TOETERTJESquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:47 schreef Niels93 het volgende:
JAAAAAAA ZE STAAT!!!!
QUEEN
SNATCHED MY WIG
ALLES
Vind het serieus nog wel leuk in vergelijking met sommige anderenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:47 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat Vamos Amigos in de odds ruim onderaan staat
Ik bedoel
Verfomfraaid.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:49 schreef GeorgeM het volgende:
Wat ziet-ie er anders uit. Minder gelikt.
Ik heb nog weinig gehoord waar ik enthousiast van word eigenlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vind het serieus nog wel leuk in vergelijking met sommige anderen![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:46 schreef Funhouse het volgende:
I've got laser boobs, i've got laser boobs
hoo hoo
Dan komt het niet meer goed denk ikquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig gehoord waar ik enthousiast van word eigenlijk
EN SCHUDDEN MET DIE HEUPEN!!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:50 schreef Em31 het volgende:
Zijn bewegingen zien er zo ongemakkelijk uit
Ik hoop het voor hem. Anders is er iets anders misquote:
Misschien denkt hij wel aan Hanna Ferm. Zou de handjes verklarenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:51 schreef Cee het volgende:
Je ziet wel aan alles dat hij denkt "tja het is m'n muziek niet maar wat moet dat moet."
Afgekeken van OG3NE dat jaarquote:
pfffff dat hogequote:
Of Victor Crone. Zou de vocals verklarenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien denkt hij wel aan Hanna Ferm. Zou de handjes verklaren
Die heeft twee keer een leuk nummer had en sindsdien zijn het telkens van die niksige follow-upsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:53 schreef TheArt het volgende:
Ik gun Mariëtte echt nog een keer die overwinning, maar niet dit jaar.
Dat zekerquote:
‘Tis de overgangquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Sjors, jij vind echt niks leuk de laatste tijd
Victor is welquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
‘Tis de overgang![]()
Die eerste trouwens wel en die drie iets vollere dames
Ja, dat is echt jammer inderdaadquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:54 schreef Strani het volgende:
Okay, mooi begin wel. Maar het wordt zometeen vast verpest met een overgeproduceerde beat.
Die heb ik nog meegepakt tussendoor! Was het optreden anders dan in de heats?quote:
Als je de polls bekijkt, denk ik niet dat Dotter buiten de eerste 3 in de televoting gaat eindigen en ook niet dat The Mamas boven haar eindigen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:54 schreef lashatumbai het volgende:
Kom even binnenwippen:
Dotter gaat niet de televote winnen. Ik voel het aan alles. Zij moet het van de jury hebben wil ze vanavond winnen. Ik denk dat the Mamas meer kans maken op de meeste punten van de televoters.
Dat had ik willen zienquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:55 schreef Fascination het volgende:
Had zij bulletproof niet kunnen zingen
Nee, niet Victorquote:
Ja, dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:57 schreef TheArt het volgende:
Mariëtte, had die gitaar nou thuisgelaten hadden we de vorige keer gezegd.
Alleen de beat in het refrein doet het m voor mij, die vind ik wel wat.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:58 schreef Niels93 het volgende:
Oke ik ben vast de enige die Felix in Rotterdam wil zien, maar dit is zo'n fijn lied i can't
Ik wil het nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:58 schreef Em31 het volgende:
Ik heb echt geen idee meer wie gaat winnen![]()
Straks is het ineens Felix
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:59 schreef Cee het volgende:
Zag vandaag een plaatje van hem bij een hand sanitizer pompje en de tekst Boys with Hand Lotions.
Je hebt nog niet eens geluisterdquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:00 schreef Strani het volgende:
Kom op mensen, dit is zo slecht. Hoe kan dit hier staan?
Heb 't niet echt gevolgd Zweden maar volgens mij niet veranderd.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:56 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die heb ik nog meegepakt tussendoor! Was het optreden anders dan in de heats?
Jij weet dus straks als eerste wie gewonnen heeftquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik loop voor op jullie he
En van deze heb ik ook de voorronde gezien
Ja dat heb ik ook ineensquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:01 schreef BramVeen het volgende:
Ik ben echt bang dat dit dadelijk nog de winst pakt
Hahaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij weet dus straks als eerste wie gewonnen heeft![]()
(was grapje hoor, ik weet het dat we vorige week zaten te kijken)
Meest rechts ook, toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:01 schreef Niels93 het volgende:
Ik. Wil. Dit.
Die jongen links van hem was vorig jaar trouwens ook sidekick bij Tamta op het ESF
En zelf vertoont deze knakker geen greintje emotiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:01 schreef Strani het volgende:
Sowieso ook een hele slechte boodschap natuurlijk. Straks gaan al die tienerjongetjes nog denken dat het écht OK is om emoties te hebben. Laat staan tonen
Zweedse gladde gluipcavia die denkt dat alle tienermeisjes op hem gaan stemmenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Als dit wint dan zullen ze het zelfde lot ondergaan als B. Ingrosso.
Van mij welquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:02 schreef Strani het volgende:
Mag je hier dingen zeggen over de odds of is dat spoilen?
Haha ja inderdaadquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En zelf vertoont deze knakker geen greintje emotieJa nu die blijdschap na afloop, maar dat is niet TIJDENS natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |