Ik zie een hoop dezelfde symptomen als bij een fors vit. D tekort.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is ook zo je kan er ook niks mee vaak
Dus dat was een soort pioneer van deze mensenquote:Op maandag 9 maart 2020 16:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, weet ik, nu wel. Mijn moeder kreeg uiteindelijk ook iedere maand een spuit, maar haar benen waren al te beschadigd toen ze dat ontdekten.
D is ook heel belangrijk, ik slik ook altijd multi en Dquote:Op maandag 9 maart 2020 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik slik het allemaal![]()
Heb nu wel een goede mix en voel me aanzienlijk beter van mijn mixje vitamines en supplementen.
Ja, alleen wat beschadigd was is nooit meer goed gekomen. Tegenwoordig komen ze er gelukkig veel sneller achter.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gelukkig dat ze er toch achter zijn gekomen.
@D.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
D is ook heel belangrijk, ik slik ook altijd multi en D
Ik heb tegenwoordig ook wat extra magnesium erbijquote:Op maandag 9 maart 2020 16:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
D is ook heel belangrijk, ik slik ook altijd multi en D
quote:Op maandag 9 maart 2020 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus dat was een soort pioneer van deze mensen
Ja dat zie ik in MS groepen ook veel voor spierenquote:Op maandag 9 maart 2020 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig ook wat extra magnesium erbijgeen kramp meer in de kuiten middenin de nacht, betere maandstonden.
Zo'n impact kan tekort hebben..quote:Op maandag 9 maart 2020 16:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, alleen wat beschadigd was is nooit meer goed gekomen. Tegenwoordig komen ze er gelukkig veel sneller achter.
Dat topic was ik glad vergeten!quote:
Ik ook!quote:
Welk merk?quote:Op maandag 9 maart 2020 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik slik het allemaal![]()
Heb nu wel een goede mix en voel me aanzienlijk beter van mijn mixje vitamines en supplementen.
Ik lag achter een boom, denk ikquote:Op maandag 9 maart 2020 16:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sowiesoanders baar je niet zo'n kind
Gewoon van Kruidvat.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Welk merk?
Ik ben altijd zo vergeetachtig met slikkenMoet elke dag vit d 800e , maar vergeet het regelmatig.
Volgens mij heeft de dame er geen problemen meequote:Op maandag 9 maart 2020 17:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geïnspireerd door dit schilderij van Goya 'Witches Flight'
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |