Diezelfde gemanipuleerde foto's die het kamp-Trump ook gebruikte om te bewijzen dat er wel veel meer mensen aanwezig waren? Net zo betrouwbaar?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:41 schreef Candaasje het volgende:
Foto's, en dit waren geen 'onbekende' activisten.
Meer ga/kan ik er niet over zeggen
Nee hoor, gewoon verslag van de actie.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Diezelfde gemanipuleerde foto's die het kamp-Trump ook gebruikte om te bewijzen dat er wel veel meer mensen aanwezig waren? Net zo betrouwbaar?
Ja, die had dat absoluut aangegrepen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:44 schreef derLudolf het volgende:
Als dat al waar is, dan had Trump ze er vast flink van langs gegeven...
Oh. Alleen op de pc. Raar.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:19 schreef Kreator het volgende:
Dat je belastingaangifte wil doen, maar dat de site van de belastingdienst het weer eens niet doet.
Beetje een rustig programma vandaag hoop ik?quote:
Ik had wel allerlei plannen.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Beetje een rustig programma vandaag hoop ik?
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:04 schreef Candaasje het volgende:
Hahaha![]()
Het was was een 'activisten-workshop'![]()
Maar wel heel tof, met veel gedachtenexperimenten. Zeer leerzaam.Dank voor dit inkijkje in een wereld die - denk ik - nogal ver bij de rest van ons vandaan staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je zelf momenteel eigenlijk een nabije actie in de planning, of te druk met studie en lamastallen schrobben?
Let me see you stripped down to the bone
Ik moet helaas bekennen dat ik dit herkenquote:Op zondag 8 maart 2020 08:49 schreef minilot het volgende:
In de categorie Niet Zo Tof: ik hoestte vanmorgen vroeg zó krachtig dat mijn volle tampon eruit schoot, op hevigste moment van menstruatie.![]()
Succes met de aangifte @:Kreator en @:Lonaa - sterkte met je hoofdje
quote:Op zondag 8 maart 2020 08:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet helaas bekennen dat ik dit herken
Het corona virus is een complot van vegans.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank voor dit inkijkje in een wereld die - denk ik - nogal ver bij de rest van ons vandaan staat.Heb je zelf momenteel eigenlijk een nabije actie in de planning, of te druk met studie en lamastallen schrobben?
quote:Op zondag 8 maart 2020 08:49 schreef minilot het volgende:
In de categorie Niet Zo Tof: ik hoestte vanmorgen vroeg zó krachtig dat mijn volle tampon eruit schoot, op hevigste moment van menstruatie.![]()
Succes met de aangifte @:Kreator en @:Lonaa - sterkte met je hoofdje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |