quote:Op zondag 8 maart 2020 16:01 schreef Salina het volgende:
Oja, kan iemand mij vertellen waarom Breda nu opeens het grootste bolletje is?!![]()
![]()
https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus
[..]
[..]
Dacht dat het vooral Midden en Oost Brabant was tot nu toe. Na vandaag dus niet meer. Etten-Leur, Bergen op Zoom...
En ik maar denken dat we veilig zaten hier in de parel van het Zuiden.
https://www.bndestem.nl/b(...)ers-besmet~a1e0b0ce/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
dat valt vast onder overmachtquote:Op zondag 8 maart 2020 14:21 schreef kilon het volgende:
[..]
Lekker voor al die mensen die al vakanties hebben geboekt dan. Hopelijk hebben ze een goede reisverzekering afgesloten.
oktober 2018quote:Op zondag 8 maart 2020 15:58 schreef riazop het volgende:
De Milanese metro was gisteren nog soort van halfvol
Daar zijn we het in ieder geval over eens. Maar goed: ik geef de "discussie" hier op.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is ook weinig discussie mogelijk als je de feiten gewoon glashard negeert.
In Eindhoven zijn er tot nu toe 104 medewerkers getest, waarvan 103 negatief en 1 positief. Dat klinkt redelijk hoopvol, maar... We hebben het hier over zorgmedewerkers. Mensen die professioneel getraind zijn in handhygiëne en infectiepreventie. Die op de hoogte zijn van risicofactoren, hier dagelijks mee te maken hebben en daar op de juiste manier naar kunnen handelen.quote:De steekproef in Brabant wordt gehouden onder ziekenhuismedewerkers in Noord-Brabant, als afspiegeling van de Brabantse bevolking.
quote:Op zondag 8 maart 2020 16:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Quote die bewering eens dan? Ik kan in het vorige topic niemand vinden die dat letterlijk heeft gezegd.
die ventquote:Op zondag 8 maart 2020 15:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja, de moderne media bestaat bij gratie van het paniek zaaien, overdrijven en jammeren voor de clicks en het advertentiegeld. Wat wil je daarmee zeggen?
quote:Op zondag 8 maart 2020 16:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Quote die bewering eens dan? Ik kan in het vorige topic niemand vinden die dat letterlijk heeft gezegd.
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij ontkent het feit dat de ziekenhuizen in Italië compleet vastlopen nu? Jij ontkent dat het de realiteit is dat verloven van medisch personeel ingetrokken worden en dat er shifts van 12 a 13 uur gedraaid worden?
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat eerste absoluut ja! Dat tweede is helaas niet ongewoon voor veel zorgsystemen in de wereld. Maar dat is het gevolg van onderfinanciering van zorg wat in veel landen een probleem is.
Niet alles geloven wat ze zeggen ..[quote:Op zondag 8 maart 2020 15:59 schreef riazop het volgende:
Het is maar een griepje...
In je elleboog hoesten...
handjes wassen...
Alle vertrouwen in de Nederlandse overheid hoor!
Betrouwbaarder dan de mainstream mediaquote:Op zondag 8 maart 2020 16:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Jouw dikke duim dienen we massaal te volgen, is dat je idee?
troll
Ik snap daar echt helemaal niets van.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als er iets onze ondergang wordt, is het wel de grenzeloze arrogantie om te denken dat wij het hier allemaal veel beter voor elkaar hebben dan in die okkiebokkielanden.
We hebben wat meer onderwijs nodig op dit gebied. Dan hoeven we hopelijk wat minder achterlijkheid van maar griepje en vaccinatiegekjes te doorstaan. En tegelijkertijd krijgen de we gaan allemaal dood mensen wat perspectief.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:02 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Overigens kwam malaria in Nederland vroeger ook voor. Dat is niet vanzelf verdwenen, maar o.a. door gebruik van DDT en behandeling met chloroquine.
die specifieke quote heeft hij weldegelijk grotendeels gelijk in, ze moeten zeuren om clicks en advertentie geld om ietd van nieuws te kunnen produceren.quote:
Ja, en dan kom je dus met een superieure betere bron die alles weerlegt, meestal, als je bij zinnen bentquote:Op zondag 8 maart 2020 16:07 schreef mschol het volgende:
[..]
die specifieke quote heeft hij weldegelijk grotendeels gelijk in, ze moeten zeuren om clicks en advertentie geld om ietd van nieuws te kunnen produceren.
journalisten worden al uitgemolken waar je bij staat omdat het anders te duur is...
We kijken naar hoe het zich ontwikkelt in China en Italië, maar in plaats van er lering uit te trekken, lijken sommige mensen te denken dat ons dat om de een of andere reden niet kan overkomen.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik snap daar echt helemaal niets van.
Zou je nooit doorhebben, want jij wantrouwt msmquote:Op zondag 8 maart 2020 16:08 schreef PSVCL het volgende:
Wat een stelletje jankerds hier,niet normaal
Hoop dat NL nooit in een oorlog verwikkeld raakt
Fixed.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
We kijken naar hoe het zich ontwikkelt in China en Italië, maar in plaats van er lering uit te trekken, lijken sommige mensen te denken dat ons dat om de een of andere reden niet kan zal overkomen.
Die ontstijgt mijn beperkte intellectquote:Op zondag 8 maart 2020 16:09 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
dat zeggen Chinezen ook tegen mensen die kritisch zijn op de CCP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |