abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191916767
Ach laat ze toch. Betweters.
Vakman pur sang
pi_191916769
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:22 schreef Kekster het volgende:

[..]

Mooi. Wat weten we na het lezen van dit artikel? Was de man kerngezond of had hij onderliggende aandoeningen? Was hij wel echt genezen? Cured staat tenslotte tussen aanhalingstekens. Maar goed hij was 36!!!! dus het is heftig hoor!

Dit gebeurd ook bij de griep alleen hoor je daar niemand over want dat heeft geen “nieuwswaarde”.
Hoop uitroeptekens. Waar maak je zo druk om? Waarom mogen mensen niet angstig worden bij het lezen van zulke berichten?

Na een x van zulke berichten gelezen te hebben, went het snel. En de berichten uit Italie zijn nou niet echt te vergelijken met een griepuitbraak. Als artsen zeggen dat ze nog nooit zoiets gezien hebben, waarom wil jij dan zo graag vasthouden aan je eigen wereldbeeld?
pi_191916779
Ah gelukkig, het is nog steeds de griep.
pi_191916790
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ach laat ze toch. Betweters.
Dat werkt andersom net zo. Jij beroept je op historische data die niet te vergelijken is, de rest op data die nog niet voor handen is.

Angst mag er zijn en wat relativeren ook. Respect daarnaast ook, overigens.
  maandag 9 maart 2020 @ 08:31:23 #55
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_191916819
Volgens mijn collega gaan er net zoveel mensen dood aan de griep en zijn broer mocht Israel niet meer in voor zijn vakantie.

Toen ik vroeg of ik Israel elk jaar de grenzen dichtgooit vanwege de griep in Nederland moest ik geen moeilijke vragen meer stellen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 9 maart 2020 @ 08:32:22 #56
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_191916832
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:24 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Dus jij zegt: de Chinezen wisten al meteen wat voor griep ziekte het was, hoe besmettelijk, hoe dodelijk etc.

Ik vind dat knap. Dan hebben ze een glazen bol of de ziekte zelf gemaakt. Beide geloof ik niet maar jij bent er kennelijk overtuigd van.
Nee, niet meteen. De draconische maatregelen volgden pas na 1,5 maand.
pi_191916833
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:28 schreef _I het volgende:

[..]

Dat werkt andersom net zo. Jij beroept je op historische data die niet te vergelijken is, de rest op data die nog niet voor handen is.

Angst mag er zijn en wat relativeren ook. Respect daarnaast ook, overigens.
Ok fijne dag allemaal.
Werk gaat gewoon door hè.
Vakman pur sang
pi_191916852
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ok fijne dag allemaal.
_O_ deze boi is zo mannelijk _O_

His momma did not raise a pussy

_O_

:')
  maandag 9 maart 2020 @ 08:35:35 #59
396550 Richestorags
pi_191916863
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:22 schreef Kekster het volgende:

[..]

Mooi. Wat weten we na het lezen van dit artikel? Was de man kerngezond of had hij onderliggende aandoeningen? Was hij wel echt genezen? Cured staat tenslotte tussen aanhalingstekens. Maar goed hij was 36!!!! dus het is heftig hoor!

Dit gebeurd ook bij de griep alleen hoor je daar niemand over want dat heeft geen “nieuwswaarde”.
Oké man. Jij bent niet geïnteresseerd in een discussie. Je wil alleen maar doen alsof er niets aan de hand is. Dat mag, maar ik ben er wel klaar mee.
  maandag 9 maart 2020 @ 08:36:44 #60
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_191916875
Nou net mailtje gehad, na de overheids scholen in Saudi, gaat met ingang van morgen ook de school van mijn kinderen dicht. Flink aan het overwegen om vrouw en kinderen naar Nederland te sturen. Er is hier niets te doen voor ze.. s zomers zijn ze sowieso altijd in Nederland. Dit jaar dan maar wat vroeger...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_191916884
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ok fijne dag allemaal.
Tja, mijn werk is klaar. Ik heb alles voorbereid en kan nu achteroverleunen.

Jammer dat je gelijk wegloopt bij een beetje weerstand en wel loze kreten over anderen geeft. Praat gewoon over de feiten zoals ze liggen en relativeer dat weg voor anderen. Maar waarom zou je blijven roepen dat het net een griep is.

Heb jij mensen wel eens gezien met een honingraatstructuur in hun longen na een griepje? Of dat China een provincie afsluit, of Italie? Of dat er scholen dichtgaan voor weken over de hele wereld? Of gezien hoe de US dit aanpakt in vergelijking met China of de EU?

Is het niet gek dat Jaap van Dissel vorige week dinsdag zegt dat hij gaat opschalen bij ongeveer 50 gevallen, w.v. 30% geen link heeft naar het buitenland en dat we nu al over de 250 gevallen zitten met 47 persoon die het hebben zonder bekende bron?
  Moderator maandag 9 maart 2020 @ 08:38:09 #62
236264 crew  capricia
pi_191916888
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:36 schreef nixxx het volgende:
Nou net mailtje gehad, na de overheids scholen in Saudi, gaat met ingang van morgen ook de school van mijn kinderen dicht. Flink aan het overwegen om vrouw en kinderen naar Nederland te sturen. Er is hier niets te doen voor ze.. s zomers zijn ze sowieso altijd in Nederland. Dit jaar dan maar wat vroeger...
Overleg het eens met je vrouw.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_191916895
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:32 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nee, niet meteen. De draconische maatregelen volgden pas na 1,5 maand.
Dan nog. Ik vertel jou dat we nu nog niet eens goed weten waar we mee te maken hebben. Vergeet niet dat de chinezen de laatste decennia een trauma hebben opgelopen van dit soort ziekten. Vooralsnog leek (na 1,5 maand) deze ziekte even 'erg' of misschien erger dan de voorgaande afleveringen. Inmiddels weten we er veel meer vanaf (nog niet genoeg vind ik) waardoor we kunnen relativeren op het, wat ik maar even noem, ebola-beeld van de ziekte

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2020 08:40:00 ]
pi_191916913
quote:
Er is wel een redelijke kans dat ook hier de school dicht gaat. Cq er geen reet te doen is voor je familie

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2020 08:41:23 ]
pi_191916914
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:31 schreef PirE het volgende:
Volgens mijn collega gaan er net zoveel mensen dood aan de griep en zijn broer mocht Israel niet meer in voor zijn vakantie.

Toen ik vroeg of ik Israel elk jaar de grenzen dichtgooit vanwege de griep in Nederland moest ik geen moeilijke vragen meer stellen.
Dat doet Israël vanwege media hype.
pi_191916927
quote:
Ik heb de indruk dat ze in S.A. nu juist de nodige drastische maatregelen nemen die hier te lang achterwege blijven. In Nederland gaat het aantal besmettingen vermoedelijk echt los deze week met meer dan 1000. Misschien is het beter het ff een weekje aan te zien voordat je tickets boekt want het is goed mogelijk dat de scholen hier volgende week ook gaan sluiten.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_191916939
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:39 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Dan nog. Ik vertel jou dat we nu nog niet eens goed weten waar we mee te maken hebben. Vergeet niet dat de chinezen de laatste decennia een trauma hebben opgelopen van dit soort ziekten. Vooralsnog leek (na 1,5 maand) deze ziekte even 'erg' of misschien erger dan de voorgaande afleveringen. Inmiddels weten we er veel meer vanaf (nog niet genoeg vind ik) waardoor we kunnen relativeren op het, wat ik maar even noem, ebola-beeld van de ziekte
Maar we horen ook dat 14% van de gevallen "terugvalt" of herbesmet wordt met desastreuze gevolgen. We weten ook dat deze mensen negatief testen met mond en keeltest en positief op de feces test.

We sturen dus mensen weg die gezond zijn, maar die dagen later nog steeds besmettelijk zijn via ontlasting en urine. (EN publiekelijk naar het toilet gaan.)

We weten dus ook dat de overheid er voor gekozen heeft om dit snel en pijnlijk voorbij te laten trekken en niet langzaam en op het niveau van de zorg. Dat laatste zou maanden duren en kost veel te veel tijd en geld.

De WHO heeft vergaande adviezen uitgebracht en er zijn diverse onderzoeken gedaan. Zoals je zegt, niemand weet het exact, dus ga je uit van wat je wel weet. En China die zo reageert had een groot alarmsignaal moeten zijn.
pi_191916943
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:41 schreef merdobach het volgende:

[..]

Dat doet Israël vanwege media hype.
We komen wel in een vreemde cirkel redenatie dat de extreme maatregelen een rechtvaardiging zijn voor extreme angst.
pi_191916959
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:43 schreef _I het volgende:

[..]

Maar we horen ook dat 14% van de gevallen "terugvalt" of herbesmet wordt met desastreuze gevolgen. We weten ook dat deze mensen negatief testen met mond en keeltest en positief op de feces test.

We sturen dus mensen weg die gezond zijn, maar die dagen later nog steeds besmettelijk zijn via ontlasting en urine. (EN publiekelijk naar het toilet gaan.)

We weten dus ook dat de overheid er voor gekozen heeft om dit snel en pijnlijk voorbij te laten trekken en niet langzaam en op het niveau van de zorg. Dat laatste zou maanden duren en kost veel te veel tijd en geld.

De WHO heeft vergaande adviezen uitgebracht en er zijn diverse onderzoeken gedaan. Zoals je zegt, niemand weet het exact, dus ga je uit van wat je wel weet. En China die zo reageert had een groot alarmsignaal moeten zijn.
Die herbesmettingen waren toch ook een stuk heftiger?
  maandag 9 maart 2020 @ 08:46:33 #70
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191916964
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ze zijn ook wel.realistisch en hebben een aantal prima adviseurs.
Dit hele topic is een doorn in hun oog, want hoe meer paniek hoe minder snel je dratischere maatregelen neemt.

https://www.parool.nl/cs-b1da6423
Idiote maatregelen ook.
Puur gebaseerd om die paniek die mensen zoals een aantal users hier, in te dammen. Die raken vervolgens weer verder in paniek omdat ze weer een argument extra zien, want immers zijn die maatregelen niet voor niets genomen in hun ogen...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 9 maart 2020 @ 08:46:55 #71
22565 asco
Los in deze tent
pi_191916968
AEX -9% bij opening?

Oke...
pi_191916976
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:46 schreef asco het volgende:
AEX -9% bij opening?

Oke...
Bitcoin keldert ook aardig

had ik niet verwacht
pi_191916979
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:46 schreef -river- het volgende:

[..]

Die herbesmettingen waren toch ook een stuk heftiger?
Ja, en dodelijker. Maar dat kan ook liggen doordat het lichaam verzwakt en beschadigd is van de medicijnen die gebruikt zijn bij de eerste opname.
pi_191916994
BNODesk twitterde op maandag 09-03-2020 om 05:14:45 NEW: Number of coronavirus cases around the world reaches 110,000. Of those, 3,828 have died, 62,225 have recovered, and nearly 44,000 cases are still unresolved https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
pi_191916995
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:47 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Bitcoin keldert ook aardig

had ik niet verwacht
Hoezo niet?
pi_191917005
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:47 schreef _I het volgende:

[..]

Ja, en dodelijker. Maar dat kan ook liggen doordat het lichaam verzwakt en beschadigd is van de medicijnen die gebruikt zijn bij de eerste opname.
Oke, ja ik dacht al zoiets gelezen te hebben. Maar waarom gaat dan die man die dit ook gelezen kan hebben naar de kroeg na een week in thuisisolatie te hebben gezeten? Lijkt dan wel levensmoe.
pi_191917009
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:38 schreef capricia het volgende:

[..]

Overleg het eens met je vrouw.
Maar dat is in Saoedi-Arabië niet gebruikelijk, hoor.
  maandag 9 maart 2020 @ 08:51:54 #78
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_191917014
quote:
AEX -9% bij opening?

Oke...
No worries, de ECB dekt dat wel weer.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_191917016
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:43 schreef _I het volgende:

[..]

Dit onderschrijft eigenlijk mijn stelling dat we nog niet uitgeleerd zijn voor wat betreft deze ziekte.

quote:

De reactie van China is iets om mee te nemen maar bepaalt an sich niet hoe ernstig de ziekte feitelijk is. Zij hebben daar vanuit hun culturele en historische context bepaalde extreme besluiten genomen die mogelijk wat overtrokken waren. Daar lijkt het althans voor nu op in mijn ogen.

En ja dat onze overheid niet het zekere voor het onzekere neemt stoort mij ook. Dat hoeft dan niet met afsluiten van steden en woningen, maar gewoon even scherp zijn en gezond boeren verstand gebruiken. Zoals terugkerende uitwisselingsstudenten uit Wuhan niet onbekommerd de samenleving in sturen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2020 08:52:49 ]
pi_191917022
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:51 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Jawel, maar daar gaat overleg met de vlakke hand.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_191917023
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:51 schreef Idisrom het volgende:

[..]

:')
pi_191917030
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:51 schreef PirE het volgende:

[..]

-9 :D :')
pi_191917034
quote:
11s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:37 schreef _I het volgende:
Heb jij mensen wel eens gezien met een honingraatstructuur in hun longen na een griepje? Of dat China een provincie afsluit, of Italie? Of dat er scholen dichtgaan voor weken over de hele wereld? Of gezien hoe de US dit aanpakt in vergelijking met China of de EU?

Zijn werkelijkheid is, ondanks dat het ontleend is aan helemaal niets behalve zijn mening, de absolute waarheid
pi_191917041
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:49 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Veilige luchthaven ofoz?

Weet ik het... ik zie dat ding altijd omhoog gaan als er ergens kriebel is
pi_191917043
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:51 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik vermoed dat de Fed eerder tot het opkopen van aandelen overgaat dan de ECB.
pi_191917045
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:51 schreef -river- het volgende:

[..]

Oke, ja ik dacht al zoiets gelezen te hebben. Maar waarom gaat dan die man die dit ook gelezen kan hebben naar de kroeg na een week in thuisisolatie te hebben gezeten? Lijkt dan wel levensmoe.
Omdat hij er zelf wrs niets van merkt. Hij was een geval die er al bijna geen last van had. Als je klachten na 24 uur weg zijn, zal het weinig blijvende schade hebben aangericht.

Wel zal hij nog besmettelijk kunnen zijn volgens de WHO. Het RIVM hanteert een andere maatstaf. Die hebben urine/ontlasting niet als een bron van besmetting, alleen waterdruppels bij hoesten.
  maandag 9 maart 2020 @ 08:56:00 #87
396550 Richestorags
pi_191917059
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:39 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Ja, jij vertelt het mij. En ik vertel jou dat de zeer draconische maatregelen niet stroken met hoe een autoritair regime handelt en dat er genoeg ondersteunend bewijs is dat het veel erger was in China dan naar buiten gebracht.
pi_191917073
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:52 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Dit onderschrijft eigenlijk mijn stelling dat we nog niet uitgeleerd zijn voor wat betreft deze ziekte.
[..]

De reactie van China is iets om mee te nemen maar bepaalt an sich niet hoe ernstig de ziekte feitelijk is. Zij hebben daar vanuit hun culturele en historische context bepaalde extreme besluiten genomen die mogelijk wat overtrokken waren. Daar lijkt het althans voor nu op in mijn ogen.

En ja dat onze overheid niet het zekere voor het onzekere neemt stoort mij ook. Dat hoeft dan niet met afsluiten van steden en woningen, maar gewoon even scherp zijn en gezond boeren verstand gebruiken. Zoals terugkerende uitwisselingsstudenten uit Wuhan niet onbekommerd de samenleving in sturen.
Die mensen in Wuhan zitten nog steeds in quarantaine. We weten helemaal niet wat daar gebeurd is. We weten alleen wat er officieel gemeld is.

En ik hoor je, maar in mijn hele leven heb ik China nooit overtrokken zien reageren op een bedreiging op het volk, ten koste van de economie.

Eens, er zitten honderden stappen tussen nu en een complete quarantaine voor iedereen. Bewustwording en besef zijn ook al mooi, zit er nog niemand in zijn huis vast.
pi_191917081
Als rest van wereld voorbeeld China had gevolgd was 't zo onder controle.
pi_191917084
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:54 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Zijn werkelijkheid is, ondanks dat het ontleend is aan helemaal niets behalve zijn mening, de absolute waarheid
En ik hoop op degene die een onderbouwd en stevig verhaal neerzet, waaruit blijkt dat dit woensdagochtend in de kiem is gesmoord.

Ben ik toch een beetje gelovig.
  maandag 9 maart 2020 @ 08:59:13 #91
147172 THEFXR
Alpha Bear
  maandag 9 maart 2020 @ 08:59:24 #92
396550 Richestorags
pi_191917088
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:57 schreef _I het volgende:

[..]

Die mensen in Wuhan zitten nog steeds in quarantaine. We weten helemaal niet wat daar gebeurd is. We weten alleen wat er officieel gemeld is.

En ik hoor je, maar in mijn hele leven heb ik China overtrokken zien reageren op een bedreiging op het volk, ten koste van de economie.

Eens, er zitten honderden stappen tussen nu en een complete quarantaine voor iedereen. Bewustwording en besef zijn ook al mooi, zit er nog niemand in zijn huis vast.
Exact. Dat is gewoon niet in lijn met hoe autoritaire regimes rollen. Ik ben in Chernobyl geweest en weet dus precies hoe het Sovjet regime reageerde op die ramp. Die houding is wat je verwacht van een land als China, dat ook nog eens een schaamtecultuur kent die ook zijn weerslag had op hoe Japan reageerde bij Fukushima.

Daarnaast ligt het leven in China nog steeds grotendeels stil. Dit is gewoon te zien aan sattelietbeelden.
pi_191917115
quote:
AEX -9% bij opening?

Oke...
-2% nou nou
  maandag 9 maart 2020 @ 09:02:43 #94
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_191917118
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:53 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

-9 :D :')
Mooi toch, hopen dat het een bloedbad wordt en dan weer instappen en harken.
pi_191917119
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Exact. Dat is gewoon niet in lijn met hoe autoritaire regimes rollen. Ik ben in Chernobyl geweest en weet dus precies hoe het Sovjet regime reageerde op die ramp. Die houding is wat je verwacht van een land als China, dat ook nog eens een schaamtecultuur kent die ook zijn weerslag had op hoe Japan reageerde bij Fukushima.

Daarnaast ligt het leven in China nog steeds grotendeels stil. Dit is gewoon te zien aan sattelietbeelden.
Kranten berichten over "nep activiteit" op het elektranet, om maar net te doen alsof er mensen werken. Die muur die om het Chinese internet is gezet, er is geen bericht meer uitgekomen sinds eind februari.

Alsof wij er ooit achter zouden komen als er meer dan 100.000 doden zouden zijn gevallen. Zaten die mensen in quarantaine voor het virus, of om niet te zien wat er buiten afspeelde.

Wil niet de BNW kant op, maar zolang je niet een eenduidig antwoord hebt op deze vragen, zou ik het dreigingsniveau nog niet afzwakken.
pi_191917125
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:02 schreef PirE het volgende:

[..]

Mooi toch, hopen dat het een bloedbad wordt en dan weer instappen en harken.
Helaas is de slachting bij de opening minder groot
  Manager PR/Moderator maandag 9 maart 2020 @ 09:03:33 #97
269689 crew  Viv
pi_191917131
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 06:49 schreef Grishenko_ het volgende:
Mwah, ik denk nog steeds dat het aantal doden van het coronovirus, de griep maar een beetje ontstijgt.
Klopt helemaal hoor, maar wel met de kanttekening dat daar veel IC-bedden voor nodig zijn. Zodra die vol liggen (en dat gebeurt in Nederland vrij snel, wij hebben weinig overcapaciteit), gaat het richting de 10% sterfte. :X

quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:55 schreef _I het volgende:
Het RIVM hanteert een andere maatstaf. Die hebben urine/ontlasting niet als een bron van besmetting
Nou, eigenlijk wel, want mensen die in thuisisolatie zitten moeten een andere wc gebruiken dan de gezonde huisgenoten. Maar zo sparen ze weer een testje uit en 9 van de 10 keer gaat dat goed.
*O*
  maandag 9 maart 2020 @ 09:03:42 #98
396550 Richestorags
pi_191917133
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:02 schreef _I het volgende:

[..]

Kranten berichten over "nep activiteit" op het elektranet, om maar net te doen alsof er mensen werken. Die muur die om het Chinese internet is gezet, er is geen bericht meer uitgekomen sinds eind februari.

Alsof wij er ooit achter zouden komen als er meer dan 100.000 doden zouden zijn gevallen.
De 40 mobiele crematoria, overbelaste non stop werkende reguliere crematoria, filmpjes van lijken in ziekenhuizen zijn genoeg indicaties.
pi_191917149
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:03 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Klopt helemaal hoor, maar wel met de kanttekening dat daar veel IC-bedden voor nodig zijn. Zodra die vol liggen (en dat gebeurt in Nederland vrij snel, wij hebben weinig overcapaciteit), gaat het richting de 10% sterfte. :X
[..]

Nou, eigenlijk wel, want mensen die in thuisisolatie zitten moeten een andere wc gebruiken dan de gezonde huisgenoten. Maar zo sparen ze weer een testje uit en 9 van de 10 keer gaat dat goed.
*O*
Oeh das wel nice! Kudos voor het RIVM.
pi_191917151
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:02 schreef _I het volgende:

[..]

Alsof wij er ooit achter zouden komen als er meer dan 100.000 doden zouden zijn gevallen. Zaten die mensen in quarantaine voor het virus, of om niet te zien wat er buiten afspeelde.

Wil niet de BNW kant op, maar zolang je niet een eenduidig antwoord hebt op deze vragen, zou ik het dreigingsniveau nog niet afzwakken.
zitten daar toch ook wel mensen die info naar buiten weten te brengen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')