over een maand? Ik moet er niet aan denken...quote:Op zondag 10 mei 2020 13:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Txs! Zijn ook echt blij met de indeling nu. Groene gordijnen zijn btw kamerhoog, dat was ook nog eens een mooie meevaller qua prijs. Ik ben er zo blij mee![]()
En we hebben rolluiken, dus gewoon de (wel dikke, maar niet verduisterende) stof zo gelaten voor de slaapkamer. Vind ik vaak mooier in de plooi hangen.
[..]
Levertijd is 13 weken![]()
en txs!
Ze heeft toch rolluiken?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:07 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Ga je geen last krijgen van het licht om 4 uur 's ochtends over een maand? Ik moet er niet aan denken...
Gewoon aan wennen, heb heel mn leven geen/nauwelijks gordijnen gehad en slaap daardoor gelukkig altijd ook op andere plaatsen.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:07 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Ga je geen last krijgen van het licht om 4 uur 's ochtends over een maand? Ik moet er niet aan denken...
Haha, dat dus. Ik zei:quote:
quote:[..]
Txs! Zijn ook echt blij met de indeling nu. Groene gordijnen zijn btw kamerhoog, dat was ook nog eens een mooie meevaller qua prijs. Ik ben er zo blij mee![]()
En we hebben rolluiken, dus gewoon de (wel dikke, maar niet verduisterende) stof zo gelaten voor de slaapkamer. Vind ik vaak mooier in de plooi hangen.
[..]
Levertijd is 13 weken![]()
en txs!
Het is heerlijk! Zo veel ruimte om elkaar niet in de weg te lopen, maar ook knusse plekjes om het juist wel gezellig te maken. Ik wil hier vooralsnog echt nooit meer weg.quote:Op zondag 10 mei 2020 18:53 schreef monsterd. het volgende:
Ik slaap ook mijn hele leven met lichtdoorlatende gordijnen, heerlijk juist wakker worden op zonlicht. Maar mooie kleurkeuzes. Hoe bevalt het verder in het huis?
Volgens mij ben je heel blij met al die ruimte die je in dat nieuwbouwhuis niet zou hebben. Wat een goede keuze is dit dan toch geweest, he?quote:Op maandag 11 mei 2020 16:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Het is heerlijk! Zo veel ruimte om elkaar niet in de weg te lopen, maar ook knusse plekjes om het juist wel gezellig te maken. Ik wil hier vooralsnog echt nooit meer weg.
en net gebeld dat ik maandag een online sollicitatiegesprek heb. Spannend! Maar wel echt fijn...
Zeker. Het is absoluut de beste keuze geweestquote:Op maandag 11 mei 2020 16:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgens mij ben je heel blij met al die ruimte die je in dat nieuwbouwhuis niet zou hebben. Wat een goede keuze is dit dan toch geweest, he?
Txs! Ik kan me helemaal niet meer voorstellen hoe het was toen we de sleutel kregen.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Spannend Tink, je sollicitatiegesprek!
Het ziet er echt al tof uit. Leuke tv-hoek, mooie kleur gordijnen, mooie vloer. Echt leuk om te zien hoe jullie het van de originele Funda foto's naar hoe het nu is hebben getransformeerd! Echt 1000x beter zo!
quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:21 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb zo uitgekeken naar het moment dat ik dit kon posten:
Mijn vaatwassers doen het! Wat een verademing...
Klusfrustratiesquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:48 schreef Tink89 het volgende:
G*dverdeg*dver... een van de buizen in de muur van de aanbouw is blijkbaar los gegaan ofzo. We krijgen met de beste wil van de wereld de trekveer er niet meer doorheen. Het klinkt alsof we na een bocht in de spouwmuur terechtkomen. Dat wordt of een grooooot gat in de muur of twee wcd's minder.
Daar zijn we het niet helemaal over eens...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Klusfrustraties. Kun je leven zonder die wcd's?
Je hebt het geprobeerd met een stalen trekveer neem ik aan ? En niet met zo'n waardeloos kunststof onding ? Heb je het ook al van de andere kant geprobeerd, neem aan dat je weet waar hij uit moet komenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:48 schreef Tink89 het volgende:
G*dverdeg*dver... een van de buizen in de muur van de aanbouw is blijkbaar los gegaan ofzo. We krijgen met de beste wil van de wereld de trekveer er niet meer doorheen. Het klinkt alsof we na een bocht in de spouwmuur terechtkomen. Dat wordt of een grooooot gat in de muur of twee wcd's minder.
https://www.sandervunderi(...)ZEAQYASABEgI8kPD_BwEquote:Het is namelijk lastig om een trekveer door een loze leiding te krijgen. Vooral als de leiding wat langer is of als er enkele bochten in de leiding zitten. Met een Wymefa Spirado veerpomp is het mogelijk om meer druk (=kracht) op de trekveer te zetten zodat de trekveer gemakkelijker door de leiding gaat. De Wymefa veerpomp is leverbaar in een trekuitvoering (Spiratrek) of in een doorvoer uitvoering (Spirado verenpomp).
Kenmerken Wymefa Spirado trekveerpomp 98915
Door het pompen met deze Spirado trekveerpomp en de perfecte geleiding, wordt de trekveer ook in buizen met hoge weerstanden moeiteloos ingevoerd. De maximale lengte van de trekveer in combinatie met de Spirado trekveerpomp is 30 meter. Daarnaast werkt deze trekveerpomp alleen samen met de stalen veer rond 5,2mm, zoals alle IDEAAL trekveren.
Manlief is elektromonteur, dus we hebben idd een fatsoenlijke stalen trekveer geprobeerd vanaf beide kanten (en daarna, voor het geval het mofje enkel wat geschoven was, ook nog maar de andere, dunne).quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:42 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je hebt het geprobeerd met een stalen trekveer neem ik aan ? En niet met zo'n waardeloos kunststof onding ? Heb je het ook al van de andere kant geprobeerd, neem aan dat je weet waar hij uit moet komen.
Anders is een spirado apparaat, trekveerpomp altijd iets om een poging mee te doen. Ze zijn niet goedkoop, maar het is het proberen waard.
[..]
https://www.sandervunderi(...)ZEAQYASABEgI8kPD_BwE
Ik heb er eventueel ook nog wel één te leen, maar ik heb het idee dat jullie niet in de buurt wonen
Helaas, de buren hebben later ook aangebouwd en dus zit hun aanbouw aan de andere kant van die muur.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:26 schreef tux87 het volgende:
Als het een spouwmuur is, kun je er buiten niet voorzichtig een steen uit boren? Dan kun je misschien je buis weer terug vast maken.
Daarna de steen weer terug en voegen en klaar..
Haast. We liepen achter op de planning, alles zat vast en was netjes dichtgesmeerd en dus hebben we het even zo gelaten om klussen die nog meer haast hadden, eerst te doen. Hier hebben we van geleerd, maar ik kan de tijd nu niet meer terugdraaien.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:28 schreef Puala het volgende:
Klinkt alsof je er spijt van gaat krijgen als je die 2 wcd’s mist. Waarom doen jullie de draden er nu pas in en niet voor de stukadoor kwam?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |