Krijg net bericht dat 2 mensen besmet zijn, 1 van een deel van het bedrijf dat wij net verkocht hebben en die is nog niet in ons gebouw geweest (zijn collega’s wel) en één van een ander bedrijf waarmee we het gebouw delen. Dus we blijven gewoon werken en zien verder wel. Bij snotterige neuzen svp thuiswerken is het motto ( laat ik dat nou vaak hebbenquote:Op zondag 8 maart 2020 20:46 schreef minilot het volgende:
De Kouwe Blauwe vertrouwt mijn koorts en gekuchel in elk geval voor geen meter en J. werkt de komende tijd thuisWel gezellig!
Gelukkig hebben we fatsoenlijk internet in NL. Zoals al die Italianen in Lombardije die thuis moeten werken, lekker als je in een dorpje woont zonder fatsoenlijke verbinding.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:46 schreef minilot het volgende:
De Kouwe Blauwe vertrouwt mijn koorts en gekuchel in elk geval voor geen meter en J. werkt de komende tijd thuisWel gezellig!
B verwacht ook dat hij binnenkort thuis zal moeten werken, maar ik ben wel blij dat ik niet met hem woon, want hij is daar nu al chagrijnig overquote:Op zondag 8 maart 2020 20:46 schreef minilot het volgende:
Als dit echt doorzet heb ik straks ook een stuk minder werk. Geen reizen rgelen met alles wat daar bij komt kijken, geen meetings en andere bijeenkomsten regelen, Maar wel ruzie maken om de video meetingrooms maken. De eerstkomende tijd heb ik wel flink wat achterstallig werk liggen maar dat is ook op een gegeven moment klaarquote:Op zondag 8 maart 2020 21:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
B verwacht ook dat hij binnenkort thuis zal moeten werken, maar ik ben wel blij dat ik niet met hem woon, want hij is daar nu al chagrijnig over"dan doen mijn collega's nog minder en komt er echt niks af
"
Whahaquote:Op zondag 8 maart 2020 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Nou....Venetië leek me altijd wel mooi om eens te zien, maar al die hordes toeristen leek me vreselijk. Ik gok dat het er momenteel lekker rustig is en de hotels heel goedkoop
Bij ons op het werk merk ik er verder weinig van. Ja, overal posters dat we een 'no hand-shake policy' hebben (wat direct daarna nog een keer in het Nederlands wordt uitgelegd, wat die Engelse terminologie volledig overbodig maakt). Maar daar was ik dus altijd al voor.
Oh en ik had een verjaardag vanmiddag en niemand zoende en gaf elkaar een handWel allemaal met je hand in hetzelfde bakje pinda's
Zat er gezond verstand in dat bakje pinda’s?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Nou....Venetië leek me altijd wel mooi om eens te zien, maar al die hordes toeristen leek me vreselijk. Ik gok dat het er momenteel lekker rustig is en de hotels heel goedkoop
Bij ons op het werk merk ik er verder weinig van. Ja, overal posters dat we een 'no hand-shake policy' hebben (wat direct daarna nog een keer in het Nederlands wordt uitgelegd, wat die Engelse terminologie volledig overbodig maakt). Maar daar was ik dus altijd al voor.
Oh en ik had een verjaardag vanmiddag en niemand zoende en gaf elkaar een handWel allemaal met je hand in hetzelfde bakje pinda's
alvast voor 3 maand alles vast leggenquote:Op zondag 8 maart 2020 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als dit echt doorzet heb ik straks ook een stuk minder werk. Geen reizen rgelen met alles wat daar bij komt kijken, geen meetings en andere bijeenkomsten regelen, Maar wel ruzie maken om de video meetingrooms maken. De eerstkomende tijd heb ik wel flink wat achterstallig werk liggen maar dat is ook op een gegeven moment klaar
Snap ik!quote:
Heh, arme B.!quote:Op zondag 8 maart 2020 21:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
B verwacht ook dat hij binnenkort thuis zal moeten werken, maar ik ben wel blij dat ik niet met hem woon, want hij is daar nu al chagrijnig over"dan doen mijn collega's nog minder en komt er echt niks af
"
Gewoon een keer doen in september en doordeweeks. Echt heel vroeg opstaan en dan door de stad gaan lopen. Of de boot pakken naar een ander eiland en daar cappucino bestellen bij zo’n koffietentjequote:Op zondag 8 maart 2020 21:45 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2020 22:07 schreef minilot het volgende:
Was het @:Barreltje die Next in Fashion tipte? Dat kijkt prima weg met 38.6° zeg!![]()
Tan
Hoop het ook niet. In Noord Italië sluit alles een maand, hoe zou dat hier gaan, binnenkort beginnen toch ook de eindexamens?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:24 schreef Candaasje het volgende:
Ik hoop dat het hier niet van dat paniekgedoe wordt, want dat wordt echt een ramp qua planning dan. En de colleges allemaal streamen is geen optie; dat geeft nu al vaker wel dan geen problemen.
Ben wel benieuwd hoe druk het volgend weekend op de open dag wordt. Aangezien normaal 75% van de bezoekers (oid) uit NL lijkt te komen, zal het misschien wel wat rustiger worden
Tweede helft van mei.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoop het ook niet. In Noord Italië sluit alles een maand, hoe zou dat hier gaan, binnenkort beginnen toch ook de eindexamens?
Ben blij dat ik dat soort dingen niet hoef te regelenquote:Op zondag 8 maart 2020 22:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tweede helft van mei.
https://www.examenblad.nl(...)entrale-examens/2020
Misschien wordt het tweede tijdvak langer zodat alle examens dan gedaan kunnen worden ivm corona.
Nou inderdaad, normaal zijn de herkansingen maar een paar dagen. Maar als iemand (of de hele school) alle examens heeft gemist, dan zijn die paar dagen niet genoeg...quote:Op zondag 8 maart 2020 22:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dat soort dingen niet hoef te regelen
Waarvoor is de angst? Vleermuizen?quote:
Kikkers.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:19 schreef AnneX het volgende:
Waarvoor is de angst? Vleermuizen?
Na weer een onderbroken nacht met droge hoest etc. met de ha.assistente overlegd.
Stomen, en neusdruppels en keeltabletjes liggen klaar.
“Keurig” gevraagd naar reizen en contacten 😎
Is het lekkere sneeuwconditie verder, Uhmmpie. ?
Succes met de schouder.
Kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |