Sowquote:
Ik noem mensen in een andere reeks wel eens debiel. Dan valt dit nog meequote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sow![]()
Dat zeg je toch zomaar niet tegen je geliefde users
Ongehoord taalgebruik voor een dame en mod.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik noem mensen in een andere reeks wel eens debiel. Dan valt dit nog mee
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ongehoord taalgebruik voor een dame en mod.
Wat ga jij vandaag doen?quote:
Bijna net zo spannend als hier. Ik ga zo een beetje wandelen denk ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga sporten en daarna mijn trap schuren
Wandelen is wel lekker. De zon schijnt ookquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bijna net zo spannend als hier. Ik ga zo een beetje wandelen denk ik.
Ja daarom. Nog even naar buiten met de kleine man voor hij naar opa en oma gaatquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wandelen is wel lekker. De zon schijnt ook
Oh dat zijn wel de leuke dingen om te doenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja daarom. Nog even naar buiten met de kleine man voor hij naar opa en oma gaat
En nu is het weer er ook naar. Morgen schijnt het weer bagger te wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat zijn wel de leuke dingen om te doen
Niet zo leuk als een goede pot F1. Zometeen rijd ik de ronde van Spanjequote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat zijn wel de leuke dingen om te doen
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet zo leuk als een goede pot F1. Zometeen rijd ik de ronde van Spanje
Één van die twee is Flippie helemaal nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ongehoord taalgebruik voor een dame en mod.
Dat tweede danquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Één van die twee is Flippie helemaal niet
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laten we snel het topic vol posten dan leest ze het niet
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laten we snel het topic vol posten dan leest ze het niet
Te laatquote:
Haha, nou ik vrees dat ik mijn leven teveel op orde heb om daarin te veranderenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit ben jij over een paar jaar
Wacht maar tot je straks dertig bent. Dan heb je zo dat figuur te pakken. Net als.haags en ikquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, nou ik vrees dat ik mijn leven teveel op orde heb om daarin te veranderen
Eenschquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wacht maar tot je straks dertig bent. Dan heb je zo dat figuur te pakken. Net als.haags en ik
Ik ben 30 en heb dat nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wacht maar tot je straks dertig bent. Dan heb je zo dat figuur te pakken. Net als.haags en ik
Jij bent nog erger?quote:
Nee joh, zie er nog altijd max 23/24 jaar uit dus no worriesquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom er juist alleen maar van aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik raad iedereen stress aan na de dertigste verjaardag.
Val je geweldig van af.
Dat is volgens mij geen kloon maar een of andere Facebook-Ria vanuit Utopiaquote:
Ow nee ik kan juist niet eten van stressquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom er juist alleen maar van aan.
Ben een stresseter.
Wat een vriendelijk ontvangstquote:
Ohquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is volgens mij geen kloon maar een of andere Facebook-Ria vanuit Utopia
Geen Facebook, geen Ria maar heb wel gepost in UTO (zoals half FOK!)quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is volgens mij geen kloon maar een of andere Facebook-Ria vanuit Utopia
Welkomquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Geen Facebook, geen Ria maar heb wel gepost in UTO (zoals half FOK!)
Leuk dat je er bent. Welkomquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Geen Facebook, geen Ria maar heb wel gepost in UTO (zoals half FOK!)
Ik dacht ook dat alle landen van de wereld onmogelijk was toen jij het deed en dat is me ook gelukt. Komt goedquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, heb een debiel moeilijke quiz gevonden.
https://www.jetpunk.com/u(...)s-of-europe-on-a-map
Dit gaat mij niet lukken.
Dat zijn er maar 196, dit zijn er 1153. En van de meeste heb ik nooit gehoord.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat alle landen van de wereld onmogelijk was toen jij het deed en dat is me ook gelukt. Komt goed
47 (lol)quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, heb een debiel moeilijke quiz gevonden.
Dit gaat mij niet lukken.
Heb je alle presidenten van Amerika ook weleens gedaan? Over de verkiezingen gesproken. Ik kwam tot 28 ofzo volgens mijquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn er maar 196, dit zijn er 1153. En van de meeste heb ik nooit gehoord.
Met kennis van voetbalclubs kom je wel een eind in Liechtenstein en Andorra, maar IJsland of Letland, vergeet het maar.
Ik kom tot 146 na 2 keer.
Geloof niet dat iemand ze allemaal heeft.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
47 (lol)
Hoe moet ik al die stukjes in Bulgarije weten joh
Wel paar keer gedaan, maar blijven er nooit genoeg hangen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je alle presidenten van Amerika ook weleens gedaan? Over de verkiezingen gesproken. Ik kwam tot 28 ofzo volgens mij
En voor je dertigste?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik raad iedereen stress aan na de dertigste verjaardag.
Val je geweldig van af.
Welke quiz?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had score van 216 op de quiz, maar hij wil niet meer updaten
Waarom weet jij die dingen?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, niet dus. Heb er maar 216 van de 1153.quote:
Dan nog, ik weet er misschien 12, die van NLquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, niet dus. Heb er maar 216 van de 1153.
Hoor niet eens bij de beste 5%.
Het is 1ste level he? Dat is in ieder land anders.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan nog, ik weet er misschien 12, die van NL
Topografie is leuk. Dankzij Kaneel weet ik nu ook alle landen ter wereldquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan nog, ik weet er misschien 12, die van NL
Hmm, ja, ok, maar dan nogquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is 1ste level he? Dat is in ieder land anders.
In de UK zijn het de Home Countries plus de Crown dependencies. In Belgie zijn het Vlaanderen, Wallonie en Brussel. Dat lukt allemaal wel toch?
Verder tellen aardig wat hoofdsteden mee, en ken ik een aantal namen vanuit het voetbal (Liechtenstein, Luxemburg, Portugal, Andorra). Dan ben je er al snel.
Had vroeger een mooie grote atlas van mijn opa gekregen voor mijn verjaardag. Opa wist dat ik topografie leuk vond, en hij deelde deze passie. Hij was vroeger zeeman geweest en had de hele wereld over gevaren, dus wist er al veel van.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Topografie is leuk. Dankzij Kaneel weet ik nu ook alle landen ter wereld
Ik ga niet proberen tot 1153, want al die IJslandse en Balkan dingen kan ik toch niet spellen, al zou ik ze onthouden. Toch wil ik proberen 350 te halen, zodat ik bij de beste paar leden sta.quote:
Haha baasquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had vroeger een mooie grote atlas van mijn opa gekregen voor mijn verjaardag. Opa wist dat ik topografie leuk vond, en hij deelde deze passie. Hij was vroeger zeeman geweest en had de hele wereld over gevaren, dus wist er al veel van.
Alleen de nieuwe namen van alle landen waren een beetje moeilijk voor hem. Al die landen die onafhankelijk werden in Afrika en Azië bijvoorbeeld.
Kon ik lekker de juffrouw verbeteren op de basisschool
[..]
Ik ga niet proberen tot 1153, want al die IJslandse en Balkan dingen kan ik toch niet spellen, al zou ik ze onthouden. Toch wil ik proberen 350 te halen, zodat ik bij de beste paar leden sta.
rtquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het wel belangrijk om enigszins te weten waar landen liggen, maar ik heb verder weinig met topografie
Op de middelbare waren de leerlingen en docenten ook nog verbaasd. Dat ik allemaal plekken kende in Italië toen het ging over havens, of dat ik dingen wist over de geschiedenis van Duitsland. Bedankt opa en voetbal.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha baas
Mijn vader heeft ook lang op zee gezeten dus dat zat er al snel in bij mij en mijn broertje inderdaad
Als ik kinderen krijg welquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de middelbare waren de leerlingen en docenten ook nog verbaasd. Dat ik allemaal plekken kende in Italië toen het ging over havens, of dat ik dingen wist over de geschiedenis van Duitsland. Bedankt opa en voetbal.
Ja, je krijgt toch wat mee natuurlijk van de interesses. Ga ik mijn kinderen ook wel geven denk ik.
Nederland, België, UK, paar in Duitsland, Italië en Spanjequote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon sperma donor worden.
[..]
Welke allemaal?
Iig de meest relevante voor je.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nederland, België, UK, paar in Duitsland, Italië en Spanje
Rullevant bedoel jequote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iig de meest relevante voor je.
Ik kreeg vroeger Fifa 99 van mijn opaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had vroeger een mooie grote atlas van mijn opa gekregen voor mijn verjaardag. Opa wist dat ik topografie leuk vond, en hij deelde deze passie. Hij was vroeger zeeman geweest en had de hele wereld over gevaren, dus wist er al veel van.
Alleen de nieuwe namen van alle landen waren een beetje moeilijk voor hem. Al die landen die onafhankelijk werden in Afrika en Azië bijvoorbeeld.
Kon ik lekker de juffrouw verbeteren op de basisschool
[..]
Ik ga niet proberen tot 1153, want al die IJslandse en Balkan dingen kan ik toch niet spellen, al zou ik ze onthouden. Toch wil ik proberen 350 te halen, zodat ik bij de beste paar leden sta.
Dat doet alleen dudorquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er zijn hier best veel leden die alleen posten in de aanwezigheid van een vrouwelijk lid
?quote:
Ja ik zat me meer te focussen op provincies dat ik die helemaal vergatquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
Je kent Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland toch wel?
Daarnaast Gibraltar, Man, Jersey en Guernsey.
Dat boeit mij nou niets, mannen of vrouwen, als het maar gezellig chatten isquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er zijn hier best veel leden die alleen posten in de aanwezigheid van een vrouwelijk lid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiid niet al te serieus nemen. Zelfs de meest fanatieke clowns volharden niet in zo'n langdurige actquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat boeit mij nou niets, mannen of vrouwen, als het maar gezellig chatten is
Ik vergeet altijd een paar Duitse, Franse, Spaanse en Italiaanse die ik wel weet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zat me meer te focussen op provincies dat ik die helemaal vergat
Vind Sporcle wel wat fijnere site dan deze moet ik zeggenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd een paar Duitse, Franse, Spaanse en Italiaanse die ik wel weet.
Is gewoon te veel om allemaal te onthouden.
Wat hoort hier volgens jou wel thuis?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:34 schreef Jippie68 het volgende:
Maar hoort topografie niet in MEN thuis? Maamt mij verder niets uit natuurlijk, doe lekker wat je wil hier
Dat is niet aan mij, dat bepalen jullie zelf tochquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat hoort hier volgens jou wel thuis?
Geen idee. Er wordt hier over alles gesproken. Van politiek tot filosofie tot sport tot whatever. Weinig onzin in ieder geval in tegenstelling tot het subforum waar deze sc staatquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij, dat bepalen jullie zelf toch
Al een tijd niet geweest.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind Sporcle wel wat fijnere site dan deze moet ik zeggen
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ook wel eens bewust niet in dit topic postZouden meer mensen aan zich moeten houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat er geen Nederlandstalige site is. Niet dat mijn Engels nou niet van niveau is maar wat meer Nederlands-gerelateerde quizjes is wel leukquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al een tijd niet geweest.
Weet dat ik hem toen zeer beperkt vond in aanbod.
Het gaat hier vaak over IF, Fifa, Cod, DBS, F1, NBA en haar grijs vervenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:34 schreef Jippie68 het volgende:
Maar hoort topografie niet in MEN thuis? Maamt mij verder niets uit natuurlijk, doe lekker wat je wil hier
Zou je eigenlijk al mee moeten nemen naar EK om de pingelsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha, Teun weer een pingel.
Wat een baas.
Prachtig dat hij er zoveel heeft gemaakt, ze niet eens geweldig inschiet, maar toch de keeper er iedere keer naast zit. Goede kwaliteit om in je team te hebben.
Zijn 14de rake strafschop van het seizoen al.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk al mee moeten nemen naar EK om de pingels
Heb je tenminste zekerheidjequote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn 14de rake strafschop van het seizoen al.
Heb je aan Berghuis al genoegquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk al mee moeten nemen naar EK om de pingels
Die is zich inmiddels wel onmisbaar aan het maken inderdaad. Doet tie goedquote:
Ik vind dit een matige actquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:22 schreef Kiid het volgende:
Maar op mij kan je altijd rekenen vriend. Ik ben er voor de gewone fokker
Dus eigenlijk het enige serieuze topic in ONZ?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Er wordt hier over alles gesproken. Van politiek tot filosofie tot sport tot whatever. Weinig onzin in ieder geval in tegenstelling tot het subforum waar deze sc staat
Klinkt wel als een hoog testosterongehaltequote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het gaat hier vaak over IF, Fifa, Cod, DBS, F1, NBA en haar grijs verven
Moet nog een nacht blijven, gaat al wel beter en mag morgen naar huisquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
He Woudje, jij ook hier? Alles OK met je schoonmoeder?
Ik duim voor je!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet nog een nacht blijven, gaat al wel beter en mag morgen naar huis
Zo zou je het kunnen omschrijven jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:12 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk het enige serieuze topic in ONZ?
Op de marktquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stel jullie zouden een doos vol dvd's en een doos voor cd's hebben.
Waar zouden jullie die verkopen?
Niet. Ik zou ze naar kringloopwinkel brengen of wegflikkerenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kringloop inderdaadquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet. Ik zou ze naar kringloopwinkel brengen of wegflikkeren
Dat zijn geen euro'squote:
Heb geeneens een cd-speler meer.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:29 schreef R-woud93 het volgende:
Cd's zijn ook wel leuk om te houden, heeft wel wat
Ik zit hier nu rond te kijken maar volgens mij kan ik ze ook alleen afspelen via mijn PCquote:
hey maatquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit hier nu rond te kijken maar volgens mij kan ik ze ook alleen afspelen via mijn PC
Zo zou je mij wel kunnen omschrijvenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:13 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klinkt wel als een hoog testosterongehalte
In een grote doos op marktplaats voor 20¤ danquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn geen euro's
[..]
Heb geeneens een cd-speler meer.
Of gewoon je kontje erbij verkopen en de waarde zo omhoog flikkeren.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
In een grote doos op marktplaats voor 20¤ dan
Zou ze weggeven.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
De mensen die bij de kringloop lopen krijgen al geld van de overheid. Ze hebben niet nóg meer gratis geld nodigquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn geen euro's
[..]
Kun je ze beter weggooienquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
In een grote doos op marktplaats voor 20¤ dan
Dat was ook mijn suggestie maar hij wil ze verkopenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je ze beter weggooien
Je wilt dat marktplaats gedoe toch niet voor die paar centen
Zou eerst even checken of er zeldzame CD's tussen zitten... zijn best veel waard.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn geen euro's
[..]
zeldzame exemplaren is wel een markt veur heur. En oude boeken zijn altijd goed.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
Sws oude cd'smet oude boeken kun je nog je kont afvegen
Je kan beter oude pokemonkaarten hebben iddquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
Sws oude cd'smet oude boeken kun je nog je kont afvegen
is dat die gele eekhoornquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan beter oude pokemonkaarten hebben idd
Ik heb m'n zilveren articuno nogquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan het me bijna niet voorstellen, maar zal wel gaan kijken als ik eens tijd heb.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou eerst even checken of er zeldzame CD's tussen zitten... zijn best veel waard.
Heb hier een paar van die oude 2-on-1 CDs (ouwe elpees op cd); op Amazon toch tussen de 80 en 120 dollar.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan het me bijna niet voorstellen, maar zal wel gaan kijken als ik eens tijd heb.
Stuur maar je rek vriendquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De helft is 3750 euro dus bod geaccepteerd
Draait die lekkere muziek?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
Een van de buren denkt dat z'n huis een moskee is
Van dat Arabische gejengelquote:
Damn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb hier een paar van die oude 2-on-1 CDs (ouwe elpees op cd); op Amazon toch tussen de 80 en 120 dollar.
https://www.amazon.com/Sw(...)09401&s=music&sr=1-2
Lekker dan.quote:
Islamisatie is als honden ik vind het prima zolang ik ze zelf niet in de buurt heb.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
En dan zijn er alsnog mensen als naatje en fokkie die de islamisering geweldig vinden
Nooit gezegd. Maar ik zie graag andersquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
En dan zijn er alsnog mensen als naatje en fokkie die de islamisering geweldig vinden
Ik ookquote:
Flippiee uses Morti in wangen knijpen. Morti is knock outquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Articuno uses ice beam. Critical hit!
https://play.pokemonshowdown.com/quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Articuno uses ice beam. Critical hit!
Keer zo'n gozer van fok voor een tientje wat uit laten zoeken, daarna bleek dat zijn maten niet meer wilde spelen.quote:
Kopen?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ook Pokémon kaarten trouwens
Doe er niks meer meequote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keer zo'n gozer van fok voor een tientje wat uit laten zoeken, daarna bleek dat zijn maten niet meer wilde spelen.
[..]
Kopen?
Oh wat kutquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keer zo'n gozer van fok voor een tientje wat uit laten zoeken, daarna bleek dat zijn maten niet meer wilde spelen.
[..]
Kopen?
Gaan ze weer eens winnen vandaag?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Kopen?
Och, misschien foto van de doos ergens neerzetten en hopen dat iemand paar tientjes biedt.quote:
Vast niet.quote:
Net gevecht gewonnen maar moet nog naar supermarktquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://play.pokemonshowdown.com/
Kom spelen dan.
Users online: 14050quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://play.pokemonshowdown.com/
Kom spelen dan.
Deed dit vroeger vaak, pas geleden weer account gemaakt maar nog weinig gespeeld.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Users online: 14050
Wel populair spelletje
Ken het hele spel niet, ziet er wel geinig uitquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deed dit vroeger vaak, pas geleden weer account gemaakt maar nog weinig gespeeld.
En wat is de duurste Pokémon kaart dan? Want ik heb dat laatst eens bekeken toen het er in een ander topic over ging en de duurste was ongeveer 100¤.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die leveren al iets meer op in speciale uitgaven vooral.quote:
Als je een hele stapel van die dingen hebt tikt dat toch lekker aan hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
En wat is de duurste Pokémon kaart dan? Want ik heb dat laatst eens bekeken toen het er in een ander topic over ging en de duurste was ongeveer 100¤.
Nou wat een rijkdom zeg.
[..]
Die leveren al iets meer op in speciale uitgaven vooral.
Ja dan moet je alleen maar dure hebben. Hoe groot is die kans?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als je een hele stapel van die dingen hebt tikt dat toch lekker aan hoor
Ja daar heb je een puntquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dan moet je alleen maar dure hebben. Hoe groot is die kans?
Dan heb je niet echt goed gekeken. De echt dure kaarten zijn meer waard dan een tonquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
En wat is de duurste Pokémon kaart dan? Want ik heb dat laatst eens bekeken toen het er in een ander topic over ging en de duurste was ongeveer 100¤.
Nou wat een rijkdom zeg.
[..]
Laat maar zien.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt goed gekeken. De echt dure kaarten zijn meer waard dan een ton
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:13 schreef dud0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit zijn de duurste. Die bovenste worden er maar twee van aangeboden dus waarschijnlijk de reden dat die zoveel boven de rest zit.
single Pokemon card sold for $195,000 last week, making "Pikachu Illustrator" the most expensive one in existence, according to Kotaku. "Pikachu Illustrator" sold for $195,000.quote:
Ja en die kaart was voor Jan en alleman verkrijgbaar? En die zal iemand die vroeger Pokémon gespeeld heeft op z'n zolder liggen?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
single Pokemon card sold for $195,000 last week, making "Pikachu Illustrator" the most expensive one in existence, according to Kotaku. "Pikachu Illustrator" sold for $195,000.
PSA grading is overrated en alleen voor collectors interessant. Zoek je Shadowless charizard eens op een trading site op en kijk dan eens of die alsnog 10k waard isquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:19 schreef Kiid het volgende:
Mocht je in het bezit zijn van een PSA 9/10 charizard uit de allereerste serie dan kan die ook heel veel waard zijn. Helemaal als het een shadowless versie is. Dan is het meer dan 10k waard
https://www.ebay.com/sch/(...)shadowless+charizardquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
PSA grading is overrated en alleen voor collectors interessant. Zoek je Shadowless charizard eens op een trading site op en kijk dan eens of die alsnog 10k waard is
Succes.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga morgen direct door mijn collectie snuffelen.
Volgende week ben ik een rijk man
En dan speel ik geen eens Pokémon.quote:
Dat klopt. Het is niet voor niets dat ze zo hoog zijn, maar jij komt aan met een lulverhaal dat de duurste kaart max 100 euro waard isquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:22 schreef dud0r het volgende:
En alles wat je toen uit een pakje trok en niet gelijk in drie sleeves waaronder een hardcase hebt gestopt ga je nu nooit meer een PSA grading krijgen die zo hoog is.
Voor collectors....en eBay is geen card trading site. Zoek eens op de bekende trading sites naar een near mint.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
https://www.ebay.com/sch/(...)shadowless+charizard
Staan er een paar op. Hoeveel een kaart waard is hangt juist heel erg af van de staat waarin het verkeerd. Dus die 'grading' is niet overrated. Dat is de enige manier om zeker te stellen in wat voor staat een kaart verkeerd
Oja, zijn collectors uitgesloten? Dus jij zegt dat een pokemon kaart max 100 euro waard kan zijn omdat dat het hele spaarpotje is van je 9-jarige buurjongetjequote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor collectors....en eBay is geen card trading site. Zoek eens op de bekende trading sites naar een near mint.
We hadden het over kaarten die je van vroeger hebt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat klopt. Het is niet voor niets dat ze zo hoog zijn, maar jij komt aan met een lulverhaal dat de duurste kaart max 100 euro waard is. Dan begin je met terugkrabbelen als we het over de zeldzamere exemplaren gaan hebben
Wat staat hier nou? Wat is de duurste pokemonkaart of wat de duurste pokemon kaart die ik op de zolder heb liggen. Zeg het maar hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou wat een rijkdom zeg.
[..]
Het ging al over de kaarten die je op zolder hebt liggen dus dat was daarop door gegaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat staat hier nou? Wat is de duurste pokemonkaart of wat de duurste pokemon kaart die ik op de zolder heb liggen. Zeg het maar hoor
Alles wat in goede conditie is en uit de oude serie kan in potentie heel veel geld waard zijn. En dat zijn gewoon kaarten die je destijds had kunnen kopen. Alleen de pakjes uit die tijd zijn nu per stuk al +- 200 euro waard. Daar kon je vroeger twee van die hele boxen van kopen. Die dan nu weer bij elkaar meer dan 10k waard zouden zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het ging al over de kaarten die je op zolder hebt liggen dus dat was daarop door gegaan.
Mijn kaarten zijn uit de jaren 90 volgens mij, ik loop binnenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alles wat in goede conditie is en uit de oude serie kan in potentie heel veel geld waard zijn. En dat zijn gewoon kaarten die je destijds had kunnen kopen. Alleen de pakjes uit die tijd zijn nu per stuk al +- 200 euro waard. Daar kon je vroeger twee van die hele boxen van kopen. Die dan nu weer bij elkaar meer dan 10k waard zouden zijn.
Ik ben wel geïnteresseerdquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn kaarten zijn uit de jaren 90 volgens mij, ik loop binnen
Ik ga eerst zelf even op zoektocht, ik laat mij geen oor aannaaienquote:
Ik geef je groot gelijkquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga eerst zelf even op zoektocht, ik laat mij geen oor aannaaien
Onzin heb alles first gen en hooguit een tientje. Die shit is in zulke grote oplages gemaaktquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alles wat in goede conditie is en uit de oude serie kan in potentie heel veel geld waard zijn. En dat zijn gewoon kaarten die je destijds had kunnen kopen. Alleen de pakjes uit die tijd zijn nu per stuk al +- 200 euro waard. Daar kon je vroeger twee van die hele boxen van kopen. Die dan nu weer bij elkaar meer dan 10k waard zouden zijn.
Ik was net zo positief, bedankt Mortaxxquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onzin heb alles first gen en hooguit een tientje. Die shit is in zulke grote oplages gemaakt
Je hebt alles first gen? Wat is alles? Een paar magikarps, of de eerste pokemon series inclusief holo's?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onzin heb alles first gen en hooguit een tientje. Die shit is in zulke grote oplages gemaakt
Ben soms gewoon te eerlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was net zo positief, bedankt Mortaxx
Ga dan achter de vrouwen aan ipv hier postenquote:
Of mannenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ga dan achter de vrouwen aan ipv hier posten
Ik heb vrijdag op het werk tijdens de vergadering de mededeling gekregen dat ik hier respectvol mee moet om gaanquote:
Dan hebben ze weinig problemen bij jou op het werk!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag op het werk tijdens de vergadering de mededeling gekregen dat ik hier respectvol mee moet om gaan
Seizoen begint net hé, volgende maand kunnen we weer los met klagenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan hebben ze weinig problemen bij jou op het werk!
Die kwam ik net ook tegen jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
K&W / Als ontzwangeren niet gemakkelijk gaat #001
Inso zit weer aan de drank jongens
Zijn niet enorm aanwezig en ik zou niet weten op welke manierquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ga dan achter de vrouwen aan ipv hier posten
Je bent mod op den FOK!'s, dit moet goed komenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zijn niet enorm aanwezig en ik zou niet weten op welke manier
Farming Simulator.quote:
Ah farming Simulator vond ik altijd shit graphics hebben. Maar is alweer lang geleden die ik toen speelde. Voelde als een early acces game. Maar is jaren terug.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Farming Simulator.
Maar ben even gestopt, was met quizje bezig. Nu speelt vriendin Sims 4.
Zat te denken dat het misschien leuk is als ik het topic op zaterdag gewoon open houd. Dan kunnen de mensen ook nog tijdens het uitgaan met elkaar hier tsjatten zoals naadjequote:Op zondag 8 maart 2020 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
Het topic is nog steeds open jongens laten we daar gebruik van maken
Je bent het gewoon vergetenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zat te denken dat het misschien leuk is als ik het topic op zaterdag gewoon open houd. Dan kunnen de mensen ook nog tijdens het uitgaan met elkaar hier tsjatten zoals naadje
Daar heb je gelijk in, maar dat komt ook wel omdat ik in het weekend minder vaak aan fok denk. Doordeweeks weet ik dat ik de boel met afsluiten zodra ik naar bed ga.quote:
Heb nog niet gekeken, geen tijd gehadquote:
Zondag is de perfecte dagquote:Op zondag 8 maart 2020 15:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb nog niet gekeken, geen tijd gehad
Heb een drukke zondag achter de rug, en ja dat is best zeldzaam inderdaadquote:
Is alleen met vrouwen in de buurt vriendquote:Op zondag 8 maart 2020 17:06 schreef Jippie68 het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk dat het helemaal niet druk is hier. Was vergeten hoe serieus deze SC is
Een of andere ouwe taart die in dts postquote:
Oooohquote:Op zondag 8 maart 2020 17:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een of andere ouwe taart die in dts post
Dacht dat je niet meer tegen mij ging praten.quote:
Ik heb nog nooit een taart zien posten, weet niet wat voor bril jij draagt?quote:Op zondag 8 maart 2020 17:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een of andere ouwe taart die in dts post
Oh ja even vergetenquote:Op zondag 8 maart 2020 17:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooooh
[..]
Dacht dat je niet meer tegen mij ging praten.
Ik zou het eens benadrukken. Zijn genoeg vrijgezellen hier die op iedere vrouw duikenquote:Op zondag 8 maart 2020 17:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, als ik post ben ik zelf in de buurt. Of geldt het dan niet?
Ook niet vrijgezellen met de naam Kiid.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou het eens benadrukken. Zijn genoeg vrijgezellen hier die op iedere vrouw duiken
Deze vrouw is getrouwd, dus bespaar de moeite van het bespringen.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou het eens benadrukken. Zijn genoeg vrijgezellen hier die op iedere vrouw duiken
Eensquote:Op zondag 8 maart 2020 17:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook niet vrijgezellen met de naam Kiid.
Alles kan kapot. Ben je knap?quote:Op zondag 8 maart 2020 17:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Deze vrouw is getrouwd, dus bespaar de moeite van het bespringen.
Bespaar je de moeite, oer en oerlelijk, 1,52 m lang, 350 kg zwaar, cup AA en last van zware psoriasis op mijn hoofd.quote:
Hmmm, niet echt mijn standaard iddquote:Op zondag 8 maart 2020 17:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, oer en oerlelijk, 1,52 m lang, 350 kg zwaar, cup AA en last van zware psoriasis op mijn hoofd.
Het moet wel iemand zijn waar ik mij niet voor hoef te schamenquote:Op zondag 8 maart 2020 18:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Succes met zoeken, dacht dat ik toch wel een unieke vrouw ben
Misschien schaam ik mij nog wel erger voor jou!quote:Op zondag 8 maart 2020 18:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het moet wel iemand zijn waar ik mij niet voor hoef te schamen
Haha, nee. Iedereen weet hoe ik eruit ziequote:Op zondag 8 maart 2020 18:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Misschien schaam ik mij nog wel erger voor jou!
Maar ik nietquote:Op zondag 8 maart 2020 18:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, nee. Iedereen weet hoe ik eruit zie
Halfje gekregenquote:Op zondag 8 maart 2020 17:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, oer en oerlelijk, 1,52 m lang, 350 kg zwaar, cup AA en last van zware psoriasis op mijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |