Erwten en aardappelsquote:Op zondag 8 maart 2020 08:35 schreef minilot het volgende:
Lucky, wat een enorme hoeveelheid bakken!Wat gaat er als eerste geplant worden?
Huh dat is knapquote:Op zondag 8 maart 2020 08:49 schreef minilot het volgende:
In de categorie Niet Zo Tof: ik hoestte vanmorgen vroeg zó krachtig dat mijn volle tampon eruit schoot, op hevigste moment van menstruatie.![]()
Succes met de aangifte @:Kreator en @:Lonaa - sterkte met je hoofdje
Des ochtends eet ik geen bonen, momenteel. Ik kook ze nu, dan in de hooikist, en dan eten we ze ‘s middags. En morgenmiddag de 2e helft. En dan weer eens geen bonen.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:37 schreef minilot het volgende:
Oeh, foto van @:Sigme met dat fantastische woeste haar én een fantastisch woeste paella!Gaaf om te zien!
@:Sigme Eet je elke ochtend bonen als je daar bent?
Ik heb stamerwten, die worden zo'n 40 centimeter hoog. De bakken zijn 57 hoog.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe hoog zijn die bakken, want als je daar erwten in doet, die moeten toch de hoogte in, kan je die dan nog plukken
Ah, handig dat die er zijn, da’s goed te doen dan. Fiets regelmatig langs volkstuinen en daar zijn die dingen best hoog, dacht dat je nog op een ladder moest.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb stamerwten, die worden zo'n 40 centimeter hoog. De bakken zijn 57 hoog.
Veel moestuiniers hebben bonen. Die heb je ook als lage variant. Minder opbrengst maar de geringe hoogte heeft ook voordelen dus.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, handig dat die er zijn, da’s goed te doen dan. Fiets regelmatig langs volkstuinen en daar zijn die dingen best hoog, dacht dat je nog op een ladder moest.
Niet synchroon, wel herkenbaar.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:55 schreef Kreator het volgende:
Ik negeer de synchroon lopende periodes even.
Ik ben wel benieuwd hoe hoog mijn peulen worden. Als ze opkomen.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb stamerwten, die worden zo'n 40 centimeter hoog. De bakken zijn 57 hoog.
Wel een leuk experimentquote:Op zondag 8 maart 2020 09:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe hoog mijn peulen worden. Als ze opkomen.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar beneden lukt duidelijk nog.
Maar dat sleepliftje... ben er serieus nog niet 1x rechtop uitgekomen.
Straks wat verder omhoog.
Andere lift... verder naar beneden.
Verder mijn hielspoor-voet moppert een beetje..
wel onder de bal van mn voet dus ik vermoed vooraan.. iets te strak.
maar heb hem 1 tikje losse r gedaan want dat zit die andere ook zag ik..
zo nog eens proberen dus.
quote:Op zondag 8 maart 2020 10:01 schreef Uhmmpie het volgende:
Mooie blauwe lucht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar beneden lukt duidelijk nog.
Maar dat sleepliftje... ben er serieus nog niet 1x rechtop uitgekomen.
Straks wat verder omhoog.
Andere lift... verder naar beneden.
Verder mijn hielspoor-voet moppert een beetje..
wel onder de bal van mn voet dus ik vermoed vooraan.. iets te strak.
maar heb hem 1 tikje losse r gedaan want dat zit die andere ook zag ik..
zo nog eens proberen dus.
Doe je wel voorzichtig?We have far more in common than that which devides us..
Jazeker.. ik heb mezelf in de zon geparkeerd en mn schoenen even uit gedaan. Trekt nu snel weg dus denk dat ik zo nog wel een keertje kan.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mooie blauwe lucht!
Doe je wel voorzichtig?
Dat ziet er heel knus uitquote:Op zondag 8 maart 2020 08:05 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik kom hier rond 7u m’n bed uit, dan geef ik de honden een bak brokken, maak de kachel aan en zet een ketel water op de kachel. En dan terug in bed.
Een half uur later gaat de ketel zingen en sta ik op om koffie te zetten. We drinken nu koffie bij de kachel.
Op de kachel staat nu de koffie, een nieuwe ketel water, en een pan bonen. Die kan dan aan de kook komen en even doorkoken. Als straks de kachel uit is kan die dan in de hooikist.
[ afbeelding ]
Het is nu onder de 4 graden buiten, maar er wordt vanmiddag 19 graden verwacht.
Ah, shitquote:
Hm, ja niet alles staat ook even dicht bij mij hoorquote:Op zondag 8 maart 2020 08:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank voor dit inkijkje in een wereld die - denk ik - nogal ver bij de rest van ons vandaan staat.Heb je zelf momenteel eigenlijk een nabije actie in de planning, of te druk met studie en lamastallen schrobben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Nooit gehad, maar ik kan me de ravage voorstellen.
Oh en *boks* . Ik ging gisteren wel halverwege de dag bijna neer van de buikpijn. Goede timingAl die hormonen en dat rondvliegende bloed. Sterkte de komende dagen Krea!quote:Op zondag 8 maart 2020 08:55 schreef Kreator het volgende:
Ik negeer de synchroon lopende periodes even.
Baarmoederprolapsquote:Op zondag 8 maart 2020 09:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Des ochtends eet ik geen bonen, momenteel. Ik kook ze nu, dan in de hooikist, en dan eten we ze ‘s middags. En morgenmiddag de 2e helft. En dan weer eens geen bonen.
Als ontbijt hebben we fruitsalade, met vette kwark, kaneel, lokale rozemarijnhoning, havermout en een flinke hand walnoten (gekocht) en een handje amandelen (van onze eigen bomen hier
).
Pas je een beetje op met proesten en interne zaken? Straks lig je binnenstebuiten ofzo!
In samenwerking met de producenten van toiletpapier en hand sanitizersquote:Op zondag 8 maart 2020 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het corona virus is een complot van vegans.![]()
![]()
Mijn ouders zijn dit jaar voor het eerst gaan langlaufen. Is ze heel goed bevallen, want wel heerlijk de natuur in, ook sportief bezig, maar geen hoogtevrees e.d.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Ziet er altijd zo gaaf uit! Terwijl ik niet de behoefte voel om op skievakantie te gaan
quote:Op zondag 8 maart 2020 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. De complete CD verzameling is zojuist opgehaald door een verzamelaar. Opgeruimd staat netjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |