abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191911103
Nou....Venetië leek me altijd wel mooi om eens te zien, maar al die hordes toeristen leek me vreselijk. Ik gok dat het er momenteel lekker rustig is en de hotels heel goedkoop :7

Bij ons op het werk merk ik er verder weinig van. Ja, overal posters dat we een 'no hand-shake policy' hebben (wat direct daarna nog een keer in het Nederlands wordt uitgelegd, wat die Engelse terminologie volledig overbodig maakt). Maar daar was ik dus altijd al voor.

Oh en ik had een verjaardag vanmiddag en niemand zoende en gaf elkaar een hand :D Wel allemaal met je hand in hetzelfde bakje pinda's :Y)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191911162
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Nou....Venetië leek me altijd wel mooi om eens te zien, maar al die hordes toeristen leek me vreselijk. Ik gok dat het er momenteel lekker rustig is en de hotels heel goedkoop :7

Bij ons op het werk merk ik er verder weinig van. Ja, overal posters dat we een 'no hand-shake policy' hebben (wat direct daarna nog een keer in het Nederlands wordt uitgelegd, wat die Engelse terminologie volledig overbodig maakt). Maar daar was ik dus altijd al voor.

Oh en ik had een verjaardag vanmiddag en niemand zoende en gaf elkaar een hand :D Wel allemaal met je hand in hetzelfde bakje pinda's :Y)
Whaha
Een duitse collega geeft mij altijd een hand maar van de week dus niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_191911270
quote:

Zat er gezond verstand in dat bakje pinda’s? :')

Ik had gisteren netwerkbijeenkomst waar een briefje hing dat geen handen geschud werden. Jammer voor mijn workshopleidster (solliciteren kun je leren), want die had handdrukken willen oefenen. Dat had die verder vrij waardeloze workshop wellicht iets beter gemaakt.

Daarna naar Eindhoven (slinks neus snuiten in de trein nadat ik van de fiets kwam), maar daar was het net zo druk als altijd.

Morgen maar eens kijken hoe het met paniekvoetbal zit rondom een bijeenkomst later deze week.

En morgenavond volle maan wandeling met NMLK. Waarbij de organisator heeft afgezegd, want die komt uit Brabant en is... licht verkouden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 8 maart 2020 @ 21:54:32 #279
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191911308
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Als dit echt doorzet heb ik straks ook een stuk minder werk. Geen reizen rgelen met alles wat daar bij komt kijken, geen meetings en andere bijeenkomsten regelen, Maar wel ruzie maken om de video meetingrooms maken. De eerstkomende tijd heb ik wel flink wat achterstallig werk liggen maar dat is ook op een gegeven moment klaar
alvast voor 3 maand alles vast leggen
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_191911358
Hmm ik moest net hoesten tijdens het eten.
Benieuwd of die man naast ons morgen daar nog zit.. die keek echt supermoeilijk.

3x hoesten verder merkt 1 van mijn tafelgenoten op: corona?
Ik: nou nee.. astma.
Hij: oh maar DAT lost corona op voor je!

En bedankt he _O-
  zondag 8 maart 2020 @ 21:58:22 #281
221912 minilot
Nancy boy
pi_191911384
@AnneX Geen gedoe hoor, J. werkt geregeld thuis, juist wel leuk dat het nu wat langer achtereen is dan losse dagjes O+ En yup, zolang de peuterspeelzaal open blijft en Günther nergens last van heeft gaat -ie gewoon hoor :)
Hoe is het intussen met jou? :*

quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 21:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je hoort mij ook niet klagen :9
Snap ik! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 8 maart 2020 @ 22:01:54 #282
221912 minilot
Nancy boy
pi_191911462
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 21:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]

B verwacht ook dat hij binnenkort thuis zal moeten werken, maar ik ben wel blij dat ik niet met hem woon, want hij is daar nu al chagrijnig over _O- "dan doen mijn collega's nog minder en komt er echt niks af :( "
Heh, arme B.!
J. krijgt gewoonlijk juist veel meer af zonder collega's die fysiek in de buurt zijn, dus die vindt het wel prima :)
pi_191911463
quote:

Gewoon een keer doen in september en doordeweeks. Echt heel vroeg opstaan en dan door de stad gaan lopen. Of de boot pakken naar een ander eiland en daar cappucino bestellen bij zo’n koffietentje O+

Weinig toeristen dan 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 8 maart 2020 @ 22:04:18 #284
221912 minilot
Nancy boy
pi_191911511
Behalve toerist Pee dan! ;)
pi_191911530
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 22:04 schreef minilot het volgende:
Maar die durf ik wel tegen te komen.
  zondag 8 maart 2020 @ 22:07:19 #286
221912 minilot
Nancy boy
pi_191911572
Was het @Barreltje die Next in Fashion tipte? Dat kijkt prima weg met 38.6° zeg! ^O^
O+ Tan O+
  zondag 8 maart 2020 @ 22:12:11 #287
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191911673
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 22:07 schreef minilot het volgende:
Was het @:Barreltje die Next in Fashion tipte? Dat kijkt prima weg met 38.6° zeg! ^O^
O+ Tan O+
_O_
ze nemen zichzelf zo lekker niet serieus
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_191911936
Ik hoop dat het hier niet van dat paniekgedoe wordt, want dat wordt echt een ramp qua planning dan. En de colleges allemaal streamen is geen optie; dat geeft nu al vaker wel dan geen problemen.

Ben wel benieuwd hoe druk het volgend weekend op de open dag wordt. Aangezien normaal 75% van de bezoekers (oid) uit NL lijkt te komen, zal het misschien wel wat rustiger worden :')
pi_191912182
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 22:24 schreef Candaasje het volgende:
Ik hoop dat het hier niet van dat paniekgedoe wordt, want dat wordt echt een ramp qua planning dan. En de colleges allemaal streamen is geen optie; dat geeft nu al vaker wel dan geen problemen.

Ben wel benieuwd hoe druk het volgend weekend op de open dag wordt. Aangezien normaal 75% van de bezoekers (oid) uit NL lijkt te komen, zal het misschien wel wat rustiger worden :')
Hoop het ook niet. In Noord Italië sluit alles een maand, hoe zou dat hier gaan, binnenkort beginnen toch ook de eindexamens?
  Moderator zondag 8 maart 2020 @ 22:39:06 #290
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191912291
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 22:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoop het ook niet. In Noord Italië sluit alles een maand, hoe zou dat hier gaan, binnenkort beginnen toch ook de eindexamens?
Tweede helft van mei.
https://www.examenblad.nl(...)entrale-examens/2020

Misschien wordt het tweede tijdvak langer zodat alle examens dan gedaan kunnen worden ivm corona.
pi_191912560
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 22:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Tweede helft van mei.
https://www.examenblad.nl(...)entrale-examens/2020

Misschien wordt het tweede tijdvak langer zodat alle examens dan gedaan kunnen worden ivm corona.
Ben blij dat ik dat soort dingen niet hoef te regelen
  Moderator zondag 8 maart 2020 @ 22:56:22 #292
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191912747
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 22:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ben blij dat ik dat soort dingen niet hoef te regelen
Nou inderdaad, normaal zijn de herkansingen maar een paar dagen. Maar als iemand (of de hele school) alle examens heeft gemist, dan zijn die paar dagen niet genoeg...
  maandag 9 maart 2020 @ 05:18:08 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_191915803
Batrachofobie, goh
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_191915941
Dat moment dat je tot de conclusie komt dat je harder onderuit ging dan je dacht.

Lig al heel de nacht te draaien want zere schouder precies aan de kant waar ik op slaap.

Handig. Blij dat ik de sportbalsem nog even in mn tas gooide last minute.
pi_191916207
Zo, tijd om eens op te staan.
Over 25 minuten worden we aan het ontbijt verwacht. :O
pi_191916716
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 05:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Batrachofobie, goh
Waarvoor is de angst? Vleermuizen?

Na weer een onderbroken nacht met droge hoest etc. met de ha.assistente overlegd.
Stomen, en neusdruppels en keeltabletjes liggen klaar.
“Keurig” gevraagd naar reizen en contacten 😎

Is het lekkere sneeuwconditie verder, Uhmmpie. ?
Succes met de schouder.
pi_191916894
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:19 schreef AnneX het volgende:

Waarvoor is de angst? Vleermuizen?

Na weer een onderbroken nacht met droge hoest etc. met de ha.assistente overlegd.
Stomen, en neusdruppels en keeltabletjes liggen klaar.
“Keurig” gevraagd naar reizen en contacten 😎

Is het lekkere sneeuwconditie verder, Uhmmpie. ?
Succes met de schouder.
Kikkers.

Ook al ziek, hopelijk wordt het niet zo erg als de keer dat je wekenlang rechtop moest slapen :*

Wintersport was idd nooit eens lekker uitslapen :D Maar wel lekkere ontbijtjes. Fijne dag vandaag Uhmp en hoop dat het met de schouder meevalt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191916956
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 22:04 schreef minilot het volgende:
Klopt 8-) Met camera en statief O+ Nog een leuk praatje gehouden met een lokale schilder die twee woorden Engels sprak :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 9 maart 2020 @ 08:46:19 #299
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191916961
Ik werd wakker van een balkende ezel. Onze buren hebben sinds gisteren twee ezels en een pony O+
Spoilers!
  maandag 9 maart 2020 @ 08:46:24 #300
221912 minilot
Nancy boy
pi_191916963
Waar bestaat een wintersportontbijt zoal uit? :9

Ooo Lucky, ezels! Toffe dieren! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: