Is echt lekket als je in de vriezer legt verkopen ze nu bij de lidlquote:Op maandag 9 maart 2020 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, weer wat geleerd vandaag.
Waar ONZ al niet goed voor is
Gezelligquote:Op maandag 9 maart 2020 08:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jahoor kom jij vandaag maar bij mij ontbijten
Heb je ook pecannoten broodjes daar ben ik gek op met een lekkere cappuccino!quote:Op maandag 9 maart 2020 08:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jahoor kom jij vandaag maar bij mij ontbijten
Ik ga even kijken voor je of ze die hebben, die vind ik ook heerlijk jaquote:Op maandag 9 maart 2020 08:39 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Heb je ook pecannoten broodjes daar ben ik gek op met een lekkere cappuccino!
Ik zal eens kijken. Maar zullen wel van die koolhydraten bommen zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Is echt lekket als je in de vriezer legt verkopen ze nu bij de lidl
Ik ga me tijd toch niet verslapen als ik bij je benquote:Op maandag 9 maart 2020 08:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moet ik ook al een dekentje klaar leggen of ben je niet moe.
Heeeyquote:
Dikke prima.. water loopt me al in de mondquote:Op maandag 9 maart 2020 08:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga even kijken voor je of ze die hebben, die vind ik ook heerlijk ja
Euh ja vol met ahornsiroop en roomboter bladerdeegquote:Op maandag 9 maart 2020 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Maar zullen wel van die koolhydraten bommen zijn.
[..]
Ik ga me tijd toch niet verslapen als ik bij je ben![]()
Maar wel lief dat je het vraagt:D
ff kijken bij de bushalte hoe laat ik de bus naar jou moet pakken natuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2020 08:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wat doe je da nook zo vroeg buiten
De eerste!quote:Op maandag 9 maart 2020 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ff kijken bij de bushalte hoe laat ik de bus naar jou moet pakken natuurlijk
O nee, dan bedank ik voor de eer.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:45 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Euh ja vol met ahornsiroop en roomboter bladerdeeg![]()
![]()
![]()
![]()
Nou het ziet er al aardig vriendelijk uit buitenquote:Op maandag 9 maart 2020 08:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wat doe je da nook zo vroeg buiten
Zag je mij staan?quote:Op maandag 9 maart 2020 08:45 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou het ziet er al aardig vriendelijk uit buiten
O ja das een beter idee, ik zal ff bellen.quote:
Ben je op je voeding aan het letten?quote:
Nopequote:
Ik betaal wel hoor!quote:Op maandag 9 maart 2020 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja das een beter idee, ik zal ff bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |