Dat is dan ook het domste dat je kan doen in deze tijden ja.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan kun je nergens meer een deur opendoen en zijn we binnen een aantal dagen allemaal besmet.
En dat is relevant? Ja?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij stemt vast niet Groen Links of pvda
Bron?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb besloten toch weer even mee te posten.
Morgen veel nieuwe besmettingen in Brabant. Helaas in het ziekenhuis.
Echt ja!quote:Op zondag 8 maart 2020 22:31 schreef Coeus het volgende:
[..]
Volgens het ziekenhuis waar ik vrijwilligerswerk doe: enkele minuten.
Ik ben nog steeds heel boos dat we een brief hebben gekregen waarin dat vermeld wordt. Alsof we gek zijn.
Vrijdag de 13de zitten we op 1030 besmettingen.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:28 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Over 5 dagen zitten we aan de 2.001 besmettingen in NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnen een week is het in mijn gemeente denk ikquote:
Ja, maar eerlijk gezegd geloof ik dat niet zo dat zo'n virus urenlang op zo'n deurknop kan blijven wachten op een volgend slachtoffer.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaar ook dat desinfecterende handgel overal al een tijdje uitverkocht is.
je doelt op het malaria medicijn chloroquine? Dat is geen BEWEZEN medicijn. En heb je wel eens gekeken naar de lange lijst met negatieve bijwerkingen die dat medicijn heeftquote:Op zondag 8 maart 2020 22:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, of je kan het overdrijven. Er is een medicijn. Generiek. Wordt alleen nu niet massaal geproduceerd op dit moment en door alle voordeuren gegooid. De overheid besteld ook niet uit voorzorg mondkapjes voor iedereen. Gooit t land niet op slot Geeft niet aan 'iedereen 2 weken thuis'.
Test niemand uit voorzorg en inventariseert dus niet. Niks van dat. Niks.
2 dingen: de overheid is niet bij machten, waar ze wel altijd een grote bek hebben dat t volk naar ze moet luisteren en ze maar moet vertrouwen. Er is infeite geen flikker aan de hand.
Ja. En heel veel hoog oplopende spanningen tussen centrale en provinciale overheid. En tussen Noord en Zuid.quote:
Ik denk niet dat jij heel positief bent in algemene zin over onze overheid,aan je post te zienquote:
Die krengen kunnen geduldiger zijn dan een boeddhistische monnik!quote:Op zondag 8 maart 2020 22:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijk gezegd geloof ik dat niet zo dat zo'n virus urenlang op zo'n deurknop kan blijven wachten op een volgend slachtoffer.
Bruins is niet helemaal lekker in zijn bovenkamer die gast zit zwaar aan de bruin.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Etz morgenmiddag iig. Wat Bruins zei interesseert me niet zoveel.
Een deur open doen??quote:Op zondag 8 maart 2020 22:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is dan ook het domste dat je kan doen in deze tijden ja.
How long does the virus survive on surfaces?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijk gezegd geloof ik dat niet zo dat zo'n virus urenlang op zo'n deurknop kan blijven wachten op een volgend slachtoffer.
Ik stel je posts op prijs maar snap de context niet helemaalquote:Op zondag 8 maart 2020 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Etz morgenmiddag iig. Wat Bruins zei interesseert me niet zoveel.
Ik heb jou hier in 2 dagen tijd zien veranderen van een realist naar een hystericus. Zonde man.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:26 schreef Grishenko_ het volgende:
133 doden in Nederland zou een nationale ramp betekenen. Hopelijk weerhoud Jaap van Dissel dit voor ons.
Het medisch personeel doet zijn best, maar het is ook duidelijk dat politici niet het lef hebben om drastische maatregelen te nemen. Het is dus water naar de zee brengen, wat het personeel doet.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
Steeds meer deskundigen stellen dat Nederland zich klaar moet maken voor een epidemie.
Het is volgens viroloog Ab Osterhaus 'cruciaal' dat 'de situatie in Brabant nu zeer serieus wordt genomen', wat gezien het actieve testen en de opvolging van positief geteste mensen volgens hem 'kennelijk gebeurt'. ,,Uiteraard is dit (het begin van) een epidemie, die in Nederland met vereende krachten moet en kan worden afgeremd. Volgens de viroloog, die voorheen voor het RIVM werkte, zijn 'voorlichting en solidaire opvolging van de overheidsmaatregelen hierbij essentieel'
AD
Hij werkt in het ETZquote:Op zondag 8 maart 2020 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik stel je posts op prijs maar snap de context niet helemaal
Werkgerelateerd mee te maken?
Wat heeft dat met covid te maken dan?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij heel positief bent in algemene zin over onze overheid,aan je post te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |