Ik denk in de kleedkamer, heb daar nog een grote kale witte muur.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:57 schreef minilot het volgende:
[..]*applausje*
Wat een werk!Waar in huis komt -ie?
Mijn verkouden koortsbrein dacht bij het lezen hiervan even dat je een hele kamer in huis gewijd aan kleden hebt.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk in de kleedkamer, heb daar nog een grote kale witte muur.
-grinnik-quote:Op zondag 8 maart 2020 17:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn verkouden koortsbrein dacht bij het lezen hiervan even dat je een hele kamer in huis gewijd aan kleden hebt.
Zoiets en dan blijkbaar nog één lege onbeklede muur, waar die nieuwe zelfgemaakte dan kan. Het leek eventjes heel logisch.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
-grinnik-
Zo'n ruimte met grote vierhoekige vlakken met daarop kleedjes, optimaal uitgelicht?
Serieusquote:Op zondag 8 maart 2020 16:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag ook weer allemaal “gefeliciteerd” appjes. De eerste keer dat ik er felicitaties en bloemen voor kreeg, 4 jaar geleden moest ik even opzoeken waarvoor.
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn verkouden koortsbrein dacht bij het lezen hiervan even dat je een hele kamer in huis gewijd aan kleden hebt.
Ik vond het lief, maar begreep/begrijp het niet echt (net zoals secretaresse dag). Van de Syriers begreep ik (als ik het goed onthouden heb) dat het een waardering is voor vrouwen, wat zij doen voor de samenleving, dat zij het zijn die de wereld vrede geven. Moederdag kennen ze daar nog maar kort en zou de lading niet dekken, want niet iedere vrouw is moeder.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
SerieusWtf. Ik snap dat het voor gelijkheid enzo is hoor maar als ik bloemen krijg puur omdat ik een vagijn heb, voel ik me juist gediscrimineerd
Voor mijn Poolse tante en Russische kennissen is het ook echt wel een dingetje. Kreeg daar vandaag ook appjes van.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vond het lief, maar begreep/begrijp het niet echt (net zoals secretaresse dag). Van de Syriers begreep ik (als ik het goed onthouden heb) dat het een waardering is voor vrouwen, wat zij doen voor de samenleving, dat zij het zijn die de wereld vrede geven. Moederdag kennen ze daar nog maar kort en zou de lading niet dekken, want niet iedere vrouw is moeder.
In NL is het dus geen ding.. In Oostblok landen en Rusland is het een enorm ding.. alle vrouwen krijgen bloemen.. het komt daar dan denk ik uit een soort van vruchtbaarheid ritueel ofzo..quote:Op zondag 8 maart 2020 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
SerieusWtf. Ik snap dat het voor gelijkheid enzo is hoor maar als ik bloemen krijg puur omdat ik een vagijn heb, voel ik me juist gediscrimineerd
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vond het lief, maar begreep/begrijp het niet echt (net zoals secretaresse dag). Van de Syriers begreep ik (als ik het goed onthouden heb) dat het een waardering is voor vrouwen, wat zij doen voor de samenleving, dat zij het zijn die de wereld vrede geven. Moederdag kennen ze daar nog maar kort en zou de lading niet dekken, want niet iedere vrouw is moeder.
Ik ben ook nog nooit gefeliciteerd met mijn geslacht gelukkig dus ik maak me verder niet druk. Maar ik vind het wel heel maf en vooral onbegrijpelijk en ook onwenselijk.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
In NL is het dus geen ding.. In Oostblok landen en Rusland is het een enorm ding.. alle vrouwen krijgen bloemen.. het komt daar dan denk ik uit een soort van vruchtbaarheid ritueel ofzo..
Ik zou me er niet zo druk om maken en er gewoon van genieten.. want dat mag ook enzo..
Ik zou het er vanaf laten hangen hoe het ding is geweest. Is het een dure zou ik de moeite nemen om er naar te laten kijken.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemiddag.
Hopelijk kunnen de culinair-experts troostende woorden geven.
Mijn keukenmachine is zojuist van het aanrecht gevallende knop is eraf, die is er wel weer op te draaien. Hij doet dan nog iets, maar niet volgens de standen zoals het hoort.
Zou er nog hoop zijn dat ie gemaakt kan worden?
Tja wat is duur. Ik ga eens kijken of ik er nog garantie over heb.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zou het er vanaf laten hangen hoe het ding is geweest. Is het een dure zou ik de moeite nemen om er naar te laten kijken.
Iets laten vallen valt niet onder de garantie. Die is er tegen productiefouten van de fabrikantquote:Op zondag 8 maart 2020 18:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tja wat is duur. Ik ga eens kijken of ik er nog garantie over heb.
Een instap braun vs een kitchenaid. Bij de laatste zou ik moeite doen, bij de eerste nietquote:Op zondag 8 maart 2020 18:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tja wat is duur. Ik ga eens kijken of ik er nog garantie over heb.
Heb je ook gelijk in. Reparatie dan.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Iets laten vallen valt niet onder de garantie. Die is er tegen productiefouten van de fabrikant
Niet lullig bedoelt, maar als zo'n ding zelf aan de wandel gaat, dat was het ook geen heel zwaar/degelijk ding. Vraag je af of zo'n merk veel moeite gaat doenquote:Op zondag 8 maart 2020 18:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in. Reparatie dan.
Al is laten vallen hier iets waar over gediscussieerd kan worden, aangezien hij zelf gevallen is. Nou ja, ik ga het merken.
Welke is het? Hier staat een kenwood en die duikelt niet zomaar van het aanrecht.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in. Reparatie dan.
Al is laten vallen hier iets waar over gediscussieerd kan worden, aangezien hij zelf gevallen is. Nou ja, ik ga het merken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |