Cutequote:Op zondag 8 maart 2020 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liefkozend "red" genoemd door de crew
Volkoren brood-deeg. 500 g bloem, dus het totaal was meer inderdaad. Een portie voor een brood heb ik er eerder zonder problemen mee kunnen maken, maar toen liep ik niet weg voor de belastingaangiftequote:Op zondag 8 maart 2020 19:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat zat er in de kom dan en hoe veel? In een KitchenAid is het max 500g geloof ik.
Dan beweegt het bovendeel wel iets, maar de machine zelf blijft gewoon staan.
Leuk gebaar ipv handenschudden of zoenen in tijden van coronaquote:Op zondag 8 maart 2020 19:53 schreef fietsie het volgende:
Zelfs uk zit hier in de woonkamer de Live-long-and-prosper groet te doen naar het scherm
Hopelijk krijg je veel geld terug van de belasting, kan je het tegen elkaar wegstrepenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Volkoren brood-deeg. 500 g bloem, dus het totaal was meer inderdaad. Een portie voor een brood heb ik er eerder zonder problemen mee kunnen maken, maar toen liep ik niet weg voor de belastingaangifteik ben boos op mezelf.
Tja dat wel. Ik wacht nog beende reactie van winkel en anders van Kenwood af.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je veel geld terug van de belasting, kan je het tegen elkaar wegstrepen
Als je ‘m toevallig met een creditcard betaald heb, heeft dat ook nog een verzekering (die veel meer “ongelukjes” dekt).quote:Op zondag 8 maart 2020 20:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tja dat wel. Ik wacht nog beende reactie van winkel en anders van Kenwood af.
Oh, wat een prachtige luchtquote:Op zondag 8 maart 2020 20:18 schreef sigme het volgende:
Sfeerfoto’tje van de avondwandellucht.
[ afbeelding ]
Is die er bijna weer dan? Zorg & ICT?quote:Op zondag 8 maart 2020 20:25 schreef fietsie het volgende:
En toch begin ik langzaam te overwegen Zorg & ICT, de verschillende zorg bijeenkomsten de komende 2 weken enz allemaal maar eens een jaartje over te slaan...
Rode koolkiemen en normale tauge lijkt me?quote:Op zondag 8 maart 2020 20:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
”probleem” zijn de rode draadjes (geen saffraan natuurlijk) en de “lange tauge”.
Jup, 7 - 9 april.quote:
O ja daarom heb ik me niet aangemeld. Verjaardag van de oudste op 8. 9 kinderfeestje. En zolang kan ik niet wegquote:
Leverancier van heel veel soorten draadjes:quote:Op zondag 8 maart 2020 20:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
”probleem” zijn de rode draadjes (geen saffraan natuurlijk) en de “lange tauge”.
mijn schoonzus heeft vandaag besloten om hier toch maar niet heen te komen van de zomer..quote:Op zondag 8 maart 2020 20:25 schreef fietsie het volgende:
En toch begin ik langzaam te overwegen Zorg & ICT, de verschillende zorg bijeenkomsten de komende 2 weken enz allemaal maar eens een jaartje over te slaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |