https://www.ad.nl/rotterd(...)gn=socialsharing_webquote:Alsof de Australische zangeres Montaigne werkelijk een bal weg peunt op het heilige kunstgras van Het Kasteel in Rotterdam-West. Een wereldpass, vanuit een strak verlicht huisje, sfeervol beschenen door de lichtmasten van de historische thuisbasis van Sparta. De artiest zelf is er niet, maar wél haar hologram, ofwel een driedimensionaal beeld van de artiest van down under die hoge ogen wil gooien tijdens het Eurovisie Songfestival.
Het is nog mogelijk.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:25 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben misschien lichtelijk bevooroordeeld, maar ik zou toch zeggen dat er in Rotterdam-Zuid nog een mooier stadion staat
quote:En o ja, hij hoort de Feyenoordsupporters al brommen: waarom wordt er ook niet in De Kuip gedraaid? ,,Natuurlijk, ook Stadion Feijenoord heeft een rijke geschiedenis. Maar dit is nog work in progress. Het zou zo maar kunnen dat we ook op Zuid neerstrijken.’’
Ik gok dat ze maar één voetbalstadion pakken en dan is deze met het kasteeluiterlijk toch iets unieker en bijzonderder voor de plaatjesquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:23 schreef Nashipeer het volgende:
https://www.omroepzeeland(...)rovisie-Songfestival
Twee in Zeeland:
Kloveniersdoelen Middelburg (Bios, conferentieruimte, café en kinderspeelplaats)
[ afbeelding ]
Foto: Wij zijn De Stad
Strand Vlissingen
[ afbeelding ]
Foto: Daniëlle Bakker
Kijkertjes van anderhalf jaar en jonger zullen versteld staan. Nog nooit zoiets gezien, een vliegveld!quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:05 schreef Em31 het volgende:
Beetje sneu voor Noord-Holland dat Schiphol bij hun mooiste plekken zit.
Denk wel iedereen ongeveer evenveel? Al is het dan misschien wel apart dat ze 2 in Rotterdam doen, terwijl we sowieso al veel van Rotterdam zien. Zullen toch meer mooie plekjes in Zuid-Holland zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:25 schreef molloot200 het volgende:
We hebben nu:
-Zuid-Holland: 3 (waarvan 2 in Rotterdam zelf)
-Zeeland: 2
-Noord-Holland: 1
-Friesland: 1
-Flevoland: 1
-Noord-Brabant: 1
Rest provincies nog geen. Ik denk wel dat per provincie minimaal 1 postcard vastgelegd zal worden.
Ja, al is het wel zo dat als je een haven wil hebben, Rotterdam natuurlijk wel the place 2 be isquote:Op vrijdag 2 april 2021 16:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk wel iedereen ongeveer evenveel? Al is het dan misschien wel apart dat ze 2 in Rotterdam doen, terwijl we sowieso al veel van Rotterdam zien. Zullen toch meer mooie plekjes in Zuid-Holland zijn.
Yes, eentje in Nijmegenquote:Op maandag 5 april 2021 08:36 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
(Hij is er een tweet verder al achter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |