dat is waar, aan 2cm langere voeten heeft hij weinigquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt eraan wat hij precies groter zou willen hebben
Jebentzellufquote:
Dit is een beetje als of een puppy probeert te grommenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet als ik jou een kopje kleiner maak
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:42 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dit is een beetje als of een puppy probeert te grommen
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even de OP aangepast met wat liefs.
Wil ik ookquote:
dat klinkt echt heel goedquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:23 schreef Elvi het volgende:
Ik heb geluncht met een vegan mexicaanse kapsalon![]()
was erg lekker.
Je hebt een vegan- obsessie?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:23 schreef Elvi het volgende:
Ik heb geluncht met een vegan mexicaanse kapsalon![]()
was erg lekker.
Het was ook echt erg goedquote:
Ja ik heb inderdaad even een vegan obsessiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt een vegan- obsessie?![]()
Omdat je het goed vind voor de planeet dat met met z’n alles minder dieren / dieren producten eten?
Want je hebt last van de melk en vlees producten?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het was ook echt erg goedIk had ook een taro-chai-latte. Ik ga zeker terug
[..]
Ja ik heb inderdaad even een vegan obsessie![]()
Ik wil meer plantaardig eten omdat ik denk dat het beter is voor mijn gezondheid ipv alle melkproducten, vlees, en dingen met een lijst aan ingredienten waarvan ik niet snap waarom het erin zit.
Ik zal niet 100% hardcore vegan worden, maar wat meer 'eetwissels' (zoals het voedingcentrum dat zo mooi zegt) met vegetarische of vegan producten vind ik prima.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil ook een dutje maar ben op mijn werk
Klaar om hier in te trekken.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |