Ik heb toen zo een spin gekocht voor 2 tientjes, makkelijk op de hogedruk reiniger. Al een paar x van pas gekomenquote:
Vroem, heb je een foto? Mooi zuksquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Heb net een rondje in onzen Ed gereden.. Was top
Foto van Ed?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:24 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vroem, heb je een foto? Mooi zuks
Wat voor iets is dat?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:23 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik heb toen zo een spin gekocht voor 2 tientjes, makkelijk op de hogedruk reiniger. Al een paar x van pas gekomen
Waar verstop jij je zooi dan mee?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:23 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik heb toen zo een spin gekocht voor 2 tientjes, makkelijk op de hogedruk reiniger. Al een paar x van pas gekomen
Dat is een dun slangetje wat een straal water naar achter verplaatst, en zich zo voorruit stuwt en de boel ontstopt en reinigt. Rioolspin.quote:
3 omhoog en 1 naar voren.leuk spul.quote:
Teveel wc papier en te dunne rioolleiding.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar verstop jij je zooi dan mee?
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-03-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
van de vrouw??quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Teveel wc papier en te dunne rioolleiding.
Kut Sara.quote:
Oké zal eens kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat is een dun slangetje wat een straal water naar achter verplaatst, en zich zo voorruit stuwt en de boel ontstopt en reinigt. Rioolspin.
Die is patiënt zero tochquote:
ga je sara zoenen???????????????????????????????????quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:41 schreef mario390 het volgende:
in de krant staat sara heeft nur leichte symptome is straks weer gezoend
terwijl ze corona heeft niet handig.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:41 schreef Nizno het volgende:
patient zero is eigenlijk best een stomme benaming. patient 1 is logischer
[..]
ga je sara zoenen???????????????????????????????????
nou dat bedoel ik iddquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
terwijl ze corona heeft niet handig.
niet mee zoenen danquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kenn haar niet misschien nur van zien
mijnheer gelieve niet te blokkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |