Ja! En dan staat nu de aanhanger nog voor de deur. Als die weg is, is het nog een stukje lichter.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:54 schreef monsterd. het volgende:
Strak en wat is de hal meteen opgeknapt hè!
Ja, echt een wereld van verschil!quote:Op maandag 6 april 2020 08:35 schreef miss_sly het volgende:
Je topic stond niet meer in mijn actieve topic-lijst. Wat is er veel gedaan, fijn. Gaat hard. Gestuukte wanden maken zoveel verschil, hé?
De 25equote:
Oh wauw, wat een heftige situatie. Ik had jullie zo graag meer geholpen. Ben je al een beetje ingepakt?quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
De 25ewat we dan iig gedaan moeten hebben:
- Onze kamer behangen
- Pruls kamer, onze kamer, de hal en de benedenverdieping schilderen.
- de laatste draden trekken (alles zit op z'n plek qua buizen enzo, maar er moet nog kabel door de kruipruimte naar het kookeiland.
- alle elektra veilig hebben, dus iig niet bereikbaar voor prulleke.
- op onze kamer en pruls kamer de laminaat erin
- het traphekje monteren.
- poetsen, iig de badkamer boven.
- een ritje naar de milieustraat
We wensen ook nog een keuken en pvc-vloer beneden, maar in 1,5 week met nog 1 werkdag voor m'n man, een paar flinke klussen voor mij en zonder opvang is dat niet echt met reëel.
Boks.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:29 schreef SQ het volgende:
Het komt goed tink, ook als dat nog niet allemaal klaar is
Ik heb ontdekt dat er maar een paar dingen écht essentieel zijn: een bed voor je kind, een matras voor jezelf, een douche, een plee, een koelkast, en een "dicht" huis. De rest kán allemaal later
Komt best goedquote:Op woensdag 15 april 2020 07:49 schreef Tink89 het volgende:
Koffie, airfryer, koelkast en diepvries, magnetron en oventje; check!
En ja, we zijn wel wat meer ingepakt ja, en anders hebben we na de verhuis nog tot 1 mei om de laatste dingen te verhuizen.
Dus...manlief gaat z'n laatste dag werken, ik probeer vandaag een freelance klus te doen met prul in de tuin en dan kan hij nog even een dikke week elke dag naar het huis.
Vast wel ja. Schoonpa en -ma willen iig wel helpen met verven (al betekent dat dat ik met prul weer eens thuis blijf, we houden ze nog steeds uit elkaar). Ik wil zelf prullekes kamer verven, maar dat moet ook wel lukken. De basislaag en het plafond enzo mogen opa en oma doen, als ik de kleurtjes maar mag doen. door de HG heb ik in haar huidige kamertje amper iets gedaan en dat zit me nog steeds dwars, dus is haar nieuwe kamer mijn project gewordenquote:
En dan heb ik ook al vier keukenkasten in elkaar gezet. Het stukwerk is nog net niet droog en op pruls kamer bleek het behang links en rechts toch nog wat liefde nodig te hebben. Morgen boven verven, na het weekend hopelijk dan toch beneden.quote:- Onze kamer behangen
- Pruls kamer, onze kamer, de hal en de benedenverdieping schilderen.
- de laatste draden trekken (alles zit op z'n plek qua buizen enzo, maar er moet nog kabel door de kruipruimte naar het kookeiland.
We wensen ook nog een keuken en pvc-vloer beneden.
quote:- Onze kamer behangen
- Pruls kamer, onze kamer, de hal en de benedenverdieping schilderen. --> Pruls kamer heeft de eerste laag helemaal gehad.
En dan heb ik ook al vier zeven keukenkasten in elkaar gezet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |