U vraagt, wij draaien!quote:Op donderdag 23 april 2020 07:49 schreef SQ het volgende:
Ps. Plaatjes helpen altijd énorm bij praatjes

Succes!quote:Op zaterdag 25 april 2020 06:59 schreef Tink89 het volgende:
D-day! Ik lig al een uur wakker, ga zo prul uit bed plukken, mijn auto vol stouwen met haar spullen en naar het nieuwe huis rijden om de keuken af te maken. We hebben wel een tijdelijk blad en een kookplaat sinds gisteren (sorry SQ, foto vergeten) en ik hoef nog maar 4 lades te bouwen.
Man gaat met een select clubje zo coronaproof mogelijk de grooooote bakwagen vol laden met allereerst essentiële en zware dingen. We hopen het in twee keer rijden te halen. Fingers crossed!

Ja, dat heb je goed onthouden. Overdracht moesten we de notaris voor machtigen, we mogen niet naar binnen of zelf tekenen. En dus heb ik - omdat het 1,5 uur rijden enkele reis is - mijn schoonouders ingeschakeld voor de eindinspectie. Alles is tiptop in orde (nadat mijn schoonmoeder het gisteren nodig vond om de keukenkasten uit te schuren met cif....) en ik verwacht geen problemen. Koper vindt het ook prima zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:37 schreef Lemijn het volgende:
Hoe gaat het daar Tink? Jij ook vandaag eindinspectie en overdracht he? Ik ook, het lijkt me zo heerlijk van die andere plek verlost te zijn in alle opzichten.
Ja enorm. In het oude huis zaten we in een straatje met veel sociale huur en ook een paar 'urgentiehuizen'. Tegenover ons zat een woonvoorziening voor buitenlandse seizoenswerkers die elke paar weken wisselden en echt nul rekening hielden met de rest van de wereld. En dan nog de altijd verkeerd geparkeerde auto's, overal hondenpoep, mensen die continu lopen te schreeuwen en doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:37 schreef Lemijn het volgende:
Mooie nieuwe achtertuin trouwens. Ben je er veel op vooruit gegaan qua leefomgeving?

Het wordt al supergaaf! En idd, de indeling was een puzzel maar toch supergoed gekozenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:53 schreef Tink89 het volgende:
Plaatjes bij de praatjes. Beneden is al best woonkamer, al zou water en vaatwassers in de keuken wel heul fijn zijn en werken we nog met verlengkabels, omdat de elektra nog afgemonteerd moet worden en nog niet overal draad in zit. Maar toch jongens, kijk dan

De aanbouw, waar we in eerste instantie de keuken bedacht hadden, maar die is nu echt precies goed vind zoals hij is. Ooit misschien een ovale tafel, maar onze kast staat zo mooi...Oh, en die kist en die witte kast links gaan nog weg hoor, maar de logeerkamer heeft nog geen plafond enzo...
[ afbeelding ]
De doorkijk van voorin naar achteren. Keukeneiland krijgt nog een nieuw blad en mooie zijpanelen enzo.
[ afbeelding ]
Van de kop van het keukeneiland naar voren toe. De kookplaat schuift nog op in het uiteindelijk blad, maar omdat het tijdelijke blad dunner is, moesten we dan een gat in de tussenwand zagen en dat wilden we niet. :
[ afbeelding ]
De tv-hoek inclusief bonusdreumes. Op de plek van de stoel van prul en de tuinstoel moet nog een fijne stoel komen. Ik wil (nog) een Ikea oorfauteuil, maar die vindt manlief niet lekker zitten. Dus we zoeken nog iets tofs.
[ afbeelding ]
De plannen qua kleuren vind ik ingewikkeld. We willen eigenlijk achter de tv een soort cirkel maken (of 2/3 corkel vanaf één zijkant, ik krijg het niet lekker uitgelegd), maar weten nog niet wat we met gordijnen willen. We genieten nu enorm van het licht en hebben een beetje het gevoel dat alles wat we ophangen afbreuk gaat doen aan de ruimte.
En prul krijgt nog een fatsoenlijke speelhoek. Da's nu een paar dozen/manden, een schapenvacht en een hobbelpaard. Ik wil uiteindelijk graag een mooie kast en tafel en stoeltje, maar vind de meeste oplossingen foeilelijk. En ze heeft een keukentje, maar dat staat nog bij opa en oma en wil ik eigenlijk graag verven. Het is oranje met groen...

Mooiquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:54 schreef Tink89 het volgende:
Wij kochten vandaag gordijnen
Voor beneden de groene inbetween die hier in het midden hangt::
[ afbeelding ]
Voor onze slaapkamer (met petrol muur en bed, rest witte muren, bruin/zwarte kast) kozen we deze:
[ afbeelding ]
Best spannend, maar het leek ons op basis van deze foto best een goed idee: https://trendcompass.nl/i(...)en-in-de-slaapkamer/
 , vooral die inbetween.
 , vooral die inbetween. |  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |