als dat geen neuken wordtquote:Op maandag 9 maart 2020 03:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of eruit floepen dat ik haar downtime ga pakken.
nee moet niet alleen dan fuck datquote:
Maar geen zin. Ik ben voornamelijk aan het trolbolkenquote:Op maandag 9 maart 2020 03:26 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja net ff gekeken je staat niet geweldig veel voor, Maar Dot speelt niet voor #1 geloof ik.
Ja Dev vermorzeld je als hij de kans krijgt
Dealquote:Op maandag 9 maart 2020 03:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pak ik vanavond jou wel ipv de downtime
#metooquote:Op maandag 9 maart 2020 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar geen zin. Ik ben voornamelijk aan het trolbolken
Een abonnement helpt een beetje, maar het is echt meer geluk dan wijsheid.quote:Op maandag 9 maart 2020 03:28 schreef mario390 het volgende:
dann vraagt hij nog obwohl hij weet dat hij abo heeft
zijn veel die dat doen vroeger niet had ik na een nacht zo zestig + punten erbijquote:Op maandag 9 maart 2020 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar geen zin. Ik ben voornamelijk aan het trolbolken
abomensen kreg geen rollbäckquote:Op maandag 9 maart 2020 03:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Een abonnement helpt een beetje, maar het is echt meer geluk dan wijsheid.
Downtime heeft niemand in de hand volgens mij. het is gelijk met of zonder abbo..quote:Op maandag 9 maart 2020 03:28 schreef mario390 het volgende:
dann vraagt hij nog obwohl hij weet dat hij abo heeft
Heel vroeger kon je met wat moeite 200 punten of zo op een dag krijgen. Sterker nog, heel vroeger (1ste of 2de week) had magnetronkoffie een post met 11 uur aan puntenquote:Op maandag 9 maart 2020 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zijn veel die dat doen vroeger niet had ik na een nacht zo zestig + punten erbij
Deze maand is wel vrij bizar hoor, nog geen 400 punten na meer dan een week voor de nr1.quote:Op maandag 9 maart 2020 03:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Heel vroeger kon je met wat moeite 200 punten of zo op een dag krijgen. Sterker nog, heel vroeger (1ste of 2de week) had magnetronkoffie een post met 11 uur aan punten
Maar die tijd is voorbij
Dan zou iemand iedere seconde wat moeten posten en dat iets van 60 seconden lang, want de downtime kan om 3:37:30 zijn en ook om 3:38:30. Dat is zelfs voor haags erg snel.quote:
dan slaap ik al maar jullie spelen niet om te winnen waarom dan zoveel blokkenquote:Op maandag 9 maart 2020 03:30 schreef skysherrif het volgende:
Je kan beter gaan slapen mikey ik ben er nog tot 0800 ofzo.
De oude logica dat je minimaal 100 punten per dag moet doen om te winnen is een beetje verdwenenquote:Op maandag 9 maart 2020 03:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deze maand is wel vrij bizar hoor, nog geen 400 punten na meer dan een week voor de nr1.
je kregt geen rollbäckquote:Op maandag 9 maart 2020 03:30 schreef aKboR het volgende:
[..]
Downtime heeft niemand in de hand volgens mij. het is gelijk met of zonder abbo..
de knop moet net op de juiste tijd om..
en waarom zou dat uitmaken als er 6 mensen als een gek posten?quote:
Je moet nu gewoon punten pakken om te winnen.quote:Op maandag 9 maart 2020 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
De oude logica dat je minimaal 100 punten per dag moet doen om te winnen is een beetje verdwenen
misschien maar weer even weekje of 2 dicht doenquote:Op maandag 9 maart 2020 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
De oude logica dat je minimaal 100 punten per dag moet doen om te winnen is een beetje verdwenen
Heeft er iemand vannacht al punten gehaald?quote:Op maandag 9 maart 2020 03:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je moet nu gewoon punten pakken om te winnen.
ik net 1quote:Op maandag 9 maart 2020 03:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft er iemand vannacht al punten gehaald?
waaromquote:
Zullen we allemaal maar gaan huilen dat het vroeger beter was?quote:Op maandag 9 maart 2020 03:36 schreef skysherrif het volgende:
ik heb 1900 posts en nog geen 200 punten.
Ik oktober toen ik won had ik meer dan 3k punten en maar 5k posts ofzo
:sssssss
hoop stiekem beetje op coronaquote:Op maandag 9 maart 2020 03:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Zullen we allemaal maar gaan huilen dat het vroeger beter was?
Oh nee, dat zeg ik ook niet, ik vind het wel grappig dat het zo druk isquote:Op maandag 9 maart 2020 03:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Zullen we allemaal maar gaan huilen dat het vroeger beter was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |