Oh, wat een prachtige luchtquote:Op zondag 8 maart 2020 20:18 schreef sigme het volgende:
Sfeerfoto’tje van de avondwandellucht.
[ afbeelding ]
Is die er bijna weer dan? Zorg & ICT?quote:Op zondag 8 maart 2020 20:25 schreef fietsie het volgende:
En toch begin ik langzaam te overwegen Zorg & ICT, de verschillende zorg bijeenkomsten de komende 2 weken enz allemaal maar eens een jaartje over te slaan...
Rode koolkiemen en normale tauge lijkt me?quote:Op zondag 8 maart 2020 20:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
”probleem” zijn de rode draadjes (geen saffraan natuurlijk) en de “lange tauge”.
Jup, 7 - 9 april.quote:
O ja daarom heb ik me niet aangemeld. Verjaardag van de oudste op 8. 9 kinderfeestje. En zolang kan ik niet wegquote:
Leverancier van heel veel soorten draadjes:quote:Op zondag 8 maart 2020 20:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
”probleem” zijn de rode draadjes (geen saffraan natuurlijk) en de “lange tauge”.
mijn schoonzus heeft vandaag besloten om hier toch maar niet heen te komen van de zomer..quote:Op zondag 8 maart 2020 20:25 schreef fietsie het volgende:
En toch begin ik langzaam te overwegen Zorg & ICT, de verschillende zorg bijeenkomsten de komende 2 weken enz allemaal maar eens een jaartje over te slaan...
Mn.X heeft een favoriete beurs voorbij laten gaan.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:25 schreef fietsie het volgende:
Oh, fotografeert hij ook?quote:Op zondag 8 maart 2020 20:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mn.X heeft een favoriete beurs voorbij laten gaan.
Ook veel internationale bezoekers.
De Fotografica (?) in Hilversum.
Normale taugé wordt geen ruim 10cm langquote:Op zondag 8 maart 2020 20:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rode koolkiemen en normale tauge lijkt me?
Oow ik heb wel zulke lange bonenkiemen gehad hoorquote:Op zondag 8 maart 2020 20:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Normale taugé wordt geen ruim 10cm lang
En de draadjes.. leken niet echt op kiemen toch
Erwt asperge en bietjes.. gok ikquote:Op zondag 8 maart 2020 20:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Leverancier van heel veel soorten draadjes:
https://www.vanderplassprouts.nl/producten/assortiment/
Die staat (ook) op het programma.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, fotografeert hij ook?
Over een paar maand is er wel weer, in Doesburg.
Krijg net bericht dat 2 mensen besmet zijn, 1 van een deel van het bedrijf dat wij net verkocht hebben en die is nog niet in ons gebouw geweest (zijn collega’s wel) en één van een ander bedrijf waarmee we het gebouw delen. Dus we blijven gewoon werken en zien verder wel. Bij snotterige neuzen svp thuiswerken is het motto ( laat ik dat nou vaak hebbenquote:Op zondag 8 maart 2020 20:46 schreef minilot het volgende:
De Kouwe Blauwe vertrouwt mijn koorts en gekuchel in elk geval voor geen meter en J. werkt de komende tijd thuisWel gezellig!
Gelukkig hebben we fatsoenlijk internet in NL. Zoals al die Italianen in Lombardije die thuis moeten werken, lekker als je in een dorpje woont zonder fatsoenlijke verbinding.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:46 schreef minilot het volgende:
De Kouwe Blauwe vertrouwt mijn koorts en gekuchel in elk geval voor geen meter en J. werkt de komende tijd thuisWel gezellig!
B verwacht ook dat hij binnenkort thuis zal moeten werken, maar ik ben wel blij dat ik niet met hem woon, want hij is daar nu al chagrijnig overquote:Op zondag 8 maart 2020 20:46 schreef minilot het volgende:
Als dit echt doorzet heb ik straks ook een stuk minder werk. Geen reizen rgelen met alles wat daar bij komt kijken, geen meetings en andere bijeenkomsten regelen, Maar wel ruzie maken om de video meetingrooms maken. De eerstkomende tijd heb ik wel flink wat achterstallig werk liggen maar dat is ook op een gegeven moment klaarquote:Op zondag 8 maart 2020 21:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
B verwacht ook dat hij binnenkort thuis zal moeten werken, maar ik ben wel blij dat ik niet met hem woon, want hij is daar nu al chagrijnig over"dan doen mijn collega's nog minder en komt er echt niks af
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |