Shit je hebt me doorquote:Op zondag 8 maart 2020 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
@:ijs_beer fixt gewoon wat punten voor hem zelf
Ik ben aardig tegen 99,96% hierquote:Op zondag 8 maart 2020 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als je dat nou voortaan tegen iedereen doet komen we een heel eind
Daar ga je al fout.quote:
Bolken jij!quote:Op zondag 8 maart 2020 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ga je al fout.
En dat percentage klopt niet
't was ook maar een symbolisch gokje want mijn hoofdrekenen v.s. aantal users die op DTS komen is niet al te bestquote:Op zondag 8 maart 2020 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ga je al fout.
En dat percentage klopt niet
oh was dat hetquote:Op zondag 8 maart 2020 23:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
IJs_beer fixte ff wat puntjes voor zichzelf
Dus naast taal is wiskunde ook al niet je sterkste puntquote:Op zondag 8 maart 2020 23:26 schreef aKboR het volgende:
[..]
't was ook maar een symbolisch gokje want mijn hoofdrekenen v.s. aantal users die op DTS komen is niet al te best
Engine je bent aan wat afkoeling toe!quote:Op zondag 8 maart 2020 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ja alleen die 0,04 maakt je een vieze teringlijer.
ROT OP VETZAK!
@quote:Op zondag 8 maart 2020 23:27 schreef ijs_beer het volgende:
Weetje wat het is, in elke langlopende reeks heb je irritatie. De kunst is hoe je daar mee omgaat. Ga je elkaar lopen uitkafferen en blijven etteren, of ben je volwassen en stap je eroverheen.
Persoonlijk zou ik voor dat tweede gaan.
Maar de mods zijn er ook om orde te houden als er zaken spelen die niet door de beugel kunnenquote:
Neuh valt wel mee...gehad met die vieze pad.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Engine je bent aan wat afkoeling toe!
Ja je kan niet alles hebben hé het was een grote l.. of dit.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dus naast taal is wiskunde ook al niet je sterkste punt
Balen man
Grote wat?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:28 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja je kan niet alles hebben hé het was een grote l.. of dit.
Jij ook stoppen, dit schiet niet op zoquote:Op zondag 8 maart 2020 23:28 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja je kan niet alles hebben hé het was een grote l.. of dit.
Hoeft ook niet constant uitgedaagd te worden.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Onze Oostenrijkse vriend is ook niet geheel onschuldig engine, of hij het nou door heeft of niet.
quote:
Jij nog wat leuks gedaan vanavond?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:31 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jij ook stoppen, dit schiet niet op zo
Velen zijn je voorgegaan, maar niemand krijgt dit zooitje ongeregeld onder controlequote:Op zondag 8 maart 2020 23:33 schreef Faux. het volgende:
Begin ff lekker met z'n allen over een nieuw onderwerp. Pretparken of zo.
Ja ik doe mijn best maar ze negeren mijquote:Op zondag 8 maart 2020 23:33 schreef Faux. het volgende:
quote:
Sap de aardwortel.quote:
zijn hele mooie in Dubaiquote:Op zondag 8 maart 2020 23:33 schreef Faux. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |